Kutu...
Wu Ruo çok heyecanlanmıştı ve nerdeyse neşeyle çığlık atmamak için kendini zor tuttu.
Çünkü şu anda elinde tuttuğu kutunun, annesinin ona verdiği Uzun Ömür Kaplaması ile aynı kutu olduğunu hatırlamıştı.
Hei Xuanyi, Wu Ruo'nun tuhaf tepkisini gördü, ancak garip bulmadığı için parmağıyla kutuya dokundu.
Wu Ruo nihayet sakinliğine geri döndü ve boğazını temizledi,"Büyükbabamdan ilk kez bir hediye aldım."
Kutudaki gerçekten Uzun Ömür kaplamasıysa bile Hei Xuanyi'nin Uzun Ömür kaplamasını görmesinde bir sorun yoktu. Sonuçta, daha sonra kocasının yardımına ihtiyacı olabilirdi. Hei Xuanyi'ye karşı dürüst olmak daha iyi olurdu, karşılığında da Hei Xuanyi ona daha fazla yardımcı olabilirdi.
Hei Xuanyi, parmak ucuyla kutu kapağını kaldırdı, aradaki küçük boşluktan göz gezdirdi ve kutuda herhangi bir tehlike olmadığını doğruladı, "Aç."
"Tamam." Wu Ruo da kutuyu açmak için sabırsızlanıyordu.
Wu Ruo'yu şaşırtmayacak şekilde, bir ayak uzunluğunda ve üç inç genişliğinde beyaz yeşim bir Uzun Ömür Kaplaması kutunun içindeydi.
Tanrılar onu kutsamıştı! Tekrar doğduğundan beri kara kara Uzun Ömür kaplamasını nasıl bulacağını düşünürken dedesi olacak adam ona göndermişti.
Hei Xuanyi, bu uzun ömür kaplaması ile ilgilenmiyordu. Wu Ruo'nun gülen yüzünü görünce kalbi bir an teklemişti. Tombul, yuvarlak ve süt gibi beyaz tenli yüzü sayesinde gülümsediğinde gözleri yuvarlak ve parlak gözüküyordu, bu da Hei Xuanyi'nin hoşuna gitmişti. Eşinin yanaklarını sıkmak gibi bir dürtü içinde uyanmıştı.
Wu Ruo ise hala Uzun Ömür kaplaması için çok heyecanlı hissediyordu.
Önceki hayatında bu kaplamayı şuan ki zamandan yedi ila sekiz yıl daha geç almıştı.
Peki büyükbabasında neden Uzun Ömür kaplaması vardı? Yoksa ruhani güçlerini mühürleyen kişi büyükbabası mıydı? Ama bunu neden yapsındı ki?
Wu Ruo bir sebep bulamadı. Belki de ilerde bunu annesine özel olarak sormalıydı.
Kutuyu kapattı ve Hei Xuanyi'ye, "Ben odama gidip dinleneceğim." dedi.
Hei Xuanyi hafifçe başını salladı.
Wu Ruo, ceset hizmetlilerinin yardımıyla arka bahçeye doğru yürümeye başladı ama şuan koşarak odasına gitmek istiyordu çünkü hemen Uzun Ömür kaplamasını parçalamak ve ruhani güçlerini kazanmak için sabırsızlanıyordu.
Düşük seviyeli ceset hizmetkarlarının yavaş hareket etmesi cidden çok kötüydü. Onlara acele etmeleri için emir verdi, "Daha hızlı gidebilir misiniz?"
Hizmetçiler biraz daha hızlandılar.
Fakat bir şekilde, poposunun arka bahçenin kapısından daha geniş olduğunu fark etmek için çok geç kalmıştı.
Kapıya sıkışmıştı...
Düşük seviyeli ceset hizmetçilerinin aklı olmadığından Wu Ruo'yu öne doğru zorla itmeye çalıştılar.
Fakat bu haraketleri Wu Ruo'nun canının yanmasına neden oluyordu,"Beni itmeyin! Sıkıştım! Sıkıştım! Beni anlıyor musunuz?!"
Son yaşamında poposunun Hei Xuanyi ile yeni evlendiğinde sık sık kapılara sıkıştığını unutmuştu ve zayıfladıktan sonra bu tür sorunları kalmamıştı. Ama şimdi yeniden doğduğuna göre, bu tür şeylere yeniden alışması gerekiyordu.
Ceset hizmetçileri onu dinleyerek ittirmeyi bıraktılar.
Wu Ruo kaşlarını çattı, "Gidin ve Hei Xin, Hei Gan veya Hei Xuanyi'yi buraya getirin."
Ceset hizmetçileri başlarını salladılar ve salona dönmek için bahçeye adımladılar.
Wu Ruo, ceset hizmetçilerinin yeniden yavaşça hareket ettiklerini görünce gözlerini devirmeden edemedi.
O sırada, Hei Xuanyi koruması Hei Gan ile odasına gitmek için bahçede yürüyordu.
Wu Ruo'nun odasına dönmesine yardım eden hizmetçilerin onlara doğru geldiğini görünce Hei Gan sordu,"Neden geri dönüyorsunuz?"
Wu Ruo, Hei Gan'ı duyduğu anda bağırdı, "Hei Gan, gel ve bana yardım et. Kapıya sıkıştım. "
Hei Gan ve Hei Xuanyi etraflarına baktıklarında Wu Ruo'nun etli bir köfte gibi kapıya sıkıştığını gördüler.
Hei Xuanyi, "......"
.
.
.Kıyamam 🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...