155- Wu Zhu'nun Geri Dönüşü

266 42 13
                                    

Wu Qianli bir saat daha Hei Malikanesi'nin kapısında bağırmaya devam etti. Wu Ruo ve yoldan geçenler onları görmezden gelmeye devam ederken sonunda devam edemeyecek kadar utandı. Wu Yu'nun cesedini de alarak gittiler.

Eve dönüş yolunda arabadayken Wu Anyi konuştu, "Kapıcıya biraz katılıyorum. Eğer kardeşim Wu Yu'yu öldüren gerçekten Wu Ruo olsaydı, onun katil olduğunu anlamamız için Yu'nun cesedini bize göndermesine gerek kalmazdı."

Wu Qianli başıyla onayladı.

Ruan Lanru agresif bir şekilde tartıştı, "O piçten başka kim olabilir ki? Oğlumu kim öldürür? Bir isim söyle."

Wu Anyi, aklını kaybetmiş biriyle tartışmaya girme zahmetine bile girmedi. Bu nedenle vagon durdurulunca vagondan indi, "Onlarla yüzleşmek isterseniz istediğinizi yapabilirsiniz. Ama beni hesaba katmayın."

Wu Qianli, Ruan Lanru'ya baktı ve o da arabadan çıkmadan önce içini çekti.

"İkiniz de geri gelin!"

Ruan Lanru, ne kocası ne de oğlu ona ya da Wu Yu'nun ölümüne dikkat etmediği için daha da duygusallaştı.

Büyük bir öfkeyle arabadan inecekken biri "Teyze!" dedi.

Ruan Lanru'ya tanıdık geldi. Etrafına bakındı ve Wu ailesinin kapısında beyazlar içinde genç bir beyefendi gördü.

Genç adamın kim olduğunu hatırlaması biraz zaman aldı. "Sen Ruan Zhizheng misin?" diye sordu. (Şerefsiz)

Ruan Zhisheng gülümsedi, "Benim. Hayaletler Gaoling kasabasına saldırdıktan sonra sizin ve diğer Wu ailesinin imparatorluk şehrine geldiğinizi duydum. Bu nedenle, sizi ziyarete geldim."

"Bizi ziyaret etmek mi?"

Ruan Lanru, uzaktaki yeğeni tarafından küçük görülme fikrinden hoşlanmadığı için, Gaoling kasabasına döndüğü için Ruan Zhizheng'in önünde havalara uçtu. Kopuk kulağını hatırladığı an, Ruan Zhizheng'in utancını görmemesi için vücudunu hafifçe yana eğdi,

"Beni neden görmek istiyorsun? Wu ailesinde harika bir hayatım var ve beni bekleyen birçok hizmetçim var. Hayatım harika!" (ya nasıl insanlarsınız tövbe tövbe)

Aslında, Ruan Zhizheng onun kopuk kulağını zaten görmüştü ve ayrıca Ruan Lanru'nun kulağını ondan saklamaya çalıştığını da görmüştü. Daha parlak bir gülümsemeyle,

"Gerçekten mi? Ama kuzen Wu Yu'nun öldüğünü duydum? Ve eniştemin sadece bir kolu olduğunu gördüm. Teyze, hayatının mükemmel olduğundan emin misin?"

Ruan Lanru öfkeyle söyledi, "Şu anda nasıl bir hayatım olduğu seni ilgilendirmez. Kendine daha çok dikkat etsen iyi olur. Manevi gücün bu yarım yıldan sonra eskisinden daha mı güçlü?"

Ruan Lanru'nun sorusu Ruan Zhizheng'e öyle bir acı çektirdi ki, gülümsemesi soldu.

Ruan Zhizheng sinirlenince Ruan Lanru kendini çok daha iyi hissetti,

"Buraya henüz geldiğin için bilmediğin bir şey var. En iyi arkadaşın Wu Ruo çok değişti. Çok kilo verdi ve artık ruhsal güce sahip. Bundan da öte, şu anda altıncı seviyede. En iyi arkadaşı olarak onu ziyaret etmen gerekmiyor mu?"

Ruan Zhizheng şok oldu, "Ne dedin?"

Ruan Lanru dudak büktü, "Ne dedim mi? Beni çok net duyduğuna eminim. Eğer duymadıysan Hei Konağı'na gidip kendi gözlerinle görebilirsin, ne dediğimi anlayacaksın."

Sözlerini bitirip hemen Wu Malikanesi'ne girdi.

Ruan Zhizheng'in ayrılmadan önce söylediklerini sindirmesi uzun zaman aldı.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin