Derken?
.
.
.Wu Xi, Wu Weixue bakar bakmaz alarma geçti.
Wu Weixue dudak büktü ve babası Wu Rongshu ile birlikte merhumların yanına eğilmek için ilerledi. Ve sonra Wu Chenzi ile ayrıldılar.
Kısa süre sonra Wu Bufang, Yao Shuyuan, Mu Xiuwan, Wu Qianli, Wu Qiantong, Ruan Lanru ve çocukları ile birlikte cenazeye geldi.
Ruan Lanru, Wu Ruo'yu görür görmez ağladı ve ileri atıldı, "Wu Ruo, seni piç! Oğlumun ölümünün bedelini ödeyeceksin!"
Hei Xuanyi onu soğuk bir yüzle engellemek için itti.
Durum karşısında herkesin kafası karışmıştı.
"Lanru, kes şunu!" Wu Qianli onu durdurmak için yanına gitti.
"Kes mi?" Ruan Lanru ona baktı ve büyük bir öfkeyle bağırdı, "Yani şimdi oğlumuz öldü diye her şeyi bırakalım mı?"
Wu Qianli asık bir yüzle söyledi, "Eğer ortalığı karıştırmak istiyorsan etrafa bak ve şu an nerede olduğunu gör."
Bir cenazenin ortasında öyle büyük bir gürültü koparmıştı ki. Bunun için evden atılabilirdi.
Ruan Lanru etrafına baktı ve bahçedeki herkes onlara sanki çok büyük bir belaymış gibi bakıyordu, gözlerinde sebepsiz yere yaygara koparıyordu.
Wu Bufang mutsuz bir şekilde uyardı, "Ruan Lanru, büyükbabanın cenazesindeyiz. Ne yapıyorsun?"
"Ben..." Ruan Lanru, herkes ona tiksintiyle bakarken sesini alçalttı, "Büyükbaba, Wu Ruo oğlumu öldürdü!"
Burada yaygara yapmak istemiyordu. Ama Wu Ruo ile yüzleşmek için birkaç kez Hei malikanesine gittiğinde Hei Malikanesi'ne alınmamıştı bile. Ve Wu Ruo zar zor evin dışına çıkıyordu. Bugün Wu Ruo'ya yaklaşması için nadir bir şanstı.
"Saçmalık." Wu Xi, Wu Ruo'yu korumak için önünde durdu, "Ruan Lanru, söylediklerini kanıtlayacak kanıtın var mı?"
Ruan Lanru ona baktı. "Oğlumun cesedini bize gönderen kişi emirleri Wu Ruo'dan aldığını söyledi."
"Ruan Lanru, hasta mısın, aptal mısın? Rastgele bir yabancıya nasıl inanabilirsin? Bir gün biri kocanın en büyük oğlunu öldürdüğünü söylese, buna da inanır mısın? Kanıtlayacak bir kanıtın yoksa sussan iyi olur."
"Lanru, burada kalmak istemiyorsan eve gitsen iyi olur." Wu Qianli, Ruan Lanru'nun yanında durmaktan çok utanmıştı. Tek başına yas salonuna girecekti.
Diğerleri, Ruan Lanru'nun sebepsiz yere Drama Queen olduğundan emin olduklarından etrafa dağıldılar.
Ruan Lanru çok öfkeliydi.
Aslında, içten içe bunun Wu Ruo'ya karşı bir komplo olduğuna inanıyordu. (Demek amip kadar da olsa beyin varmış) Ama Wu Ruo'yu kolay kolay bırakamazdı. Ve Wu Ruo'nun manevi gücünün, gurur duyduğu oğlu kadar yüksek olduğu gerçeğini kabul edemezdi. Bu yüzden Wu Ruo'yu bilerek hedef alıyordu. Amacı, Wu Ruo'nun kamuoyundaki itibarını sabote etmekti.
"Kardeşim, bu deli kadından uzak dursak iyi olur." Wu Xi, Wu Ruo'yu yas salonundan uzaklaştırdı.
Ruan Lanru tek başına yaygara yapamazdı. Wu Ruo ve Wu Xi'ye sert bir bakış attı ve ardından yas salonuna girdi.
"Neden böyle insanlar oluyorlar?" Wu Zhu bir süreliğine geri dönmüştü ama Wu ailesinin diğer üyelerini Gaoling kasabasından ilk kez görüyordu. Büyük ailenin artık birkaç üyesi kalmıştı. Ya yaralanmış ya da sakat kalmışlardı. Eskisi kadar gururlu değillerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasiTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...