52- Hei Xuanyi'ye Yatakta Hizmet Etmek

549 67 12
                                    

Wu Ruo yorganı kaldırırken söyledi. "Acele et."

Hei Xuanyi bir süre tereddüt etti ve sonunda oturur pozisayona geçti, "Pantolonunu çıkar."

"..."

Wu Ruo suskun kaldı, "Üzerinde iplik olduğu için iğneyi doğrudan çıkarabilirsin. Pantolonumu çıkarmama gerek yok. "

Hei Xuanyi onun diğer tarafına geçti ve karanlıkta bile beyaz iç çamaşırına asılmış bir iplik gördü.

"İpliği gördün değil mi?" Wu Ruo endişeyle sordu.

Hei Xuanyi yalan söyledi, "Hayır."

"Hayır mı?" Wu Ruo biraz surat asmıştı, "Gidip bir lamba getirebilir misin, böylece daha iyi bakabilirsin."

"Gerek yok."

Ama onu ışıksız nasıl bulabilirdi ki?

Hei Xuan, eli alt kısmına değdiğinde tek kelime etmedi.

"!!!" Wu Ruo'nun gözleri şaşkınlıkla açıldı, "Ne yapıyorsun?"

"İğneyi arıyorum." Hei Xuanyi'nin dudakları yukarı doğru kıvrıldı.

Wu Ruo, iğne arama yöntemine direnmek üzereyken, Hei Xuanyi bunu çoktan buldu.

"Hah, evet, neredeyse orada."

"Burası mı?"Hei Xuanyi kasıtlı olarak başka bir yere dokundu.

"Hayır. Biraz yukarı. "

Hei Xuanyi'nin eli beline doğru birkaç inç hareket etti.

"Yukarıya değil sola doğru hareket etmen gerekiyor. Ben yan yatıyorum. 'Yukarı' demek istediğimde, kalçama doğru ilerlemeyi kastediyorum. " Wu Ruo çileden çıkmıştı, "Hei Xuanyi, eğer göremiyorsan, hemen şimdi bir lamba kullan."

Hei Xuanyi'nin gözlerinin altındaki gülümseme daha da yoğunlaştı ve Wu Ruo gerçekten öfkesini kaybetmeden önce içindeki isteği ortadan kaldırdı. Sonra iğneye bağlı olan ipin diğer ucunda siyah bir şey gördü, "Bu nedir?"

Wu Ruo hızla arkasını döndü ve cüzdanı kaparak yastığının altına tıktı, "Hiçbir şey."

Aslında, Hei Xuanyi için hazırladığı bir hediyeydi. Samimiyetini göstermeyi özel kılmak istediği için bunu kendi elleriyle yapmıştı.

Hei Xuanyi, cevabını beklemeden Wu Ruo'nun pantolonunu çıkardı.

Wu Ruo şaşırıp iç çamaşırını sıkıca tutmaya başladı ve somurtarak "Ne yapıyorsun?" dedi.

Hei Xuanyi sakindi. "Biraz merhem sür."

Wu Ruo hemen itiraz etti, "Gerek yok. Çok önemli değil. İlaca ihtiyacım yok. "

Ayrıca yara bulunamayacak kadar küçüktü.

"Emin misin?"

Wu Ruo dişlerini gıcırdatarak cevapladı. "Oldukça emin."

Hei Xuanyi ısrar etmedi.

Wu Ruo derin bir nefes verdi, yorganın içine girdi ve uyumak için gözlerini kapattı. Ama arkasındaki adamındaki kötü gülümsemesini fark etmemişti.

.
.
.

Sabahın erken saatlerinde, Hei Xuanyi zamanında kalktı ve Wu Ruo'dan çok daha önce kahvaltı için yemek salonuna gitti.

Çok geçmeden Numu da geldi.

"Yeni Yıl geliyor. Büyücü klanına geri dönmem gerek. "

Hei Xuanyi kaşlarını çattı. "Ne zaman çıkıyorsun?"

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin