31-Aptal Mısın Yoksa Nesin?

517 65 4
                                    

Büyük büyükbaba," Wu Ruo, amcası Wu Qianging başlamadan önce sözünü kesti, "Sadece büyük kardeşimin değil aynı zamanda annemin, babamın, kız kardeşim Wu Xi'nin ve benim de sihirli silahlar yapmak için yeterli malzemeye sahip olmadığımız doğrudur. Hepsine ihtiyacımız var."

Amcası Wu Qiantong öfkesini göstermemeye çalışarak "Zaten eğitim için dışarı çıkmadığına göre neden sihirli silahlara ihtiyacın var?" diye sordu.

"Fiziksel durumumu biliyorsun, amca." dedi Wu Ruo üzgün bir sesle, gözlerini indirerek söyledi, "Hei ailesinde sihirli silahlarım olmazsa hayatım çok zor olacak. Hizmetkarlar bana efendileri olarak hiç saygı duymuyorlar, çünkü ruhsal gücüm yok ve vücudum hızlı hareket etmek için çok şişman. Beni basit ve yetersiz yiyeceklerle besliyorlar. Banyoda onların yardımına ihtiyaç duyarsam gelmeleri asırlar alıyor ve.... "

Aslında Wu Da ve Wu Xiao 'yu suçluyordu, başka kimseyi değil. Ama Wu Qiantong ve diğerlerinin düşüneceği şeyler onu ilgilendirmiyordu.

" Anlıyorum Ruo. " Wu Bufang onu böldü ve daha fazla konuşmasını engelledi. Wu Ruo' nun sefil hayatı, kelimenin tam anlamıyla kendi yüzünü tokatlıyordu.

Evliliği düzenleyen oydu ve büyük torunu, hiçbir hizmetçinin bile yaşamadığı bir şeyden acı çekiyordu. Eğer insanlar bunu bilselerdi, şef Wu Chengzi'ye yalakalık yapmak için onu büyük torununa karşı acımasız ve kayıtsız olmakla yargılayacaktı. O zaman ailedeki hiç kimse ona samimi bir şekilde saygı duymayacaktı.

Wu Bufang, Wu Qianqing'e sert bir ifadeyle "En kısa sürede Wu Ruo için sihirli silahlar yapmalısınız." dedi.

"Tamam." Wu Qianqing aceleyle cevap verdi.

Wu Qiantong sonra tahmin edercesine sordu, "O zaman baban, annen ve kız kardeşin için bir şeyler yapmak zorunda değiliz, değil mi?"

"Amca, bunu nasıl söyleyebilirsin?" dedi Wu Ruo ona,"Ağabeyim şu anda evdeyken onları koruyabilir. Ama evden ayrıldığında kimse onları koruyamaz. Bildiğiniz gibi, babam eskiden birçok insanı rahatsız etmişti. Bunların birçoğu, babamın şu anda manevi gücü yokken intikam alma planları yapıyor olmalı. Yanında sihirli bir silah yoksa kendini nasıl koruyabilir? Güçsüz karısını nasıl koruyabilir? "

Amca Wu Qiantong burnundan soludu, "Ailemi öldürmek için Wu Konağı'na gizlice girmeye kim cesaret edebilir!"

"Ama babam tüm hayatı boyunca evde kalamaz, değil mi? Ayrıca babam Güney Avlu'nun üçüncü ustası. İyi bir sihirli silahı yoksa insanlar ona gülerdi. "

Wu Bufang gururlu bir insandı. İnsanların aileye güleceklerini duyduklarında anlaşmayla başını salladı, "Haklısın. Güney Avlu'nun üçüncü efendisi ve hanımefendisi olarak, nasıl sihirli silahlara sahip olmazlar? "

Wu Qiantong, "Peki ya Wu Xi?"

"Hepsi için büyülü silahlar yapın." Wu Bufang sesini alçalttı.

Artık tüm ailenin büyülü silahları olacaktı madem neden kızı bundan mahrum bırakalım ki!

Ayrıca, dört kardeş Wu Qianqing'in büyülü silahlarını ilk etapta almasaydı, Wu Qianqing'in büyülü silahlar yapmak için malzeme toplaması gerekmeyecekti.

Dört kardeşe tartışma şansı vermeden Wu Ruo onlara bir gülümseme ile teşekkür etti, "Teşekkürler, büyük büyükbaba ve amcalar. Ağabeyim eğitimden döndüğünde, aynı malzemeleri bulacak ve geri vereceğiz. "

Hehe! Ağabeyimin geri gelmesi birkaç yıl alacak. Sadece bekleyin. Ancak geri gelse bile malzemeleri geri vermek imkansız!

Dört kardeş korkunç görünüyordu ama büyükbabalarının önünde öfkelerini ifade edemediler. Bu fikri ortaya çıkaran onlardı ve hepsi bunu kabul etti. Sözlerinden geri dönebilirler miydi ki?

Tabii ki hayır.

Wu Bufang, dört torununa, Wu Ruo'ya malzemeleri ve diğer aile eşyalarını vermelerini söyledikten sonra ayrıldı.

Wu Qianjing ve kardeşler Bojin bahçesinden ayrılırken, hemen Wu Qianqing ve Wu Ruo'yu geride bırakarak hızla ilerlediler. Sadece onlardan iki şerit uzaktayken yavaşladılar.

