17-Onları çok Beğendik

551 67 14
                                    

Ertesi sabah erkenden, Wu Ruo'nun kahvaltısından sonra, Shi jiu ona evli olmayan iki kız resmi gösterdi. Biri iyi görünümlü ve zarif, diğeri çekici ve baştan çıkarıcıydı. Ama ikisininde ortak olan tek yanı, Wu Da ve Wu Xiao'nun en sevdiği şey olan mükemmel parlak gözlere sahip olmalarıydı.

Wu Ruo, ceset hizmetçisi Shijiu'nun çalışmalarından çok memnun kaldı.

Wu Da ve Wu Xiao'nun yanına giderek parşömenleri gösterdi "Hangi kızı beğendiniz?"

"Efendim,bunlar nedir...?" Wu Da ve Wu Xiao şaşırdılar.

"Onlar sizin eşleriniz, Shijiu'dan sizin için bulmasını istedim. Onlardan hoşlandınız mı?"

Wu Da ve Wu Xiao heyecanlandılar. Efendileri Wu Ruo'nun yemeğini değiştirdikleri için onları cezalandırabileceğinden endişe ediyorlardı. Ama efendileri bugün onlar için çok güzel eşler bulmuştu. Muhtemelen yaptıklarını fark etmemişti.(aynen kanka)

Elbette mutluydular, "Onları beğendik. Onlardan çok hoşlandık! Ama onlarla evleneceğimiz konusunda ciddi misin? Onlar artık bizim eşlerimiz mi?"

"Elbette onlar sizin eşleriniz. En azından benim olmadıkları kesin. " Wu Ruo resimleri işaret etti, "Kızları ve düğün günlerini seçin".

Wu Da hala inanamıyordu, "Ama onlar çok güzeller. Bizimle evlenmeyi nasıl kabul edebilirler? "

Kendilerini çok iyi tanıyorlardı. O ve erkek kardeşi hiç yakışıklı değildi. Böyle kızlar onları nasıl sevebilirdi?

"Siz benim yardımcılarım olarak sıradan insanlardan daha asilsiniz. Onlar ise küçük ailelerden geliyorlar. Böyle küçük şeyleri kafanıza takmayın."

Wu Da ikna oldu ve tablolara daha yakından baktı. Her iki kız da güzeldi, bu da onun seçim yapmasını zorlaştırıyordu. Her ikisi de onunla evlenebilseydi en iyisi olurdu.(yuh ama)

Wu Xiao da seçim yapamadı.

Wu Ruo, karar vermekte zorlanan kardeşleri izlemekten keyif alıyordu. Çay bardağını alarak çayını içmeye başladı.

Sonunda, kardeşler izin isteyerek Shi jiu'nun yardımı ile iki kıza bir göz atmaya karar verdiler. Sonuçta,kızlar resimlerden çok farklı görünebilirlerdi.

.
.
.

İki saat sonra kardeşler mutlu yüzlerle geri döndüler. Hangi kızla evleneceklerine çoktan karar vermişlerdi. Kızların da pişman olmaması durumunda Wu Ruo'dan günlerce izin istediler ve düğün gününü kararlaştırmak için eve döndüler.

Wu Ruo, onlar gittikten sonra ceset hizmetçisi Shijiu'ya sordu, "Hangisini seçtiler?"

Shi Jiu, "İkisini de sevdiler ve sonunda kimin kimle evleneceğine karar vermek için taş-kağıt-makas yaptılar."(katıksız salak bunlar)

Wu Ruo, "Yani, her ikisi de iki kızı da istedi de mi? Çok iyi." Heyecanla devam etti, "Başkaları öğrenmeden kızları bana getir. Anladın mı?"

"Evet."

Shi Jiu cidden çok etkileyiciydi. Bir saatten daha az bir sürede gizlice iki kızı Wu Ruo'ya getirdi, "Leydim, soldaki kişi Liu Xiaoru, diğeri Chen Xier."

Wu Ruo, kızlar korkana kadar onlara uzun bir süre baktı,

"Buraya gelmeden önce, benim tarafımdan mühürlenmeli* ve emirlerimi dinlemeniz gerektiğini öğrenmiş olmalısınız. Bana ihanet etmemeli hatta etmeyi bile düşünmemelisiniz. Yoksa kötü bir şekilde ölürsünüz. "

İki para çantası çıkardı ve masaya koydu, "Eğer ki teklifi kabul ederseniz, çantadaki bin tane gümüş merit sizin olacak. Harika bir iş çıkarırsanız daha da fazlasını elde edersiniz. "

Bin gümüş, rahat bir yaşam sürmeleri için yeterince iyi olurdu. Teklif kızlara çok cazip geldi. Sadece bir saniyeliğine tereddüt ettiler ve sonra Wu Ruo tarafından mühürlenmeyi kabul ettiler.

Wu Ruo parmağını ısırdı ve elindeki kanı kızların alnına damlattı. Kan parlak bir ışığa dönüştü ve derilerinin altına nüfuz etmeye başladı.

Mühür yapmak hızlı bir ritüelleri olduğu için, kızlar hizmetçi Shijiu' nun onlara verdiği parayla mutlu bir şekilde konağı terk ettiler.

Aynı gece, Wu Da ve Wu Xiao, Wu Ruo'ya 10 gün içinde evlenmeye karar verdiklerini söylemek için geri döndü.

Wu Ruo onların,her birine düğün için yüzlerce gümüş merit verdi.

Kardeşler de ellerinde parayla mutlu bir şekilde ayrıldılar.

Arkalarından bakan Wu Ruo iç çekti.

Önümüzdeki birkaç gün boyunca,babasının ve kendi sağlık sorunlarının çözümü üzerinde yoğunlaştı.

.
.
.

Bu mühürleme olayı Wu Ruo'nun güçlerinden başka bir tanesi, canlıları kontrolü edebilme gücü yani. Hatırlarsanız ona yumurtayı veren küçük iblis çocuğu da geçmiş yaşantısında kontrol edebildiğini söylemişti. Süper bi yetenek de mi(⁠人⁠ ⁠•͈⁠ᴗ⁠•͈⁠)

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin