100- Doğum Günü Ziyafeti 3

304 39 4
                                    

Wu Ruo'nun kafası hâlâ karışık olduğundan, Guan Tong, "Devlet Ustasının uyguladığı gizli bir beceri olabilir. Sadece onu görme şansına sahip olanlar görebilir." dedi.

"Gizli beceri" kelimelerini vurgulamıştı. Sonra gökyüzüne baktı ve konuyu değiştirdi, "Öğlen oldu. Öğle yemeğini nerede yiyeceğiz?"

"Artık açlıktan ölüyorum. Umarım bir an önce öğle yemeği yeriz." Wu Xi ellerini karnına koydu, "Arabadaki tüm atıştırmalıkları bitirmeliydim."

Wu Ruo kendi dünyasında düşündüğünden, Guan Tong, Wu Xi'yi çiçekleri görmek için başka bir yere sürükledi.

Wu Ruo, annesinin neden gizli becerilere vurgu yaptığını düşünmekten kendini alamadı. Aklındaki gizli becerilerle bir ilgisi var mıydı?

Gittikçe herşey daha fazla anlam kazanıyordu. Altın ışını görebilen tek kişi o muydu?

Ama Wu Chenzi'nin vücudundaki altın ışını görmesini sağlayan hangi gizli yetenek olabilirdi? Ve neden önceki yaşamında hiç sahip olmamıştı?

Wu Ruo, altı gizli beceriyi baştan sona okudu ve hiçbiri insan vücudunda altın bir ışın görebildiğini açıklamıyordu. Sonunda Gölge Hırsızlığı'nı buldu.

Gölge Hırsızlığı olabilir miydi? (Ruo'nun daha önce sahip olup kullanamadığı tek beceri, ilk bölümlerde bahsi geçiyor)

Annesinin bir keresinde, kendi becerilerini geliştirmenin bir yolu olarak, becerileri uygularken başkalarına daha fazla dikkatini vermesi gerektiğini söylediğini hatırlayabiliyordu.

Altın ışını görebilmesinin nedeni bu muydu? Bir tanrı çağırırken tüm dikkatiyle Wu Chenzi'ye baktığı için miydi?

Wu Ruo'ya mantıklı geldi.

Son hayatında hiç başarılı olmamıştı çünkü daha önce hiç kimseye dikkatle bakmamıştı. Birine öyle bakmak biraz kaba bir hareketti.

Ama bu sadece tahmindi. Eve gidip başka birinde denemesi gerekiyordu. Doğru olduğu ortaya çıkarsa, Gölge Hırsızlığı oldukça kötüydü.

Ani bir patlama sesi geldi.

Wu Ruo baktı. Bir hizmetçi çabucak Wu Xi ve Guan Tong'un önünde diz çöktü ve yüksek sesle haykırdı, "Üzgünüm bayan. Size çarpmak istemedim. Bu benim hatam. Beni affedin lütfen."

Yüksek sesi büyük ilgi gördü.

Wu Xi onun davranışına şaşırdı, "Ayağa kalk. Affediyorum."

Hizmetçi ağladı ve eğildi, "lütfen benimle gelin ve kıyafetlerinizi değiştirmeme izin verin. Baş kahya bilirse beni cezalandırır."

"Ama..." Wu Ruo, Guan Tong'a baktı.

Guan Tong kaşlarını çattı.

Hizmetçi böğürmeye devam etti, "Lütfen benimle gelin ve kıyafetlerinizi değiştirmeme izin verin. Baş kahya bilirse beni cezalandırır."

Çok geçmeden alnı kanıyordu. Kalabalık, Wu Xi'yi soğuk kalpli bir kadın olarak gördü çünkü o, iyi kalpli bir hizmetçiyi bile reddediyordu.

Wu Ruo geldi ve sakince konuştu, "Ceza konusunda endişeleniyorsan, ilk etapta niye bu kadar yüksek sesle ağlıyorsun? Temelde tüm dünyaya hata yaptığını açıkça söylüyorsun." (Yürü be Ruo)

Hizmetçi eğilmek için biraz durakladı.

Wu Ruo devam etti, "Üstelik kız kardeşim seni çoktan affetti ve ayağa kalkmanı söyledi. Sen hala insanlar onu yargılamaya başlasın diye böğürmeye devam ediyorsun. İçtenlikle özür dilediğinden emin misin? Başka bir şeyin peşinde misin yoksa?"

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin