Wu Ruo yatak odasından çıkar çıkmaz, Hei Gan ona yeni ceset hizmetçilerinin hayatlarıyla bağlantılı olan yeşim hayat çıtalarını verdi ve açıkladı;
"Çıtaların üzerinde hizmetlilerin isimleri var. Sadece bir karakter harfe sahip olan çıtalar düşük seviyeli hizmetçilerin; iki karaktere sahip olanlar da orta düzey hizmetlilerin çıtaları. Sizi dinlemeyen olursa, hayat çıtalarını parçalayarak onları yok edebilirsiniz."
Ruo'nun ceset hizmetçileri hakkında hiçbir fikri yoktu ama insanların hayatını kontrol etmek kötü bir şeydi.
Wu Ruo çıtaları aldı ve başka hiç kimsenin bulamayacağı bir gölge alanına gizledi*. Sonra Hei Gan'a içtenlikle teşekkür etti.
(Hatırlatma: Wu Ruo'nun yedi gizli gücünden biri, gölge alanı)
Yeşim yaşam çıtalarını yönetmesine izin verdiğinden, Wu Ruo, Hei Xuanyi'nin hayatına müdahale etmeyeceğini ön gördü. Hei Xuanyi'nin diğer eşler gibi hayatına karışmak istememesini takdir etti.
"Düşük seviyeli ceset hizmetçileri sadece ev temizliği gibi basit işler yapabilirler. Orta hizmetliler ise normal insanlardan farklı değildir. Onlara emrettiğiniz her şeyi yapabilirler. " Hei Gan, dört orta ceset hizmetçisini Wu Ruo'ya tanıttı: "Sizin için seçtiğim orta seviye ceset hizmetçileri; Shi Yi, Shi Yuan, Shi You ve Shi Jiu."
"Hizmetinizdeyiz, leydim." Dört hizmetçi hemen Wu Ruo'nun önünde eğildi.
Wu Ruo,"Şimdi banyo yapmam ve kıyafetlerimi değiştirmem gerekiyor."
Shi Yuan, düşük ceset hizmetlilerinden ılık su hazırlamalarını istedi.
Wu Ruo işi bittikten sonra, düşük ceset hizmetkarlar tarafından ön bahçeye taşındı ve Hei Xuanyi'nin kahvaltı masasında olduğunu gördü.
Yemeklerle dolu masaya otururken gözleri parladı "Ne kahvaltı ama!"
Normalde kahvaltıda çok basit yapılan beyaz patates püresi ile beyaz buğulanmış ekmek ya da yeşil sebzeler olurdu. Şimdi imparator kahvaltısı gibi gözüken sofrada çeşit çeşit kekler, yiyecekler vardı. Belki de bugün Hei Xuanyi ile birlikte kahvaltı yapacağı için sofra böyle özenliydi.
Masa başında Hei Gan ile ayakta bekleyen diğer koruma Hei Xin, sözlerini duyunca bir tuhaflık olduğunu hissetti, "Önceki kahvaltıları sevmediniz mi?" diye sordu.
Wu Ruo bir süre düşündü "Son iki gündeki kahvaltının da bugünkü kadar süslü olması mı gerekiyordu?"
Hei Xin, "Evet."
Wu Ruo hemen yemeklerinin değiştiğini fark etti. Kim tarafından yapıldığını tahmin etmek ise hiç zor değildi.(gene mi)
Dürüst olmak gerekirse, son yaşamında tam bir aptal olduğunu kabul ediyordu. Yemeğinin değiştirildiğini öğrenmesi bile yıllar almıştı. Öğrendiğinde ise bazı uşakların sırf ondan hoşlanmadıkları için bunları yaptığını sanmıştı.
Ah ah!
Wu Da, Wu Xiao, nasıl cüret edersiniz!
Kendi yiyeceklerinizi benimkilerle değiştirmeye nasıl cüret edersiniz!
(şaşırmadık soy isimleri Wu çünkü)
Wu Ruo'nun gözleri soğudu ve birşeyler yemeye başladı.
Hei Xin zihinleri okumakta iyiydi. Kısa bir diyalog olmasına rağmen ne olduğunu tahmin edebiliyordu. Ancak, leydisinin hayatına karışmak gibi bir lüksü yoktu.
Wu Ruo, kahvaltıdan sonra arka bahçeye dönerken, Hei Xin ona nişan hediye listesini teslim etti.
Uzun bir listeydi. Üzerinde çeşitli hediyeler vardı. Basit bir bakışla bile Wu Ruo, birinin az bir miktarda hediyeyi cebe indirdiğini anlamıştı.
Hediye listesini ifadesiz bir şekilde elinde tutarken hizmetçileri Wu Da ve Wu Xiao'nun yakınlarda olmadığından emin olduktan sonra yeni yardımcısı Shi Jiu'ya fısıldadı,
"Git şehirden iki kız bul. İyi görünümlü olmaları ve erkekleri nasıl memnun edeceklerini bilmek zorundalar. Ha birde ......"
Son cümlesi ile birlikte Shi jiu başını salladı ve Wu Ruo'nun ona verdiği parayla konağı terk etti.
Wu Ruo, hediye listesini aldı ve intikam için mükemmel planlar yaparak yavaş yavaş katladı.
Katlanmış listeyi gölge alanına koydu. Tam işini bitirdiğinde Hei Xin içeri girdi,
"Leydim, izin verirseniz, lütfen avluya gidin. Efendi Xuanyi'nin emri ile sizin için daha büyük bir yatak aldık. Ve daha büyük bir oda yapmak için sizin odanız ve yan oda arasındaki duvarı yıkacağız." (Vay be)
Hei Xin ve Hei Gan Efendileri evlenmeden önce, şişman biriyle evleneceğini zaten biliyorlardı. Ve aslında yedi adım genişliğinde bir yatak yaptırmışlardı . Ama bunun bile yeterli olmayacağını tahmin etmemişlerdi.
Wu Ruo "....."
.
.
.🥲🥲🥲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...