104- Geçmiş Yaşamın Öyküsü 1

329 45 10
                                    

Sonraki günlerde, Wu Ruo "iyileşmek" için evde kaldı ve Hei Xuanyi, Wu Weixue'den her gün mektup ve merhemler aldı. Ama onları bir kenara attı.

Dürüst olmak gerekirse Wu Ruo, Wu Weixue'ye saygı duyuyordu. Kız şu anda endişeli olmalıydı. Aksi takdirde, evli bir adamı bu kadar agresif bir şekilde takip etmezdi. Ve başlangıçta basit selamlar yerine edepsiz şiirler yazmaya başlamazdı. Temelde saygınlığını yere atıp üzerine basmıştı.

Doğum günü ziyafetinden yedi gün sonra Wu Weixue sihirli bir silahla Hei Malikanesi'ne uçtu. Wu Ruo meditasyonu yeni bitirmişti ve odalarından bahçede Hei Xuanyi'nin kılıç çalışmasını izliyordu. Wu Weixue bir peri gibi aşağı indiğinde şok içinde dondu kaldı.

"Xuanyi!"

Wu Weixue yere dokunduğunda doğrudan Hei Xuanyi'ye doğru koştu.

Hei Xuanyi kılıcını bırakmadı, bunun yerine Wu Weixue'ye saldırdı ve saçının bir tutamını kesti.

Wu Weixue bunu hiç umursamadı. Wu Ruo'nun odada olduğunu kontrol ettikten sonra kendini Hei Xuanyi'nin kollarına attı ve onu öptü.(Yani sövmiyim diyorum)

Wu Ruo şaşırarak ayağa kalktı.

Hei Xuanyi bir eliyle Wu Weixue'nin öpücüğünü durdurdu ve diğer eliyle göğsüne sert bir yumruk attı.

Wu Weixue kanlar içinde havaya savruldu.

Hei Xuanyi kükredi, "Bu utanmaz kadını dışarı atın."

"Derhal."

Muhafızlar içeri koştu ve baygın kızı taşıyıp dışarı attılar.

Wu Weixue bir çöp gibi yere atılırken Zhitao nefesini tuttu,  "Hanımefendi! Usta Lan, gelin ve bir bakın. O iyi görünmüyor."

Arabada olan Wu Yanlan çabucak dışarı çıktı. Hizmetçilere kanlar içindeki Wu Weixue'yi arabaya taşımalarını emretti. Ona ilaç verirken "İyi misin teyze?" diye sordu.

Wu Weixue hiç tepki vermedi.

"Wu Malikanesi'ne geri dön ve hemen bir doktor bul." dedi Wu Yanlan endişeyle.

Zhi Tao yakındı,  "Usta Lan, hanımefendi saygınlığını azalttığı zaman Bay Hei'nin kalbini kazanacağını söylememiş miydiniz?"

Wu Yanlan kükredi, "Şaka yapıyordum. Ama o ciddiye aldı!"

Birkaç gün önce Wu Weixue ona erkeklerin ne tür kadınlardan hoşlandığını sormuştu. Ona kendi düşüncesini söylemişti. Gururlu ve kibirli kadınları her erkek sevmezdi çünkü erkekler böyle kadınlarla evlenirse sefil bir hayatları olabilirdi.
Kişisel olarak kendisi, aşklarını ifade etmek için daha açık, kolay kadınları severdi.

Ne yazık ki, Wu Weixue bunu ciddiye aldı. Romantik şiirler yazdı ve her gün Hei Malikanesi'ne gitti. Şimdi tıpkı çöp gibi evden atılmıştı, bu çok aşağılayıcıydı. Dedesine ne diyecekti?

"Hei Xuanyi'yi gerçekten bu kadar çok mu seviyor? Dünyada başka erkekler de var."

"Başka hiçbir erkek onu hak etmiyor." dedi Zhitao.

"Hei Xuanyi mi? Hei Xuanyi hakkında birşey bilmiyor. O da ondan hoşlanıyor mu mesela?"

"En azından yeterince yakışıklı."

"Sığ kadın." Wu Yanlan kızgındı.

Zhitao tezini çürütmeye çalıştı, "Hiç de sığ değilim? Güçlü ama çok çirkin bir kızla evlenir misin?"

Wu Yanlan."....."

......

Hei Xuanyi odaya döndüğünde yüzü çok öfkeli görünüyordu.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin