Yu Tianbao'nun ona kaç kez zorbalık yaptığını babasının uydurduğu açıktı.( Yalana karşıyız ama You Go Qianqing Amca! )Wu Qianqing bir adım öne çıktı, “Bunu yapamıyorsan eğer, oğlumun senin oğlunu dövdüğünü söylemesen iyi olur. Aksi takdirde adil bir anlaşma için şefi bulabiliriz.”
Ruan Lanru'nun yüzü kızardı, "..."
193 sayısı doğruysa eğer, karşılığında oğlu defalarca dövüldükten sonra ağır yaralanırdı. Ayrıca o malzemeleri iade etmesi gerekiyordu. Sonunda, böylesine büyük bir kayıp için Wu Zhu'ya bir kez daha yenileceklerdi.
İkinci gelini çok sinirliyken, Mu Xiuwan kaşlarını çattı ve "Bu kadar yeter.” dedi, “Bugün burada çocukların kavgasını değil, evlerin nasıl onarılacağını tartışmak için toplandık. Bunu daha sonra özel olarak konuşabilirsiniz. Söyleyecek başka bir şeyin yoksa şimdi gidebilirsin.”
Mu Xiuwan açıkça Ruan Lanru'ya yardım ediyordu. Wu Qianqing de anladı ve annesine sert bir bakış attı, bu bakış Mu Xiuwan'ın kalbinin sıkışmasına ve suçlu hissetmesine neden oldu.
Xuanyuan Bahçesinden çıktıktan sonra Wu Xi, "Baba, gerçekten tadilat için para ödeyecek misin?" dedi, sormak
için dakikalardır sabırsızlanıyordu.Guan Tong da endişeli bir şekilde cevabını bekliyordu. Paraları olmadığından değil, ama bu insanlara karşı bu kadar kolay davranmaya devam ederlerse, onlarda da yararlanmaya daha çok alışabilirlerdi.
Geriye dönüp baktığınızda, gerçekten çok basit insanlardı.
Biraz yardım teklif eden herkesi iyi bir aile olarak görürlerdi. Şimdi düşününce, onlar sadece iyi adamlar gibi davranan ama onlardan daha fazlasını elde etmek için komplo kuran ikiyüzlülerdi.“North Courtyard'a karşı mücadelede onlara yardım etmediğim için kendimi suçlu hissediyorum. İnkar edemem. Bu nedenle, evleri tamir etmek için para ödemek zorundayım. Ama..." Wu Qianqing sırıttı, "Nasıl tamir edileceğine karar verecek olan benim."
Geçmişte olsaydı, muhtemelen tüm evleri yenilemek için büyük miktarda para öderdi. Ama işler şimdi farklıydı.
Şimdi o kadar aptal değildi."Nasıl tamir edeceksin?"
Guan Tong ve Wu Xi meraklanmışlardı.Wu Qianqing onlara söylemedi. Shuqing Yard'a döndükten sonra, çalışanlarını marangoz kiralamaları için hemen gönderdi.
Wu Ruo, Wu Qianqing'in planını bilmiyordu. Ancak Shuqing Yard'dan ayrıldığında, bir marangozun bir kova düşük kaliteli çamurla duvarı yavaşça tamir ettiğini gördü. Öne doğru yürüdü ve marangoza etraflıca sordu. Babasının duvarı onarmak için sadece tek bir marangoz tuttuğunu öğrendi. Ve marangoz sadece yarım tael gümüş aylık maaş alıyordu. Sıva yaptığı bir bakır madeni paraya mal olmayan çamursa, nehirdendi!
Wu Ruo gülümsedi.
Xuanyuan Bahçesinde hiçbir şey söylememesinin nedeni, babasının düşüncelerini bizzat öğrenmek istemesiydi. Ama şimdi baktığında babası tamamen değişmişti. Kolayca yararlanılabilecek kibar bir adam değildi. Wu Ruo yaptığı değişiklikten memnundu.Diğer avlulardan gelenler, haberi duyunca marangozun evleri nasıl tamir ettiğini gizlice araştırdı. Ve nehirden taşınan çamurla duvarı tamir eden tek bir marangoz gördüklerinde çok sinirlendiler. Uysal Wu Qianqing'in, onlara böylesine kötü bir şey yapacağı hiç akıllarına gelmemişti.
Wu Ruo Güney Avluyu terk ettiğinde, Güney Avluyu koruyan rünlerin konumunu gizlice değiştirdi. Ve rünler hemen tesirini yitirdi.
Kısa süre sonra Güney Avlu dizilişte bir sorun olduğu konusunda alarma geçti ve herkes paniğe kapıldı. Aceleyle çalışanlarını kontrol etmeleri için gönderdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...