128- Gerçeği Ortaya Çıkarma

304 46 31
                                    

Yeji, Hei Malikanesi'ne taşındıktan yarım ay sonra, Ling Mohan sonunda hastalığı durdurdu.  Herkes gripten iyileştiğinde, Ling Mohan İmparatorluk Şehrine döndü.

İmparator, Ling Mohan'ın büyük hareketinden memnun kaldı ve onu ve askerlerini ödüllendirdi. Ancak Ling Mohan, "Bir veliaht prens olarak halkım için sorunları çözmek zorundaydım." diyerek ödülü kabul etmeyi reddetti. İmparator hem cevabından hem her hareketinden memnundu.

Sonra Ling Mohan, Wu Chenzi'yi suçlamak için bir rapor verdi.

İmparator, gribin Dört Klan Festivali'nden kaynaklandığını öğrendiğinde çok öfkelendi. Ama Wu Chenzi'ye sadece bir yıllık maaş cezası verdi ve onu iki ay ev hapsine mahkûm etti. 

İkinci prens bu nedenle geçici olarak ulusal mahkemeye katılmaktan yoksun bırakıldı, bu da ikinci prensin sonraki aylarda yapacak hiçbir şeyi olmadığı anlamına geliyordu.

Ling Mohan böyle bir sonucu bekliyordu. İmparator, Wu Chenzi'ye cezaları duyurduğunda çok sakindi.  Ardından yanında duran görevliyle göz teması kurdu.

Yetkili ipucunu aldı, "Majesteleri, Devlet Ustası evde cezalıyken, göreve hizmet edecek vekil bir Devlet Ustası olmamalı mı, yoksa İmparatorluk Astronomi İdaresi berbat olur." demek için bir adım öne çıktı.

İmparator biraz düşündü, "O zaman Yan Usta geçici olarak Devlet Ustası pozisyonunu devralacak."

Wu Chenzi ciddi görünüyordu.  Başını öne eğerek dudaklarını sıkıca büzdü ve tek kelime etmedi.

Ling Mohan'ın dudakları hafifçe yukarı kıvrıldı.

Wu Chenzi dışında bir de Usta Yan, İmparatorluk Astronomi İdaresi'ndeki en güçlü kişiydi. Ne yazık ki Wu Chenzi her konuda ondan üstündü.  Şimdi şansını çevirmesi için büyük bir şanstı.

Wu Chenzi görevden alındıktan sonra, Ling Mohan yüzünde bir gülümsemeyle imparatorluk salonundan çıktı.

Dışarıda bekleyen Ling Zisheng hızla ona yaklaştı ve gülümseyerek sordu, "Majesteleri seni ödüllendirdi mi?"

Ling Mohan ona olanları anlattı.

Ling Zisheng heyecanla söyledi, "Nihayet o yaşlı adamı görevden alma şansımız oldu!"

Ling Mohan gözlerini kıstı, "Bu geçici bir şey.  Onu Devlet Ustası konumundan tamamen çıkarmak istiyorsak daha iyi bir plan yapmalıyız.” Sonra Ling Mohan, "Senin için ödül istemediğim için beni suçluyor musun?" diye kuzenine sordu.

Ling Zisheng gözlerini devirdi, "Majesteleri bizi ödüllendirirse, bize zaten sahip olduğum para ya da mücevherlerden verirdi. Ayrıca, yaptığım tek şey soğuk algınlığına iyi gelecek otlar aramaktı. Aslında sana pek yardımcı olmadım. O leydiye teşekkür etmelisin.  O olmasaydı bu sefer kazanamazdık."

Ling Mohan başını salladı. Sarayına geri döndü ve bir bel tılsımı çıkardı ve ona dönerek "Hei Yang!" dedi.

Sonra Hei Yang geldi, "Hei Yang hizmetinizde, majesteleri."

“Leydiniz sayesinde ateş problemini çok sorunsuz ve hızlı bir şekilde çözebildim.  Mümkünse onu akşam yemeğine davet etmek isterim.”

Hei Yang kaşlarını çatarak söyledi. "Lordum onun başka erkeklerle ilişki kurma fikrinden hoşlanmıyor."  (//ω//)

Hei Xuanyi ona, daha önce veliaht prens Wu Ruo'yu akşam yemeğine davet ederse veya onunla özel olarak buluşursa veliaht prensi geri çevirmesini söylemişti.

Ling Mohan şok oldu çünkü Wu Ruo onun gözünde sıradan bir adamdı. Bu nedenle, Hei Yang'ın bunu neden söylediğini anlamadı.

Ling Zisheng bir kahkaha patlattı ve "Lordun kıskandığı için mi?" diye sordu.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin