Wu Da ve Wu Xiao'nun gözleri parlıyordu, "Sizin için ne yapabiliriz, genç efendi?"
"Shiyuan'ı Gourmet Food'da güzel bir dim sum almak için her gönderdiğimde, asla sevdiğim lezzeti seçemiyor. Artık buradasınız, Gourmet Food'a gidin ve bana biraz lezzetli şeyler alın. Uzun zamandır güzel dim sum denemedim. "
"En sevdiğiniz lezzeti alacağımız konusunda sizi temin ederiz."Wu Da ve Wu Xiao, Shiyuan ve diğerlerine gururla baktı. Ne de olsa on yıldan fazla bir süredir Wu Ruo'ya bakıyorlardı. Damak lezzetine çok aşinaydılar. Wu Ruo'nun yanında sadece bir ay kadar duran bu hizmetçiler ona yakın bile değildiler.
Kardeşler gittikten sonra Wu Ruo alay etti. Onlara kendisini gözetleme şansı nasıl verebilirdi?
Daha sonra Shiyou'yu yanına çağırdı ve kulağına fısıldadı.
Shiyou başını salladı ve koridordan çıktı.
Hei Xin, Wu Ruo'nun bebeğe hangi adı verdiklerini sordu ve ardından herkese kahvaltı hazırlamak için ayrıldı.
Wu Ruo ve Hei Xuanyi kahvaltı ettikten sonra Wu Da ve Wu Xiao topallayarak geri döndü. Yüzleri bok gibi dövülmüş, domuz başı gibi şişmişti. Giysileri ve saçları kirli ve dilenciler gibi dağınıktı.
"Size ne oldu?" Wu Ruo şaşkınlıkla sordu.
Wu Da ağladı, "Genç efendi, bizim için adaleti sağlamalısın."
Wu Xiao ağladı, "Gourmet Food'da yanlışlıkla bir gencin hamur işlerini kestik. Muhafızları hemen devreye girerek bize vurdu ve onları telafi etmemizi söylediler. "
İşe döndükleri gün başlarına kötü şeyler geldiği için şanssız hissediyorlardı.
Wu Ruo sordu, "O genç efendi hangi aileden?"
"Bilmiyoruz."
"Bilmiyorsanız, size nasıl yardımcı olabilirim? Çok ciddi şekilde yaralanmış görünüyorsunuz. Eve gidin ve kendinize iyi bakın. Yeni Yıldan sonra işe dönersiniz. "
Wu Da ve Wu Xiao o kadar kızgındı ki intikam alamadılar. Ama burada kalırlarsa yaraları daha da kötüleşebilirdi. Bu nedenle, sadece kabul edebilirlerdi, "Bir hekimi görmek için eve gideceğiz ..."
Bundan bahsetmişken durdular ve Wu Ruo'ya acınası bir şekilde baktılar. Geçmiş yaşamda, ne zaman yaralansalar, Wu Ruo onlara sağlık faturalarını istemedikleri halde bile ödemeleri için para verirdi.
Ama bu hayatta Wu Ruo sadece bu kardeşleri hemen öldürebilmeyi diliyordu. Onlara nasıl para verebilirdi,"Pekala. Shiyuan'dan sizi dışarıya çıkarmasını isteyeceğim. "
Wu Da ve Wu Xiao o kadar şok oldular ki ağızları açıktı. Wu Ruo'nun onları bu şekilde bıraktığına inanamadılar.
Shiyuan onlara bir 'buyrun' işareti verdi, "Bu taraftan lütfen."
"Genç ... genç usta, biz ..." Wu Xiao somurtkan bir şekilde Wu Ruo'ya bakarken mırıldandı.
Wu Ruo hafifçe söyledi, "Değerli zamanınızı boşa harcamayın."
Shiyuan, kardeşlerin görüşünü engellemek için arada durdu.
Kardeşler bir kuruş bile almadan öfkeyle ayrıldı.
Wu Ruo alay etti. Yine de, Shiyou'dan onları dövmesi için birilerini ayarlamasını istemek yeterli değildi. Ama kardeşlerin güzel günleri zaten bitmek üzereydi.
Shijiu'dan ayağa kalkmasına yardım etmesini istedi, "Hei Xuanyi nerede?"
"Öbür bahçede sihirli silahları geliştiriyor."
"Beni oraya götür."
"Tabi."
Shijiu ve Shiyi, Wu Ruo'nun diğer bahçeye gitmesine yardım etti. Hei Xuanyi'yi rahatsız edebileceklerinden korktuklarından pencereye kadar çok sessiz kaldılar. Yavaşça pencereyi açtılar ve boşluktan Hei Xuanyi'nin arıtma fırınına ruhsal güç aktardığını gördüler. Yüzündeki sahte cildi gerçek teni kadar terliyordu. Oldukça bitkin görünüyordu.
Wu Ruo, Hei Xuanyi'nin yüzüne bakarken kendini kaybetmekten alamadı.
Yeniden doğduğundan beri, Hei Xuanyi ya ailesine hediyeler gönderdi ya da ona hizmetçiler ayarladı ya da şunu bunu yapmasına yardım etti, ama ona hiçbir şey sormadı. Daha da kötüsü, Ruo ona asla küçük bir hediye göndermemişti. Bu yapılacak doğru bir şey değildi.
Ancak Hei Xuanyi'nin kelimenin tam anlamıyla her şeyi, parası veya malzemeleri vardı. Ona hediye olarak gönderilecek tek bir şey düşünemiyordu.
Wu Ruo düşündü ve yavaşça pencereyi kapattı. Avludan ayrıldılar ve ardından Wu Ruo, Shiyou'ya talep ettiği şeyleri almasını söyledi..
.
.Merak ettim bak ne alacak dersiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasíaTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...