120- Dört Klan Festivali 2

318 48 24
                                    

İmparatorluk şehrinde Wu, Yao, Shang, Song, Ling, Wen, Yan, Lu, Zhang ve Yun ailesi olmak üzere on büyük aile vardı.

Wu ailesi en güçlüsüydü ve geri kalanı hemen hemen aynıydı. Yao, Shang, Song, Zhang ve Wu aynı taraftaydı. Wu Weixue'nin arabasında Yao, Song, Shang ve Zhang ailesinden genç bayanlar vardı.

Geri kalan beş aile, liderleri olarak Ling ailesine saygı duyuyordu. Ling ailesi, veliaht prensin annesinin geldiği yerdi. Her zaman Wu ailesini ve ikinci prensi destekleyen diğer dört aileyi dışladılar. İki taraf uzun süredir kavga ediyor ve birbirleriyle dalga geçiyordu. Wu Weixue ile alay eden kişi Ling ailesindendi. O, veliaht Ling Mohan'ın kuzeni Ling Zisheng'di.

Wu Weixue, Ling Zisheng'le doğrudan yüzleşemedi çünkü Ling Zisheng, büyükbabası Devlet Ustası olmasına rağmen kraliçenin bir aile üyesiydi. Bu nedenle, yüzü kızaracak kadar sinirli olmasına rağmen, alayı hiç umursamıyormuş gibi arabada arkasına yaslanmak zorunda kaldı.

Zhitao, Wu Ruo'ya, "Usta Wu Ruo, bu adamı dinlemeyin. Benim hanımım öyle bir şey yapmadı." dedi.

Sonra perdeyi indirdi ve arkasına yaslandı.

Wu Weixue diğer dört hanıma soğuk bir tavırla, "Bana inanmıyorsanız, arabadan inmek için geç değil!" dedi.

Diğer dört leydi göz göze geldiler ve sonunda ailelerinin isteği ve Eyalet Efendisinin daveti üzerine Wu Weixue ile İblis klanına gitmeye karar verdiler. Onunla sadece bir günlüğüne seyahat etmeleri gerekiyordu. Yeterince dikkatli oldukları sürece güvende olacaklardı.

Wu Ruo, Ling Zisheng'e baktı.

Ling Zisheng ona gülümsedi ve arabasına bindi. (Hmm😏)

O sırada Doğu Kapısı'ndan biri "Geçit açılıyor!" diye bağırdı.

İnsanlar heyecanlandı.

Sonra kapı gıcırdayarak açıldı. Genellikle kapının diğer tarafında farklı yerlere giden geniş bir yol bulunurdu. Ama şimdi kapı açıldığında, kapının ortasında parıldayan bir su vardı. Bunu görmek zordu.

Wu Ruo, arabaları başkaları tarafından çarpılırsa zara göreceğinden endişelendiği için Eggie'yi kollarında sıkıca tuttu. Diğer insanlar ciddi bir şekilde Hei Xuanyi'ye baktılar.

"Sorun nedir?" Kafası karışmıştı.

"....."

Hei Xuanyi ayrıca ona neden baktıklarını merak etti.

Numu gözlerini devirdi. Şehre sadece birkaç günlüğüne gelmesine rağmen, neler olduğunu biliyordu. Hei Xuanyi nasıl bilmezdi? (🥲)

Hei Xuantang konuştu, "Bayanlar ve baylar, kardeşim adına sizi temin ederim ki kardeşim sadece Wu Ruo ile evlidir. Başka biriyle evlenmeyecek. Bir, iki, üç, dört, beş, altı, yedi, sekiz, dokuz, hatta on eş istese de olmaz. O istese bile, ailem onaylamaz. Tek eşlilik bizim klan kuralımızdır. Hayat arkadaşı ölmeden başka biriyle evlenmenin yolu yok." (Koptum)

Hei Xuanyi ve Wu Ruo. "........"

Neler oluyordu? Neden başka biriyle evlenmekten ya da evlenmemekten bahsediyordu?

Wu Qianqing ve Guan Tong, Wu Ruo'nun kollarındaki çocuğa baktı.

"Yeğenim kesinlikle bir sürpriz. Ama iyi değil mi? Bir bebekleri olamayacaktı. Artık çocukları olduğuna göre, yaşlandıklarında onlara bakacak birisi olacak." Hei Xuantang, Wu Qianqing'e üzgün bir şekilde baktı, "Bebekten kurtulmayı düşünmüyorsunuz, değil mi?"

"Endişeliyiz biraz." Guan Tong utanarak açıkladı, "Xuanyi her açıdan çok dikkate değer bir adam. Kızlara çekici geldiği anlaşılıyor. Ama o kızların etkisiyle Ruo'nun zarar görmesini istemiyoruz."

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin