Wu Ruo, Eggie ve Jixi'yi yemekte görmedi. Kendisine onların üç gün boyunca sihirli bir silahla cezalı oldukları ve yemek yemelerine ya da uyumalarına izin verilmediği, aksi takdirde üç gün daha cezalı olacakları söylenmişti.
Hei Xin, Eggie için çok üzgündü. Ancak Wu Ruo'nun onun için merhamet dilemeye hiç niyeti yoktu çünkü çocuğun arada bir ceza alması iyi olurdu. Jixi de cezalandırılmalıydı, pervasızca davranmaya devam ederse daha büyük sorunlara yol açması muhtemeldi.
Hei Xuantang bir parça kızarmış domuz kaburgasına uzanırken söyledi.
"Yeğenimi gerçekten bırakmayacak mısın?"
Ama dokunur dokunmaz Wu Ruo eti önünden aldı.
Başka bir parçaya uzandı ama Wu Ruo onu da aldı. Somurtkan bir şekilde Wu Ruo'ya baktı.Wu Ruo, kaburgaları Hei Xuanyi'nin tabağına hiçbir şey olmamış gibi koydu,
"Xuanyi, vücudunu beslemek için daha fazla yemelisin. Biliyorsun, biri önümde ağladı ve bana senin öldüğünü söyledi."
Hei Xuanyi, "....."
Hei Xuantang, "....."
"Yengeciğim, biliyorsun, bunu yaptım çünkü abimi gerçekten önemseyip önemsemediğini görmek istedim."
Wu Ruo hareket etmeyi kesti, "Peki gördün mü bari?"
İnkar edilemez bir şekilde, Hei Xuantang'ın bugünkü küçük numarası yüzünden Hei Xuanyi'yi gerçekten umursadığını da keşfetmişti. Doğrusu bu durum son hayatında ondan nefret ettiği için çok garip hissettiriyordu.
Hei Xuantang heyecanla başını salladı, "Evet, elbette öyle. Gördüm. Onu önemsiyorsun."
Hei Xuanyi, Wu Ruo'ya baktı.
Wu Ruo kızardı ve tabağına gömülmek için başını eğdi.
Hei Xuantang devam etti, "Ama her gün bir miktar samimiyet gösterebilirsen çok daha iyi olur, biliyorsun."
Wu Ruo ona bir bakış attı, "Daha sonra ne kadar samimi olduğumuzu anlayacaksın. Xuanyi, öyle değil mi?"
Hei Xuanyi'ye göz kırptı ve yemek çubuklarıyla önündeki tabağı işaret etti.
Hei Xuanyi ipucunu aldı ve "Mm" dedi.
"Bu yemek harika."Hei Xuantang gülümsedi, yemek çubuklarını aldı ve kaburgalarına uzandı ama Wu Ruo eti tekrar ondan önce aldı.
"Hey!" Wu Ruo'ya üzgün bir yüzle baktı.
"Bu sonuncusu. Bunu bir daha yapmayacağım." dedi Wu Ruo.
"Öyle mi?"
Hei Xuanyi ciddiye almadı. Kaburgaları koparmak yerine ördek etine uzandı ama et yine kapıldı!
"Bunun için söz verdin..."
Tekrar Wu Ruo olduğunu düşündü ama Hei Xuanyi'nin ördek etini alıp Wu Ruo'nun kasesine koyduğunu görünce bağırdı,
"Ağabey, sen bile bana zorbalık ediyorsun!"
Hei Xuanyi kaşlarını kaldırdı.
"Bizim yakınlık gösterdiğimizi görmek istemiyor musun? O halde iyi bak. Artık birbirimize yemek verdiğimiz için mutlu değil misin?"
Hei Xuantang yemek çubuklarını bıraktı ve kendisini kenarda bekleyen Hei Xin'e attı, "Hei Xin, bana birlik olup zorbalık ediyorlar."
"Usta Xuantang, size yemek servis etmeme izin verin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...