Wu Qiantong öfkeyle duvara yumruk attı, "Ne oluyor! Bu fikri sadece malzemelerini ödünç almak istediğimiz için ortaya çıkardık, ancak şimdi bizimkileri ödünç verdik! Kelimenin tam anlamıyla kayayı sadece kendi ayaklarımıza düşürmek için kaldırdık! "

Wu Ruo'yu hala malzemeleri kendileri için saklamak zorunda olduklarını söyleyerek reddedebileceklerinden eminlerdi. Gerçekten de, sihirli silahlar yapmak için hazine değerinde olacak başka değerli malzemeleri yoktu. Gerçi o zaman da, büyükbabası onlara çıldırmış gibi sinirlenirdi.

Wu Qianbin ağır bir şekilde, "Bence, o büyülü silahları üçüncü ağabeyimize geri iade etmediğimiz için, bu fırsatı geri vermeye zorlamak için kullanıyor." dedi. (Ç/N: Üçüncü ağabey dediği Wu Ruo'nun babası)

Wu Qianjing gözlerini daralttı, "Sanmıyorum. Dedemizi görmeye gitmeden önce, böyle bir fikir üreteceğimize dair hiçbir fikri yoktu. Hepimiz Qianqing'i biliyoruz. Sihirli silahlarını geri istiyorsa, bunu şimdi büyükbabamdan önce bize bildirirdi. Ama tek kelime etmedi çünkü hala kardeşliğimize değer veriyor. "

Wu Qianli, büyük öfkesini sınırlamaya çalışarak, "Sence büyülü silahlarını onlara iade etmeli miyiz? O zaman bizimkileri sihirli silahlar yapmak için kullanmaları gerekmez. Onun yerine, kendi malzemel .. "

"Aptal mısın yoksa nesin?" Wu Qianbin gözlerini devirdi, "Onları Qianqing'e iade etsek bile, yine de kendi malzemelerimizi vermemiz gerekiyor çünkü zaten büyükbabamıza söz verdik. Onları da iade edersek, daha fazla kaybetmez miyiz?"

Wu Qiantong öfkeyle dolup taştı, "Ne yani değerli malzemelerimizi vermekten başka seçeneğimiz yok mu!?"

Birbirlerine baktılar. Görünüşe göre, kimse malzemeleri vermeye istekli değildi.

Wu Qianbin dudaklarını zorla oynattı, "Şimdi ona malzemelerimizi vermemiz gerekiyor, ama ilerde onları geri almanın bir yolunu bulabiliriz. Ne dersiniz?"

Wu Qiantong ve Wu Qianli, Wu Qianjing'e döndü, "Babamız ne düşünüyor?"

Wu Qianjing,uzun zamandır sessiz kalan babası Wu Xuanran'a baktı, "Baba, söyleyecek bir şeyin var mı?"

Wu Xuanran, "Sanırım Wu Ruo bugün her zamankinden çok farklı bir performans sergiledi." dedi.

Wu Ruo bir zamanlar utangaç ve hassastı. Akıcı değil kesik kesik konuşurdu. Genellikle kendini bir köşeye saklar ve insanlar bir araya geldiğinde dikkat çekmemeye çalışırdı. Ancak bugün,her zamanki gibi şişman olan Wu Ruo, kendisini köşede bir yerde saklamamış, bunun yerine amcalarıyla tartışmıştı. Bu yüzden hareketleri fazla dikkat çekmişti.

Wu Qianbin kaşlarını çattı, "Şimdi sen söyleyince, bende Wu Ruo'nun gerçekten farklı davrandığını fark ettim."

Wu Qiantong, "Onda farklı olan ne? Hala çok şişman ve iğrenç. "

"Ama hepimizin önünde çok akıcı konuştu. Demek istediğini açık ve net bir şekilde belirtti. Sürekli olduğu gibi korkak değildi. " dedi Wu Qianbin.

Wu Qiantong, "Bence, Hei Konağı'nda zorbalığa maruz kaldığından, kendini korumak için sihirli bir silah elde etme mücadelesi içinde, aksi takdirde neden orda olduğunu bile bilmiyordur."

Diğerleri Wu Ruo'nun bugün neden bu kadar farklı davrandığını anlayamamıştı. Bu nedenle, sadece Wu Qiantong'un açıklamasını onaylayabildiler.

"Malzemelerinizi geri döndükten hemen sonra Shuqing bahçesine gönderin. Bu malzemelerle ne tür büyülü silahlar üreteceklerini görmek için sabırsızlanıyorum. " dedi Wu Xuanran.

Sadece tek tür malzeme ile büyülü bir silah yapamazdınız. Ve tüm malzemeler ile birlikte de yapamazsidınız. Bu nedenle, Wu Ruo'nun kendileriyle uyumlu olabilecek başka malzemeleri olup olmadığını merak ediyordu.
(Ç/N: kendileri ile uyumlu silah, sonra ki bölüm açıklanacaktır.)

Wu Qianjing ipucunu çabucak aldı "Baba, silah üretmelerini durdurmak ve hatta başka varsa malzemelerini ödünç almak için iyi bir planın var mı?"

Wu Xuanran başını salladı.

Diğer üç oğlu övgüyle güldü.

.
.
.

Gülün bakalım

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin