Başrahibin avlusundan ayrıldılar ve Lianfo Tapınağı'nın merkez avlusuna vardılar.
Merkez avlu, hacılar için bir dinlenme alanıydı. Üç adam onlara doğru koşarken Wu Ruo ve Hei Xuanyi koridorda yürüyorlardı. Genişliği bir metreden fazla olan koridor, beşinin aynı anda geçmesini imkansız kılıyordu. Wu Ruo ve Hei Xuanyi, üç adama yol vermek için kenara çekildi.
Endişeli bir adam, "Umarım gardiyan dışarıda olduğumuzu öğrenmemiştir!" dedi.
"Orada sadece bir saat kaldık. Tutuklanmayabiliriz."Aksanları Wu Ruo'ya tuhaf geldi ve İmparatorluk Başkenti vatandaşlarına benzemiyorlardı. Wu Ruo onlara daha yakından bakmadan edemedi ve gümüş iskelet bileklik takan bir adam gördü.
Güzel gözlerini kıstı ve üç adamın avluya doğru yürüdüğünü gördü.
Hei Xuanyi, Wu Ruo'nun baktığı yöne bakarken sordu, "Neye bakıyorsun?"
Wu Ruo sessizce, "Onlardan birinin iskelet bileziği taktığını gördüm!" dedi.
Hei Xuanyi ne dediğini anladı, "O adamın Sang Lun ya da Sang Lun'un adamı olduğunu mu söylüyorsun?"
"Evet. Burada bekle. Gidip bir bakmam gerekiyor.""Mm. Bana ihtiyacın olduğunda beni çağır."
Wu Ruo artık altıncı seviyedeydi. Hei Xuanyi artık onun için o kadar endişeli değildi, ayrıca Wu Ruo'nun onu korumak için farklı büyülü silah türleri vardı.
Wu Ruo, etrafta kimsenin olmadığı bir yere geldi ve gölgede kalmak için gölge gizleme tekniğini kullandı. Üç adamı, ziyaretçilerin kaldığı arka bahçeye kadar takip etti.Birisi kükredi, “Size bugün dışarı çıkmamanızı söyledim. Bakın ne oldu!"
"Biraz eğlenmek için bir süreliğine uzaklaştık. Kimse bizi görmez.""Kimsenin görmediğini nereden biliyorsunuz? Sadece hayaletler onları öldürünce mi çıldıracaklar?"
"Sang Lun, sesini alçalt. Diğerleri bizi görmeyebilir. Ama bizi duyabilirler.""Siktir git!"
Sonra sessizlik oldu.
Avluyu süpüren keşiş odalarına doğru baktı ve mırıldandı: “Her gün dövüşüyorlar. Yaşlı adam Tongmiao bu gangsterleri nasıl bilebilir? Ve hatta uzun süre burada yaşadıklarını kabul etmek zor. Kelimenin tam anlamıyla tapınağın uyumunu bozuyorlar."Keşişin arkasına saklanan Wu Ruo onlara baktı ve sessizce avludan ayrıldı ve Hei Xuanyi'nin yanına döndü,
"Gerçekten Sang Lun'muş. Bir avluda saklanıyorlar. Hayır, onları şimdiye dek bulamamamıza şaşmamalı."
Gönderdikleri gardiyanlar, diğer insanların evlerini aramakta zorlanmışlardı. Bu nedenle, Sang Lun'u bulmaları için hayaletler göndermişlerdi. Ama hayaletler tapınaklardan korkuyordu. Genellikle mümkün olduğunca tapınaklardan uzak dururlardı.
Bu yüzden ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar Sang Lun'u bulamamışlardı.
"Şimdi eve gidelim ve sonra konuşalım."Hei Xuanyi, Wu Ruo'yu arka bahçeden sürükledi ve Wu Qianqing'i bulmak için salona döndü.
Wu Qianqing ve Guan Tong, Eggie'nin diğer çocuklarla oynamasını izliyordu. Yüzlerinde kocaman gülümsemeler oluşmuştu. Çok mutlu görünüyorlardı.
Wu Ruo sordu: "Anne, çok mutlu görünüyorsun. Seni bu kadar mutlu eden ne?"
Wu Xi, Wu Ruo'nun yanına gitti ve mutlu bir şekilde cevapladı, "Az önce, Kıdemli Tongzhou bize ağabeyimizin artık tamamen iyi olduğunu söyledi"Wu Ruo. "......"
Kıdemli adam Tongzhou, kehanet konusunda mükemmeldi. Hei Xin'in yapamadığını bile yapmıştı.
"Eggie harika vakit geçiriyor. Diğer çocuklarla pek sık oynamaz." dedi Guan Tong gülümseyerek.
Eggie diğer çocuklarla cuju oynuyordu. Çocukların en küçüğüydü. Diğer çocuklar onu geride bırakıyordu ama en heyecanlısı oydu. Çocukların ebeveynleri bile onun heyecanı karşısında eğlendi. Wu Ruo, Eggie'den gitmesini isteyecek cesarete sahip değildi.
Sekize kadar oradan ayrılmadılar. O zaman Eggie, Wu Ruo'nun yanına döndü.
Dağa çıkarken Wu Ruo, Guan Tong arkalarından yürürken tüm zaman boyunca onlarla birlikte kalmış olan Hei Xuantang'a sordu, "Kıdemli Tongzhou anneme ağabeyimin güvenliği hakkında ne söyledi?"
Hei Xuantang, Kıdemli Tongzhou'nun söylediklerini tekrarladı: "Sen çok kutsanmış bir insansın. Oğlun tamamen iyi olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasiTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...