Wu Ruo'nun gözleri karardı: "Babam ve annem nerede peki?"
"İmparatorluk Şehrinden güvenli bir şekilde gönderildiler." Hei Xuanyi bileğini tutarak önüne yürüdü, "İyi misin? Yaralandın mı?"
Yüzü endişeyle doluydu, "Bir yerin yaralandıysa, yanımda ilacım var bana söylemelisin."
Numu gözlerini devirdi, "Siz iki karı koca, birbirinizi sevmek için Wu Chenzi'yi öldürmeyi bekleyebilir misiniz?"
Wu Ruo hafifçe gülümsedi, "İyiyim, merak etme."
"Harika, iyi ol, sadece sen iyi ol." Hei Xuanyi onu kollarına aldı, "Buraya gelirken Wu Chenzi tarafından yaralanırsın diye nasıl endişelendiğimi bilemezsin."
Wu Ruo başını omzuna yasladı.
Numu onlara sessizce baktı.
Ling Mohan birbirine sarılan iki kocaya bakarken gözlerinde bir karmaşıklık parıltısı vardı. Sonra gözleri aniden büyüdü ve bağırdı, "Wu Ruo, Hei Xuanyi'ye dikkat et!"
Numu sesi duyunca hızla başını çevirdi. Hei Xuanyi nin kısa hançeri alıp Wu Ruo'nun arkasından Wu Ruo'nun kalbine saplandığını gördü. Yüzü büyük ölçüde değişti ve birini kurtarmaya çalışıyordu ama Hei Xuanyi nin hareketinin aniden durduğunu gördü.
Wu Ruo dedi ki, "Kocamın her hareketini, mizacı ve davranışıyla taklit edebilir misin?"
İfadesi soğudu, hayalet tutuş tekniğini geri çekti ve kişiyi kendinden uzaklaştırdı.
Hei Xuanyi yere düştüğü anda, çok uzakta olmayan Wu Chenzi gözlerinin önünde kayboldu. Hei Xuanyi'nin yüzü, vücut şekli ve cübbesi değişerek Wu Chenzi'ye dönüştü.
Numu ve Ling Mohan duyularını geri kazandılar, ancak o zaman illüzyon içinde olduklarını öğrendiler.
"Sen..." Wu Chenzi'nin ağzı kan içindeydi ve Wu Ruo'ya inanamayarak baktı, "Ruhani güçlerimi mahvettin."
"Ruo, iyi misin?" Numu aceleyle Wu Ruo'ya gitti ve yerdeki insanı izleyerek, "Onun Hei Xuanyi olmadığını nereden biliyordun?" diye sordu.
"Ben ve onun birlikte geçirdiğimiz çok zamanı..."
Wu Ruo cümlesinin yarısında durdu. Kocasıyla uzun yıllardır evli olduklarını ve onun her hareketini, tonunu ve bakışını bildiğini söylemek istedi. Ancak, onunla sadece bir yıldan fazla bir süredir evliydi. Kimse bir şey bilmiyordu.
Numu, Wu Ruo'nun ne söyleyeceğini biliyormuş gibi görünse de güldü, "Gerçekten de senden beklenildiği gibi, bu kadar kısa sürede karşı tarafın o olup olmadığını anlayabildin."
Ayağını kaldırdı ve Wu Chenzi'nin yüzüne bastı, "Bize illüzyon ile yalan söyledin demek ha!"
"Sen..." Wu Chenzi daha önce hiç kimsenin ayaklarının altında ezilmemişti, kılıcın kabzasını öfkeyle tutuyordu, ancak bu sefer o kadar zayıftı ki kılıcını bile kaldıramıyordu.
İkinci prens endişeyle haykırdı: "Büyük baba..."
Wu Chenzi ikinci prense bakmak için döndü, acılı ve kederli gözlerini ortaya çıkardı. Bir sonraki an, manevi güçleri mahvolduğu için saçları beyaza döndü ve pürüzsüz yüzü, tıpkı ölmek üzere olan yaşlı bir adam gibi anında kırışıklarla kaplandı.
Numu hemen durdu, "Vay anasını, birden nasıl böyle yaşlı oldu, onu tekmelemeye utanıyorum şimdi."
Wu Chenzi'yi tutmak ve Baş Terbiyecilerin şefinin cesedini almaları için adamlarını çağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasiaTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...