41-Bu Liste Çok Uzun

447 67 0
                                    

Wu Qianjing, herkesi korkunç görünce düşük sesle söyledi. "A-Ruo'nun nişan armağanlarıyla ilgili olduğu için, Qianqing, Qianbin Qiantong ve General Hei'nin arasında özel bir mesele olmalı. Eşim Qianli ve ben olaya karışmak için doğru pozisyonda değiliz. Sizi burada bırakmalıyız. "

Artık nişan hediyeleri olayını masanın altında tutmanın imkansız olduğunu tamamen biliyordu. Ve herşey o kadar aniden oldu ki, mümkün olan en kısa sürede buradan çıkması ve kendine bir günah keçisi bulması gerekiyordu.

Hei Xin onu durdurdu, "Lordum, umarım önce konuşmayı bitirmemin sakıncası olmaz."

Wu Ruo içinden küçümsedi. Wu Qianjing gerçekten onların aptal olduklarını düşünmüş olmalıydı. Neden bu kadar hevesle ayrıldığını kimse anlamayacak mıydı sanki?

"Başka ne hakkında konuşmak istediğini merak ediyorum." Wu Qianjing metanetli olduğunu belirtircesine sakin bir şekilde sordu ama kalbi zaten davul çalıyormuş gibi atıyordu.

"Neden Aile büyüğü ve hepinizle konuşmak için buraya geldiğimden başlayalım." Hei Xin, ona bakarak şöyle devam etti: "şef Wu'yu Gaoling Kasabasına kadar takip ettiğimizde 30 araba kadar nişan armağanı hediye ettiğimizi hala hatırlıyorum. Aile Büyüğü Wu Bufang ve Klan lideri Wu Chenzi bunu biliyorlardı. O gün, kasabadaki tüm vatandaşlar 30 arabanın Wu ailesine gönderildiğine ve Güney Bahçe kapısından'dan Lord Wu Qianjing ve Lord Wu Qianli tarafından kabul edildiğine tanık oldu. Bize leydimin ailesinin evde olmadığını söylediniz ve onlar adına hediyeleri aldınız. Ama şimdi, dünürlerimiz Ölü Kemikten Ejderha Çivisi ve Hayalet Flüt hakkında hiçbir fikri olmadığını söylediğinde, bana şu anki listeyi göstermesini istedim. Ne bulduğumu biliyor musunuz? Nişan hediyelerinin büyük bir kısmı eksik. "

Wu Qianjing ve Wu Qianli'ye soğuk keskin gözleriyle baktı, "Neler olduğunu açıklayabilir misiniz?"

Wu Qianjing ve Wu Qianli suçluluk duygusundan kaçındılar ve Wu Qianqing soğuk bir şekilde konuşmaya başlandığında bir bahane düşünüyorlardı,

"O gün, Qianjing ve Qianli her şeyi halletti. Bana Hei ailesinin nişan hediyelerini bahçeme götürmeyi reddettiğini söylediler. "


O zaman, Hei ailesinin oğlundan hoşlanmadığını ve onlara oldukça kızdığını düşünüyordu. Ama şimdi kendi ailesinin tüm bunların arkasında olduğu ortaya çıkmıştı.

Wu Qianjing ve Wu Qianli, Wu Qianqing'e ve eşine bakmaya çok utandılar.

Annesi Guan Tong'un her zamanki yumuşak olan yüzü de büyük bir öfkeyle doldu, "General Hei 30 araba nişan armağanı gönderdiklerini söyledi, ama biz sadece 12 tane aldık."(e yuh ama)

Komik olan şey Wu Qianjing'in uşağıydı, onlara 12'nin hayırlı bir sayı olduğunu söylemişti.

Wu Ruo, bunlarla ilgili hiçbir fikri olmadığı için yüzü şokla doldu "Nasıl, bu nasıl mümkün olabilir? Geri kalan 18 hediye arabası nerede? "

Bütün salon kısa bir süre sessizliğe gömüldü.

"Bu tamamen büyük bir hakaret. Özellikle onları Shuqing Bahçesine kendimiz göndermeyi istedik, ancak Efendi Qianjing ve Efendi Qianli bizi tekrar tekrar durdurdu. Her iki aile için de sorun yaşamak istemediğimiz için içeri girmedik. Ancak tüm hediyeleri geri almakta uygun değildi. Bu nedenle, hediyeleri Efendi Qianjing ve Efendi Qianli'ye teslim edip ayrılmıştık."

Hei Xin bu kez gerçekten delirmişti,

"Bundan da öte, bazı hediyeler eksik, hatta bazıları değiştirilmiş bile."

Sahip olduğu hediye listesini çıkardı ve Wu Qianqing'e verdi, "Lordum, bu orijinal hediye listesidir. Uşaktan bana göstermesini istediğin liste, bizim yazdığımız liste değil. "

Wu Qianqing 10 metre uzunluğundaki listeyi devraldı ve okudu. Aşırı öfke yüzünden elleri titriyordu, "Bu inanılmaz! Bu liste çok uzun!"

.
.
.


Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin