105- Geçmiş Yaşamın Öyküsü 2

316 43 3
                                    

Wu Ruo avlunun kapısına baktı ve Wu Bufang'ı birkaç kıdemli yaşlıyla birlikte gördü.

Wu Bufang, bir hayalete dönüşen Wu Ruo'yu gördüğünde şok oldu.

"Durmak mı?" söylediği Wu Ruo için gülünçtü, "Babamın manevi güçlerini mahvettiklerinde durdular mı? Kardeşimi öldürdüklerinde durdular mı? Ba Se'yi kız kardeşime büyü yapması için kışkırttıklarında durdular mı?"

Wu Bufang'a baktığında gözleri öfkeyle doluydu, "Ve sen, Wu Bufang! Her avluya her zaman önem verdin. Babamın manevi güçlerinin mahvolduğu, erkek kardeşimin ve kız kardeşim öldürülmesine dair hiçbir bilgin olmadığına inanmıyorum. Onları durdurmayı hiç düşündün mü? Hayır yapmadın."

Wu Bufang. "....."

"Wu Bufang, şimdi onların birbiri ardına ölmesini izle! Gurur duyduğun ailen bu gece mahvolacak! Eğitim için dışarıda olanlar ve başka ailelerle evli olan kızlarınız bile bırakılmayacak!"

Wu Bufang'ın vücudu korkuyla titredi.

Bir kıdemli yüksek sesle bağırdı, "Wu Ruo, git sana ve ailene zarar vereni bul. Bunu masum insanlardan çıkarmamalısın."

"Abim, ablam ve annemle babam masum değiller miydi? Onlara yardım etmeyi hiç düşündünüz mü? Yapsaydınız bunların hiçbiri olmayacaktı." Wu Ruo gardiyanlara bağırdı, "Devam edin."

Gardiyanlar, o eşlerin kıyafetlerini çıkardılar ve hemen gösterilerini yaptılar. İnsanlar bahçenin her yerinde öldürüyor ve tecavüz ediyorlardı.

Wu Qianli öfkeyle bağırdı, "Wu Ruo, seni piç kurusu!"

Wu Qianjing kükredi, "Wu Ruo, seni öldürmeliydim."

"Wu Ruo, cehenneme git." diyerek Wu Qianbin de kükredi.

"Cehenneme git mi?" Wu Ruo onlara doğru uçtu, "Hayatım boyunca kötü bir şey yapmadım ama ne elde ettim? Cehenneme gitmesi gereken sizsiniz!"

Diğerleri. "....."

Hei Xuanyi yukarı doğru yürüdü ve Wu Ruo'nun yanmış bedenini ekstra özenle aldı. Herkesin içinde yanık alnını öptü ve boğuk bir sesle konuştu, "HEPSİNİ ÖLDÜRÜN!"  (Buraya iyileşmeyecek bir kalp yarası bırakıyorum...)

Bu iki kelime açıkça acımasızdı, ama Wu Ruo'ya kalbindeki üzüntüyü hissettirmişti.

Avlunun dışında kollarında yürürken, Wu Ruo öfkesinin de onunla birlikte gittiğini hissetti. Wu Qianqing ve Guan Tong'un cesetlerini de iki hayalet taşıdı.

Wu Ruo onları takip etti.

Diğer hayaletler Hei Xuanyi'nin emriyle öldürmeye başladı.

Wu Qianli ve kardeşlerini, eşlerinin tecavüze uğrama sürecini izledikten sonra öldürdüler.

Wu Bufang, tüm ailenin ölümünü izledikten sonra öldürülen son kişiydi.

Wu Ruo, arkasındaki acı çığlığa hiç dikkat etmeden Hei Xuanyi'yi takip etti.

Wu ailesinden dışarı çıkan Hei Xuanyi, cesedi uçan arabaya taşıdı ve Hei Malikanesi'ne uçtu. Sonunda Hei Malikanesi'nin kapısında durdular.

Hei Xuanyi merdivenlerde durdu ve boğuk bir sesle, "Ruo, evdeyiz." dedi.

Wu Ruo'nun ağlama dürtüsü vardı. Bunca yıllık evlilik hayatından sonra, Hei Xuanyi ona ilk kez yakınlık gösteriyordu.

Boğazına bir ses sıkıştırmayı başardı, "Mm."

Hei Xuanyi, vücudu kolları arasındayken eve girdi.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin