142- Güzel Ama Ölümcül

255 43 14
                                    


Alkış ve tezahüratlardan sonra seyirciler neler olduğunu sormaya başladı, “Az önce ne olduğunu biliyor musunuz? Neden bu kadar çok insan bir anda yenik düştü?”

"Görünüşe göre birileri yüzlerce kültivatörü aynı anda yere indirmek için bir formasyon kurdu."

“Ama oluşumu ne zaman kurdu? Nasıl hiç göremem?”

"Ben de fark etmedim.  endini başkalarının arkasına sakladı. Yakışıklı ama işe yaramaz bir korkak olduğunu düşündüm. Ancak şaşırtıcı bir şekilde, bu kadar büyük bir hasar verebildi.”

Gaoling kasabasının Wu ailesi tartışmayı duydu ve merak etti, "Ama bir oluşumu etkinleştirmek için ruhsal güç gerekiyor, değil mi? Wu Ruo'nun ruhsal gücü var mı?"

"İmkansız." dedi Wu Qiantong sesini yükselterek "Yoksun biriydi, manevi gücü yoktu!" diye tartıştı. (Kudurun)

Dong Mingji homurdandı, “Çocukken ruhsal güce sahip olmadığı test edilmişti. Bizim aile okulumuza bile gitmedi. Formasyon kurmayı nasıl bilebilir? O Wu Ruo değildi, başka biri olmalı."

Wu Qianjing ve Wu Xuanran tek kelime etmedi çünkü Wu Ruo'nun ruhsal güce sahip olduğu konusunda hala şoktaydılar. Bu gerçeği kabul etmeleri zordu.

"Belki iyileşmiş ve ruhsal güç kazanmıştır."  dedi Wu Bai alçak sesle. (Seni hiç unutmayacağım Ramazan, yani üzümlü kekim Wu Bai)

"Bu durumda bile, bu kadar kısa sürede bu kadar güçlü olması imkansız."  Wu Anqi o kadar kıskandı ki kırmızı gözleriyle dişlerini sıkarak Wu Ruo'ya baktı, "Bir anda bu kadar çok yetiştiriciyi yenebilmesinin imkanı yok."

Wu Anqi, bir zamanlar Güney Avlu'nun genç nesli arasında “An” ikinci adını alan ilk kişiydi. Ama onun ruhani güç seviyesi uzun yıllardır dörtte takılı kalmıştı, oysa Wu Yu altı ay içinde altıncı seviyeye terfi etmişti. Ruhsal güçle ve çok yetenekli bir uygulama becerisiyle dünyaya gelen Wu Yu, altıncı seviyeye yükselmesine yardımcı olacak şanslı bir macera yaşamış olmalıydı. Onunla karşılaştırıldığında, Wu Ruo'nun hiç ruhsal gücü yoktu. Bir anda nasıl bu kadar güçlü olabilmişti?

İnanamadı!  Wu Ruo'nun ruhsal güce sahip olmasının hiçbir yolu yoktu.

Wu Anyi kardeşine baktı ve onu da kıskandı. Wu Yu altıncı seviyeye terfi ettiğinden, ailesi Wu Yu hakkında konuşmayı bırakamıyordu. Sanki onu unutmuş gibiydiler.

Bunu düşünürken yumruklarını sıktı.

Arenadaki diğer insanlar Wu Ruo'nun performansına hayran kaldılar.

Wu Bufang kendine geldi ve yoğun duygularla konuştu, "Ailede başka bir güçlü gelişimciye sahip olmak harika değil mi? Bir yardımcımız daha oldu."

Aslına bakarsanız, Wu Ruo'nun derinlerde ruhsal güce sahip olduğuna o da inanmıyordu.

Wu Qiantong dudak büktü, "Büyükbaba, Wu Rou'nun bize yardım edeceğinden emin misin?"

Geçmişte durum farklı olabilirdi.  Ancak Wu Ruo, onun nişan hediyesini çaldıklarını öğrendiğinden beri, Wu Ruo, ailesi ve kız kardeşi onlara farklı bir gözle bakmışlardı.  Büyük aileyle hiç konuşmak istemiyormuş gibi davranıyorlardı.

Wu Bufang. "......."

Ruan Lanru homurdandı, "Formasyonu kuran başka biri olmalı. Wu Ruo diğerlerinin saldırısından kaçınacak kadar şanslıydı." 

Gaoling'li Wu ailesinden birinin oğlundan bile daha güçlü olduğuna inanmıyordu, o kişinin acınası Ruo olduğundan bahsetmiyorum bile.

Diğerleri Wu Ruo'nun ruhsal güce sahip olduğuna inanmadıkları için onunla aynı fikirdeydiler.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin