Genç adam, yaşlı kadının içeri girmesine yardım etmek için kılıcını indirdi, "Büyükanne, neden buraya geliyorsun?"
"Kızım feci şekilde katledildi. Nasıl gelip gerçeği aramayayım?" Yaşlı kadın ipek mendiliyle gözyaşlarını sildi ve kükredi: "Kim o? Gelinimi kim öldürdü? Xiang, oğlum, bunun arkasında kimin olduğunu bulmalısın. Yoksa öldükten sonra anneni görmekten utanırım."
Ren Xiang, Wu Qianqing'i göstererek konuştu, "Büyükanne, suikastçılara babamı öldürmelerini emreden kişi o. Annemi öldürdü."
"Onu mu kastediyorsun? Bu piçi öldüreceğim!" Yaşlı kadın bastonunu Wu Qianqing'e doğru salladı ama aniden durdu. Wu Qianqing'e daha yakından baktı, "Hayır! O değildi!"
Diğerleri şok oldu.
General Ren sordu, "Anne, ne diyorsun?"
"Haiyun'u o öldürmedi." Yaşlı kadın emindi, "Kızımı görmek için oradaydım. Bu adam, siyahlı suikastçı adamlar korumalarımızı ve Haiyun'u öldürdükten sonra ortaya çıktı. Hayatımı kurtarmak için siyahlı adamları öldüren kişi oydu. Daha sonra bayıldı. Ve Haiyun'u kaybetmenin büyük acısı yüzünden bende bilincimi kaybettim."
Guan Tong ağladı, "Size kocam olmadığını söyledim. Bana inanmadınız. Madem bu hanımefendi tanıklık ediyor, şimdi buna inanıyorsunuzdur."
Wu Ruo rahatlamıştı.
Neyse ki yaşlı kadın gerçeğe tanık olmuştu ve babasının General'in karısını öldürmediğine dair ifade vermişti.
Asistan Zheng kaşlarını çattı, "Yanılıyor muyum? Arka bahçeye geldiğimde bu kişinin kılıcı leydinin vücudundaydı ve leydinin yanında baygın yatıyordu. Siyahlı diğer adamları sorguladım ve bu adamın emrine uyduklarını söylediler."
Wu Ruo konuştu, "Görünüşe göre biri bu hanımefendiyi kurtardığı için babamın suçu üstlenmesine sebep oluyor!"
Wu Chenzi, "Kabul ediyorum. Wu ailesini General Ren'den uzaklaştırmak için bir plan olmalı."
General Ren, taşıdığı büyük acıya rağmen kükredi, "Asistan Zheng, git ve bu adamları sorgula!"
"Tamam, General."
Asistan Zheng sözlerini bitirdiğinde, siyahlar içindeki adamlar ağızlarından koyu renkli kanlar akarak yere düştüler.
Ling Mohan'ın muhafızı kontrol etmek için öne çıktı, "Majesteleri, zehir içtiklerinden öldüler."
"Bu babamın masum olduğu anlamına mı geliyor? General Ren'in ailesinden birini öldürmek istiyorsa neden bu hanımefendiyi kurtarsın ki?" dedi Wu Ruo.
Ren Xiang sordu, "Ama Wu ailesini ziyarete gelmişti, neden kendini generalin evinde gösterdi?"
Wu Ruo ona baktı, "O zaman babam büyük büyük büyükbabamın evindeydi, sadece duvarın diğer tarafındaydı. Belki de babam bir şey duyduğu için ona yardım etmeye gitmiştir. Ama sen onu bir suikastçı sandın."
Ren Xiang. "...."
İkinci prens, Ling Mohan'a baktı, "Kardeşim, suikast eyleminin arkasında Wu ailesinin olduğunu mu düşünüyorsun?"
Ling Mohan soğuk bir şekilde burnundan soludu ama Wu Ruo için rahatladığını hissetti.
Katilin Wu Ruo'nun babası olduğu kanıtlanırsa, imparator tüm ailenin kafasını kesecekti.
Wu Ruo, General Ren'e sordu, "General Ren, babam şimdi gidebilir mi?"
General Ren kaşlarını çatarak ağrıyan göğsünü kapattı, "Evet, gidebilir. Ama gerçek ortaya çıkmadan önce babanın gerçek katili bulmamıza yardım etmesi gerekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...