Wu Ruo sordu, "Tüm bunları rüyamda gördüğümü söylesem bana inanır mısınız?"
Kendisi bile bunun inanılmaz olduğunu düşündü. Hei Yang, Hei Yin ve kendisinin hayalete dönüştüğünü rüyasında görmekle kalmamıştı. Aynı zamanda hobilerini de görmüştü. Ve çok doğru bir şekilde onları gözlemlemişti.
Çok garipti!
Bir düşününce, yeniden doğduğundan beri çok garip rüyalar görüyordu. Ve bazı rüyalar sadece rüya değildi, belki de daha çok, gelecekte gerçekleşecek olan kehanetlerdi. Ruo gördüklerinin gerçek olmayacaklarını ümit ediyordu.
Hei Xuanyi, Hei Yang ve Hei Yin. “….”
Belli ki inanmamışlardı. Hala onun bu gerçekleri nasıl bildiğini bilmiyorlardı.
Aniden Hei Yang çığlık attı ve şok edici bir şekilde bağırdı, Hei Yin'i işaret ederek, "Sen-sen-benden hoşlanıyor musun?" dedi.
Hei Yin utanarak başka tarafa baktı ama zaten bildiği için bundan kaçınmamaya karar verdi, "Evet, uzun zaman önceden senden hoşlanıyorum. Kabul etmesen bile, yine de senden hoşlanıyorum."
Bir erkekle evlenen efendileri olmasaydı, Hei Yang'ı sevdiğini bile bilmiyordu. Bir erkeğin başka bir erkeğe karşı romantik bir his beslemesi çok şok ediciydi. Hei Yang'a duygularını söylememişti çünkü Hei Yang'ın ondan nefret etmesinden ve artık onunla konuşmamasından korkuyordu.
Hei Yang'ın gözleri sonuna kadar açıktı ve ne diyeceğini bilemedi. Arkasını döndü ve gözden kayboldu.
Hei Yin gözlerini indirdi, hayal kırıklığına uğradı, yataktaki çifti biraz kıskandı.
"Bir gün seni kabul edecek." dedi Wu Ruo.
Hei Yang rüyasında sonunda Hei Yin'i gerçekten kabul etmişti.
Hei Yin'in gözleri parıldadı.
"Hiç pes etme."
"Yapmayacağım."
Hei Yin aceleyle Hei Yang'ın peşinden koştu.
Bu sırada kapı çaldı, "Baba. Baba…"
"Eggie!"
Wu Ruo ve Hei Xuanyi göz göze geldiler. Henüz sabahın dördüydü. Eggie neden odalarına gelmiş ve onları hıçkırıklı bir ses tonuyla çağırıyordu?
Hei Xuanyi kapıyı açmak için yataktan kalktı.
Kapı açılır açılmaz, Eggie ağlayarak odaya koştu, "Baba! Baba!"
"Sorun nedir?"
Wu Ruo'nun kalbi ağlaması yüzünden kırıldı. Onu kaldırdı, küçük ayakkabılarını çıkardı, kucağına koydu ve yorgana sardı.
Onu takip eden Hei Xin konuştu, "Az önce bir kabus gördü. Bu yüzden sizinle yatmak isteyerek ağladı. Henüz çok erken. İzin verirseniz, dinlenmenizi bozmayayım."
Hei Xuanyi kapıyı kapattı ve yatağa oturdu.
Wu Ruo, Eggie'nin neden bu kadar üzgünce ağladığını merak etti, "Eggie, ne hakkında rüya gördün?"
"Rüyamda... bir hayalete dönüştüğünü ve ortadan kaybolduğunu gördüm." dedi Eggie ağlarken.
Wu Ruo. “!!!”
Eggie de onunla aynı rüyayı görmüştü.
Hei Xuanyi, çocuğun bu kadar kalbi kırık bir an yaşamasından rahatsız oldu, "Bu sadece bir rüya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasiTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...