Herkes, büyük bir acı çekerken, Wu Qianqing ve ailesine yargıyla baktı.
Wu Qianqing. "......"
Bu insanlar gerçekten inanılmazdı.
Guan Tong yavaşça söyledi.
"Şimdi iyi olduğumuza göre, bu demek oluyor ki bunu size biz yapmışız öyle mi? Sadece biz de incinirsek bize inananacağınız anlamına mı geliyor? Böyle bir düşünceye sahip olmak çok gaddarca değil mi?"Wu Xi de çok kızgındı, "Yenge, nişan hediyelerini aldığınız için kardeşimi herkese zarar vermekle suçladın. Ama diğer avlulardan gelenlerin de hediyelerini aldığını hepimiz biliyoruz. Ama neden sadece Güney Avlu'daki insanlar büyülenmiş solucanlara sahipken diğerleri tamamen iyi durumda? Ayrıca, kardeşimin sana zarar vermesinin ne yararı olabilir ki? İşler netleşmeden önce, söylediklerinizi iyice düşünseniz iyi olur. Başkalarını arkasından bıçaklamayın."
"Ruo, Güney Avlu'dan başladı çünkü buraya kolayca erişebiliyordu." Dong Mingji lafı Wu Bufang'a attı, "Büyükbaba, bizim için adaleti sağlamalısın. Bizi inciten kişinin Wu Ruo olduğundan oldukça eminim. Bunun dışında kimsenin bunu yapmak için bir nedeni yok."
"Dong Mingji!" Wu Qianqing ona soğuk bir bakış attı, "Her şey netleşmeden sonuca atlama! Rastgele tahminin sadece aile içinde iç kavgaya sebep olur. Biz birbirimizi ısırırken gerçek katilin serbest gezmesinden mi mutlusun? Güney Avlu bir gün dağılırsa, suç ortağı sizsiniz!"
Dong Mingji, onun sert bakışından utandı ve Wu Bufang'ın arkasına saklandı.
Wu Bufang, tüm hayatını ailesini daha güçlü ve müreffeh hale getirmek için harcamıştı. Ayrılmak görmek isteyeceği son şeydi. Wu Qianqing'in sözlerini duyduktan sonra Dong Mingji'ye sert bir bakış attı, "Her şey netleşmeden önce kimseden rastgele şüphelenmemeliyiz."
"Dede, bizim için solucanlardan kurtulacak birini bulalım mı?" dedi Liao Liuyan zayıf bir sesle.
Manevi güçleri sayesinde acıya bir süre daha dayanabilirlerdi. Aksi takdirde, ancak tabutlarını önceden hazırlamak için vakitleri olurdu.
Mu Xiuwan, bu acıyla daha fazla mücadele edemeyeceğini belirtircesine konuştu, "Ruo'nun evinde bir büyücü olduğunu söylemedin mi? Bizi kontrol etmesi için onu davet edebiliriz."
"Evet. Bir sihirbazları var. Büyükbaba, lütfen bizi kontrol etmesi için onu buraya davet et. Bizi iyileştirdiği sürece, bize büyücülük yapanın o olmadığına inanırız."
Wu Xi alaycı bir şekilde ağzını seğirdi. Yazıklar olsun! Bir insandan nasıl şüphelenip hem de ondan yardım isteyebiliyorlar?
Sonuçta bu bir ölüm kalım meselesiydi. Onların tavırlarından hoşlanmayan Wu Qianqing, yine de Wu Ruo'ya bir mesaj gönderdi.
Hei Xuanyi bunu öğrendiğinde, o ve Wu Ruo kısa sürede Güney Avluya gittiler.
Oradaki Wu ailesinin çoğu, Hei Xuanyi'yi daha önce hiç görmemişti. Yüzünün siyah pullarla kaplı olduğunu gördüklerinde, gözlerinde küçümsemeyle ona bakmaktan kendilerini alamadılar. Ne çirkin bir adam!
Wu Bufang, yalnızca Hei Xuanyi ve Wu Ruo'yu gördüğü için sordu, "Yalnızca ikiniz misiniz? Sihirbaz nerede? Neden sizinle gelmedi?"
Wu Ruo kaşlarını çattı, "Yeni Yıldan önce klanına geri döndü."
Tüm kalabalık ürkmüştü.
Sihirbaz olmadan, onlar için büyüyü kim bozabilirdi?"Seni yalancı!" Dong Mingji bağırdı, "Bunu söylüyorsun çünkü büyücünün bizi iyileştirmesini istemedin. Ne demiştim? Bize zarar vermesi için bir büyücü kiralayanın o olduğunu söylemiştim. Öyle değilse, neden büyücünün bize yardım etmesine izin vermiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasíaTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...