Hei Xin, sadece oldukça yetenekli değil aynı zamanda hızlı çalışan bir grup marangoz kiraladı. Bu ustaların odayı tamamlaması sadece bir gün sürdü. 12 metre genişliğinde bir yatağın yanı sıra 12 metre genişliğinde bir yorgan da yapmışlardı. Hei Xin onlara yatağı sağlam yapmalarını söylemişti, böylece kimse onu kıramazdı.
Gün batımından sonra Wu Ruo büyük yatağın önünde durdu ve uzun bir süre yatağa göz gezdirdi. Üzerinde yorgan olmasaydı, bunun bir yatak değil, küçük bir oda olduğunu düşünürdü. 🥹
Yatak direklerinin desteği ile yatağa oturdu ve düşündü, Hei Xuanyi gerçekten onunla aynı yatakta mı uyuyacaktı?
Önceki hayatında hiç aynı yatakta uyumamışlardı. Yeniden doğduktan sonra hayatını biraz değiştirdiği için mi Hei Xuanyi'nin de davranışları değişmişti?
Wu Ruo iç çekti.
Utanmaz! Varsın öyle olsun! Bu yatak süper büyüktü. (Reis kocan o kocannn)
Aynı yatakta yatsalar bile birbirlerine zar zor dokunabilirlerdi. Ayrıca,ikisi de erkekti. Hei Xuanyi'nin onu kadın olarak taciz edebileceği konusunda endişelenmesine gerek yoktu.
Hem Hei Xuanyi'nin, onun gibi şişman birine karşı hisleri olması nasıl mümkün olurdu?(Allah'ım neden dünya böyle zihniyetlerle dolu, önce insanlık please)
Wu Ruo kendi haline güldü.
Çok düşünüyordu. Aynı yatakta uyuyor olmaları Hei Xuanyi'nin onunla ilgileneceği anlamına gelmiyordu.
Wu Ruo düşüncelerini dağıtmaya çalıştı.
Bir süre sonra Hei Xuanyi odaya girdi. Saçları henüz kurumamıştı. Elbiselerini çıkardı, Wu Ruo'nun yanına uzandı ve söndürmek için bir parmağını mumun üstüne bastırdı.
Wu Ruo, başkasının yanında uyumaya alışık olmadığı için uzun süre yatakta bir o tarafa bir bu tarafa dönüp durdu. Soğuk bir rüzgar odaya girdi ve vücudunu titretti.
Hei Xuanyi derin sesiyle söyledi. "Uyu."
Eğer uyuyabilseydi neden dönüp dursundu ki? Wu Ruo gözlerini devirdi ve sırtını Hei Xuanyi'ye çevirdi.
Aniden bir kol beline dolandı ve arkasındaki adam ona yaklaştı.
Wu Ruo kaskatı kesilmişti ve Hei Xuanyi'nin vücudunun sıcaklığını hissedebiliyordu.
Kolundan kurtulmak için biraz hareket etti ama aniden arkadan kalın bir ses geldi, " Senin ruhani güçlerin mi var?"
Wu Ruo zaten ruhsal gücünü bedeninin içinde hissettiği için itiraf etmek zorunda kaldı,
"Ben ruhsal güçle doğdum ama birisi güçlerimi mühürlemiş. Büyükbabamın verdiği Uzun Ömür Kaplaması, mührün kırılıp güçlerimin ortaya çıkmasına yardımcı oldu. "
Aslında daha uzun bir süre gizli tutmayı düşünüyordu Ama çok geçmeden yakalanmıştı....
Hei Xuanyi'nin ruhani gücü Wu Ruo'nun ruhani enerji üssünün* etrafında durdu. Aniden gözlerini daralttı, "Büyülenmiş solucanla mı?"
(ruhani yani hayat enerji üssü -buna Çin'de Chi enerjisi derler- karın bölgesinin iki parmak içerisinde bulunur.)
Wu Ruo şaşırdı, "Vücudumdaki büyülenmiş solucanı hissedebiliyor musun?"
Ebeveynleri uzun yıllar boyunca vücudundaki büyülenmiş solucanı aramış yine de bulamamıştı. Fakat Hei Xuanyi'nin bulması bir saniye sürmüştü. Onu öldürten gizemli adamın kocasından böyle korkmasına şaşmamalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantastikTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...