Yao ailesi, Wu Yanlan'ın Wu Ruo'yu öldürme niyetlerini öğrenmiş olduklarını varsaydı. Bu nedenle, Wu Ruo'ya sonraki saldırıları güçlü ve ölümcül oldu.Wu Ruo, saldırıdan kaçınmak için Wu Yanlan'ın arkasından ileri geri sıçradı. O kadar neşeli görünüyordu ki Yao ailesi daha sert bir saldırı başlattı.
Ama bir başkası onlardan daha kızgındı. Wu Yu, Wu Ruo'yu iki kez Yao ailesine doğru itmişti ama Wu Ruo saldırıdan kaçınmış ya da Wu Yanlan onu savunmuştu. Wu Yu o kadar sinirliydi ki Wu Ruo'yu doğrudan öldürmeyi diledi.
Wu Yanlan ve ortakları, Wu Ruo'yu savunmak için üç kez geriye doğru sindiler. Sonra Wu Ruo'yu öldürmeyi planlayanları arenanın kenarına sıkıştırmak için daha şiddetle karşı koymaya başladılar.
Wu Yanlan, öfkeyle alçak bir sesle fısıldadı, "Bir yarışmadayız. Kişisel işinizi bir kenara bırakıp rekabeti önce bitirebilir misiniz? Wu Ruo ile ne yapacaksanız yapın, yolunuzda durmayacağım. Şimdi, bir iç çatışma yaşamadan diğer ailelere karşı savaşmak için birlik olmalıyız.”
Yao ailesinden yetişimci alay etti, "Devlet Ustası bizi dövüş sırasında Wu Ruo'yu öldürmemiz için bizi gönderdi. Büyükbabanızın planını bozmak istemiyorsanız ondan uzak durmalısınız. On beş dakika sonra arenadan çıktığında onun hakkında hiçbir şey yapma şansımız olmayacak.”
Wu Yanlan ve ortakları şok oldu.
Yao ailesinden yarışmacılar uçma şansını yakaladılar ve Wu Ruo ya karşı bir ruh rünü başlattılar.
Wu Ruo arenanın kenarına doğru koştu. Aniden çetenin sesi duyuldu ve hakem “On beş dakika bitti!” dedi.
Daha önceki yarışmalarda hatırlatma yapılmamıştı. Bunun bir nedeni de, altıncı seviye gelişimcilerin nadir olmasıydı. On aile, çok yetenekli yetişimcilerini savaşta kaybetmek istemiyordu. Bu nedenle, gong, altıncı seviye rekabet için ayrılma zamanının bir hatırlatıcısı olarak çaldı.
Wu Ruo arenada ölmek üzereyken Yao ailesinden yetişimciler orada şokla dondular.
Geride kalan diğer aileler, herkes orada donup kaldığında Ruo, arenadan kaçma şansını yakaladı. Yakınında Song, Zhang, Lu ve Yun ailesinden yarışmacılar vardı.
Yao ailesinden yetişimci kükredi, "Kahretsin! Onu öldürmeye çok yaklaşmıştım!"
"Emin ol. Onun için bir şansımız olacak."
“İnsanlarımız arenadan çıktı. Artık gitmeliyiz."
Wu Ruo'yu öldürmeyi amaçlayan yetiştiriciler de arenadan çıktılar çünkü arenada kalma riskini göze alamadılar. Diğer aileler için hedef haline gelebilirlerdi. Bu nedenle, oyunu bıraksalar iyi olurdu.
Arenadan çıkar çıkmaz gong çaldı ve hakem "On beş dakika bitti!" dedi. (Evet ikinci kez aynı repliği söylüyor gençler)
Wu Ruo'yu öldürmeyi amaçlayan Yao ailesinin yetiştiricileri, gong'un sesiyle dumura uğrayarak durdular. Geriye baktılar ve arenadaki diğer ailelerden herkesi gördüler. Alt kademeden aileler oyunu bırakmıştı. Wu, Yan, Ling ve Zhang'dan gelenler kalmıştı. Ve Wu Ruo hala arenanın ortasında duruyordu.
"Yanlış olan ne? Wu Ruo'nun saha dışında olması gerekmiyor muydu? Ama o neden orada?”
Şok oldular.
Diğerleri de şaşkındı. Bir yarışmacı bağırdı, "Az önce yanılgıya düşmüş olmalıyız. Daha önce gördüklerimiz bir ilizyondu. Şimdi gerçeğin içindeyiz."
"Kahretsin! Bu Wu Yanlan'ın illüzyon numarası olmalı." (Siz öyle sanın😏)
Wu Ruo onlara baktı ve parlak bir şekilde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasiTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...