Wu Ruo zihnini temizledi ve Wu Chenzi'ye tam güç bir saldırı göndermeye odaklandı. Wu Chenzi bir futbol topu gibi duvara fırlatıldı. Ağır darbe nedeniyle ağzından kan fışkırdı.
Gücünü sakince bir kenara koydu. Wu Chenzi, birçok yüksek seviyeli büyü silahıyla donanmıştı, bu da ona önden veya arkadan saldırmayı zorlaştırıyordu. Sırf bu yüzden, Wu Chenzi'den önce ailesini alıp götürme riskini göze almıştı. Bu şekilde Shengzi'yi baştan çıkarabilirdi. Shengzi'nin ortaya çıkması çok kötüydü ama karaborsanın sahibi geldikten hemen sonra ayrılmıştı. Wu Ruo'nun Shengzi'nin yüzünü görme, hatta onu öldürme şansı yoktu.
Kalabalık şok oldu.
Usta Yan bile Wu Chenzi'yi bu kadar kısa sürede yenemezdi. Ama şimdi Wu Ruo, Wu Chenzi'yi tek bir hamleyle yere sermişti.
Wu Chenzi, genç bir delikanlı tarafından nakavt edildiğine inanamadı. Wu Ruo'ya olan nefreti büyüdü. Onu öldürmek konusunda kararlıydı.
Wu Ruo ona karşılık verme şansı vermeden başka bir saldırı başlattı.
Wu Chenzi, ikisi Wu Ruo ile uğraşsın ve diğeri kendisini korusun diye, üç canavar ruhu çağırdı.
Yaralarını iyileştirmek için iksirler çıkardı ve sonra emir vermek için kılıcını kaldırdı. Çok geçmeden bir kültivatör sürüsü ormandan dışarı fırladı ve Wu Ruo ve diğerlerine saldırı başlattı.
Hei Gan, Wu Qianqing'i ve diğerlerini korumak için birçok üst düzey savunma silahı çıkardı. Bu silahlar Wu Chenzi'nin silahlarına benzemiyordu. Wu Chenzi, tüm gücüyle bile bu silahları kıramayabilirdi. Bu yüksek seviyeli sihirli silahlar, yedi ila sekiz kişiyi aynı anda koruyabilirdi.
"Aileyi, burayı terk etmesi için koruyun." dedi Hei Xuantang.
Hei Gan savaşırken söz verdi, "Emredersin."
Wu Chenzi, Wu Ruo ayrılırken öfkelendi. Wu Ruo ve diğerlerini zor bir durumda köşeye sıkıştıracak şekilde, daha fazla efsuncuya onlara saldırmasını emretti.
O anda, gökyüzü büküldü.
Kalabalık şaşırdı ve korkuyla birbirinden uzaklaştı.
Gökyüzü gitgide daha da bozuldu. Çok geçmeden gökyüzünde büyük siyah bir girdap belirdi. Girdap bir süre döndü ve sonunda durdu. Merkezde büyük bir kara delik oluştu ve muhteşem bir maske ve kırmızı-siyah bir kıyafet giyen bir adam girdaptan uçtu, ardından binlerce kırmızı-siyah zırhlı asker geldi.
"Bu iblis klanı!"
Kalabalık şok oldu. İblis klanı herhangi bir işaret olmadan ortaya çıkmıştı. Ülkeyi ele geçirmek için mi gelmişlerdi?
Wu Zhu dudaklarını büzdü ve hareket ederken gözleri öndeki adamda oyalandı. Maskesi olmasına rağmen onu kolayca tanıyabiliyordu. (Kocan)
Jixi, Yeji'nin lider adamın arkasında durduğunu görünce bir ses çıkardı, "Oh hayır." Eggie'yi kollarında tuttu ve onlara arkasını döndü.
Wu Ruo ve Hei Xuanyi göz göze geldiler. İblis klanının neden buraya geldiğini tahmin edebiliyorlardı.
Wu Chenzi o kadar kızmıştı ki, iblis klanı tahtı ele geçirmeyi planlarken olaya karışıyordu, "İblis klanının imparatoru, bu insan ırklarımız arasında bir savaş. Siz iblis klanı neden buraya geliyorsunuz?"
İblis klanının imparatoru kayıtsızca söyledi. "Kocamı koruyorum." (♡ω♡ )
Kalabalık. "Ne!!!"
Kocanı koruduğun konusunda emin misin, karın olmadığına emin misin?
Yaşlı Hei içini çekti, "Kocası ona sahip olduğu için çok şanslı. Keşke ben de biri tarafından böyle korunabilseydim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...