26- Drama

539 69 32
                                    

Önceki yaşamında, kuzeni Wu Anrun'a başarılı olmanın ödülü olarak ailenin ikinci ismi verildikten sonra, kibirli ve gururlu hale gelmiş ve gelecekteki ideal kadın tipi için çok fazla kriter edinmişti. Ona göre ilerdeki eşi, iyi bir aileden olmalı, güzel olmalı ve mükemmel bir efsuncu olmalıydı.

Dolayısıyla, daha önce hiç görmediği bir kızla evlenmekten memnun olmamıştı. Ayrıca, Zhuang Qiurong'un ailesi Wu ailesinden daha küçüktü, ki sadece bu bile Wu Anrun'un onunla evlenmemesi yeterince iyi bir bahaneydi.

Daha sonra Wu Anrun'a Zhuang Qiurong'un çirkin olduğu söylenmiş ve Zhuang'ın resmini gördükten sonra da, Wu Anrun kesin olarak evliliği iptal etmeye çalışmıştı. Daha da kötüsü, Wu Anrun'un zaten evlenmek istediği başka bir kız vardı.

Wu Anrun'un babası Zhuang ailesiyle olan nişanı iptal etmek zorunda kaldı ve Wu Anrun'un ilişkisi olduğu kızla evlenmesine izin verdi. Ne yazık ki, evlilikleri mutlu olmamıştı. Evlendikten sonra çok tartışmış ve hemen hemen hergün kavga etmişlerdi.

Yarım yıl sonra, Güney bahçesinin üçüncü oğlu Wu Chu, eğitimden dönmüş yarım yıl içinde Zhuang Qiurong ile evlenme hazırlıklarına başlamıştı.

Wu Anrun haberi öğrendikten sonra ona gülmüş ama Zhuang Qiurong'un düğündeki nefes kesen güzelliğini görünce hiç olmadığı kadar çok pişman olmuştu. Zhuang Qiurong, hayalini kurduğu gibi güzel ve zarifti. Ancak ne kadar pişman olursa olsun artık hiçbir şeyi değiştiremezdi. Evlenmek istemeyip nişanı attığı kız kuzeniyle zaten evlenmişti.

Ancak, Wu Anrun düğünde Zhuang Qiurong'a gördükten sonra,onu düşünmeyi bırakamamıştı. Her gün onu düşünmüş ve her gece onu hayal etmişti. Sonunda bir gün uykuda kızın adını ağzından kaçırıvermişti.

Karısı, Wu Anrun'un ondan uzaklaştığını görünce çok şüphelenmiş dahası da Zhuang Qiurong'un adını kocasından duyduğu gibi onunla kavga etmişti.

Ama bir gün Wu Anrun, yanlışlıkla Wu Chu'nun önceden Zhuang Qiurong'u tanıştığını ve hatta arada sohbet ettiklerini öğrendi. O zaman Zhuang Qiurong'un çirkin olduğu söylentilerinin arkasında Wu Chu'nun parmağı olduğunu ve böylece Zhuang Qiurong ile arasındaki nişanı da onun bozduğunu anlamış oldu.

Wu Anrun, Wu Chu ile bu konuda yüzleşti ve hatta büyük bir kavga ettiler. En sonunda büyük dedeleri Wu Bufang'ın müdahalesiyle anca kavgayı durdurabildiler.

Fakat bu hayatta nasıl olacaktı?

Wu Ruo ne olacağını heyecanla bekliyordu. Düşüncelere dalmışken üçüncü katta bir odaya geldiklerini fark etti.

Kapıyı açtıklarında hemen alt kattaki sahneyi görebiliyorlardı ve tahta oturakların yönü sahneye bakıyordu.

Wu Ruo, "Bu yer iyiymiş."

Shijiu Wu Ruo'nun, Shiyi'nin onun için daha önceden hazırlattığı dev bir sandalyeye oturmasına yardım etti.

Wu Ruo yanındaki sandalyeyi heyecanla patpatladı ve Hei Xuanyi'ye seslendi, "Buraya otur."

Hei Xuanyi otururken kaşları çatılmıştı çünkü kalabalık ortamları sahiden hiç sevmezdi.

"Buraya daha önce gelmiş miydin ya da kiralamış mıydın?" diye sordu Wu Ruo.

Son yaşamında Hei Xuanyi'nin gösteri izlediğini ne duymuş ne de görmüştü. Hep yalnız ve sessiz takılırdı.

Hei Xuanyi, "Hayır."

"Bende gelmedim." Wu Ruo gülümsedi.

Son yaşamında hiç tiyatroya gitmemişti. Çünkü çok şişman olduğu için insanlarin ona gülmesinden korkuyordu. İlerde kilosunu kaybettikten sonra Numu'dan tıbbi beceriler öğrenmeye ve gücünü aldıktan sonra da efsunculuk uygulamaya başlamıştı. Ama bu seferde, Wu ailesinin lideri Wu Bufang, Wu ailesinden daha aşağı oldukları için drama aktörlerini sevmemiş ve ne eve aktör kiralamış ne de aileden kimsenin tiyatro izlemesine izin vermişti.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin