Wu Ruo ahşap odadan çıktıktan sonra, Wu Qianqing'in bahçesine doğru yürüdü. Uzaktan Wu Xi'nin gevezeliklerini ve kahkahalarını ve Wu Qianqing'in de kızına eşlik eden kahkahalarını duyuyordu.Wu Zhu, dışarıdan gelen kardaki adım seslerini duydu ve kapının yanında gelip bağırdı, "Kim o?"
"Benim kardeşim." dedi Wu Ruo.
Wu Xi kapıyı açtı ve "Neden buradasın?" dedi.
"Hemen gir. Dışarısı çok soğuk." dedi Guan Tong.
Wu Qianqing sordu, "Ruo, bir sorun mu var oğlum?"
Wu Ruo bu son yarım yılda bahçelerine çok sık gelmemişti. Bu nedenle, bugün bir sebepten dolayı geldiği aşikardı.
Wu Ruo, Wu Zhu'nun yanına oturdu, "Uyuyamadım. Bu yüzden sizi görmeye geldim. Ne hakkında konuşuyordunuz?"
"Sadece sohbet ediyorduk." dedi Wu Zhu.
"Efsun becerilerini yeniden öğrenmek için tekrar Shifu'mun yanına ne zaman gidebilirim?" diye sordu Wu Xi.
Ustası Shifu'yu uzun zamandır görmemişti. Onu özlemişti.
Wu Ruo gülümseyerek söyledi, "Yarın dışarı çıkabilirsin."
Xiujun ölmüştü ve Shengzi de yaralıydı. Wu Chenzi, ikinci prensin işleriyle uğraşmakla meşguldü. Şimdi en büyük sorun Baş Terbiyecilerdi. Wu Xi, gardiyanlar tarafından korunduğu sürece iyi olacaktı.
"Gerçekten mi? Yaşasın! Evde oturmaktan çok sıkılmıştım." dedi Wu Xi heyecanla.
Wu Qianqing sordu, "Her şey yoluna girip düzeldi mi?"
"Şimdilik evet." Wu Ruo daha fazlasını söylemedi.
Guan Tong, Wu Ruo'nun iyi göründüğünü düşünmüyordu. "Ruo, bize her şeyi anlatabilirsin. Hepsini kendine saklamak zorunda değilsin. Unutma, biz senin aileniz. Kötü de olsa her şeyi bizimle paylaşabilirsin.”
Diğerleri Wu Ruo'ya baktı.
Wu Xi de başını salladı, "Abi, canını sıkan bir şey varsa bana söyleyebilirsin. Ve sana tavsiye de veririm."
"İyiyim. Size doğruyu söylüyorum. Sadece ben buraya gelmeden önce bana bir çift anne ve babanın öldürüldüğü haberi söylendi. Anneleri ölmeden önce tecavüze uğramış. Çocuklarının bacakları ve kolları kesilmiş, gözleri oyulmuş ve bedeni yakılmış. Bunu duyduktan sonra yaşananlar beni mahvetti.” (🥺)
Wu Xi nefesini tuttu, "Bu çok acımasız bir şey. Kim böyle bir şey yapmış?”
"Fikrim yok. Diğer oğulları katili araştırıyor. Bu yüzden oğlunun gerçek katili bulduktan sonra ne yapacağını merak ediyorum.”
“Dişe diş, göze göz. O pislik yaşamayı hak etmiyor." dedi Wu Xi öfkeyle.
Wu Qianqing kaşlarını çatarak söyledi, "Katil neden aileden bu kadar nefret ediyormuş ki, onlara böylesine acımasız bir şey yapmak akla zarar."
Wu Ruo, Guan Tong'a sordu, "Anne, sen ne düşünüyorsun?"
"Bu konuda..." Guan Tong kaşlarını çattı, "Kurban ben olsaydım intikam alırdım. Ama aile üyeleri masum olduğu için suçu katilin ailesine tamamen yüklemezdim.”
"Evet haklısın." dedi Wu Xi heyecanla, "Aileye yaptıklarından dolayı katilden intikam almak yeterli. Anne ve babasını öldürüp annesine tecavüz ettiğine göre, ona da tecavüz edip öldürebilir.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasiaTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...