119- Dört Klan Festivali 1

330 49 7
                                    

Sonunda gece yarısına doğru uyuyana kadar konuşup sohbet ettiler. Aniden, Hei Yang önlerinde belirdi ve yere düştü.

"Hei Yang, senin neyin var?" Wu Ruo ona yardım etmek üzereyken, Hei Ying geldi ve Hei Yang'ı kollarına aldı. (💏)

Hei Xuanyi kol cebinden küçük bir iksir çıkardı ve Hei Yang'ı alması için içirdi ve kalan iksiri Hei Yin'e verdi.

İksiri aldıktan sonra, Hei Yang daha az acı hissetti ve sonunda Wu Ruo'ya bakacak gücü buldu. Zayıf bir sesle konuştu:

"Sanglun'un grubunda 53 adam var. Şehirdeki birkaç ailenin içine dağılmış durumdalar. Hayaletlerim ve ben onları öldürmeye gittik. Ama bize karşı tamamen Buda silahlarıyla donanmışlardı."

Ne kadar güçlü olursa olsunlar, normalde yedi seviyeli efsuncular bile Hei Yang'a denk olamazdı. Ama gelişmiş Buda silahları ve rünler onu öldürebilirdi.

Hayaletler, Buda'nın ışığı hayaletleri caydırdığı için, Buda'dan korkarak doğarlardı.

Olaylar Wu Ruo'ya, geçmiş yaşamında Buda silahıyla zarar gördüğünde duyduğu korkuyu hatırlattı. Korkudan bedeni hâlâ titriyordu.

Hei Xuanyi titreyen soğuk elini hissetti, "Elin neden bu kadar soğuk?"

Wu Ruo elini sıkıca tuttu ve başını yana salladı.

Numu kükredi, "Adamlarımla onları öldürmeye gideceğim."

Wu Ruo onu durdurdu, "Xuanyi Ba Se'i hadım ettiği için tedbirli olmalılar, aksi takdirde Budist silahlarını önceden hazırlamazlardı. Bu aynı zamanda Hei Yang'ın onları öldürmeye gittiğini Ba Se'nin tahmin ettiği anlamına geliyor. Tekrar gidersek, bize karşı savaşmak için daha donanımlı hazırlanmış olabilirler. Belki konumlarını da değiştirmişlerdir. Her iki ihtimal de bizim dez avantajımıza."

Konuşmasını bitirir bitirmez bir hayalet geldi, "Sanglun bir yeraltı tünelinden ayrıldı, nerede olduklarını kaybettik."

Numu çok kızmıştı.

Hei Xuanyi, Hei Yin'e Hei Yang'ı dinlenmesi için odasına geri götürmesini söyledi ve diğerlerini Sanglun'u bulmaları için gönderdi.

"Sanglun çok kurnaz. Onları şimdi bulmak kolay olmayabilir." dedi Numu.

Hei Xuanyi ona bakarak, "Ba Se yakında buraya gelecektir." dedi.

Numu çok geçmeden ne yapmak istediğini anladı. Güldü, "Haklısın. bunu nasıl düşünmedim? Ba Se'yi elde ettiğimiz sürece Sanglun ortaya çıkacaktır."

"Usta Shifu, çok geç ol..."

Wu Ruo daha fazlasını söylemeden önce Numu gülümseyerek, "Şimdi gidiyorum, siz iki muhabbet kuşunu yalnız bırakıyorum." dedi.

O gittikten sonra Wu Ruo sordu, "Xuanyi, Buda ışığından ve hayalet silahlarından korkuyor musun?"

Hei Xuanyi kaşlarını çattı, "Neden böyle bir soru sordun?"

"Hayaletler ve Cesetler konusunda ustalaştığın için, Buda'nın senin doğal düşmanın olup olmadığını merak ediyorum."

"Hayır."

Hei Xuanyi bu konuda oldukça olumlu olmasına rağmen, Wu Ruo geçmiş hayatında olanlar yüzünden hala endişeliydi. Buda silahları onlar için yok edilmesi gereken potansiyel risklerdi.

......

Ertesi sabah Wu Ruo, gardiyanlara ve hayaletlere Beast Hay (Canavar Samanı) satın almalarını söyledi. Ne kadar çok olursa, o kadar iyiydi. En iyi senaryoda amaçları, tüm ülkedeki Canavar Samanını satın almaları ve hepsini fark edilmeden İmparatorluk Şehrine taşımalarıydı.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin