190- Bir Devrin Sonu

278 44 12
                                    

Kırmızılı giyimli cellat, Wu ailesindeki insanların arkasından yürüyor, arkalarında asılı suçludur yazılı kağıtları bir bir çıkarıyordu.

Wu ailesi şiddetle yüksek sesle ağlarken, aniden biri bağırdı: "Wu Ruo!"

Wu Ruo'yu tanıyan insanlar hayrete düştüler. İstemsizce çok öfkeli olan Wu Shunren'e baktılar, Genç adam heyecanla bağırdı,

"Wu Ruo, seni soysuz, seni görüyorum, çık ortaya, Sen de Wu ailesindensin, kaçamazsın. Ailenin yan koluna mensup olduğun için, bir köle olarak Nanfeng Köşküne gönderilmelisin. Görünüşün yüzünden, orada ölene kadar seni sikecek bir sürü insan olacak. Hahahaha! " (Bi tane akıllı yok yeminle)

Wu Chenzi, Wu Ruo'nun adını duyduğunda, kırmızı gözlerini çabucak yukarı kaldırdı. Tüm vücut gücünü tüketmek pahasına boğuk sesini öfkeyle titretti ve bağırdı: "Ruo, bu yaşlı adam kötü bir hayalet olarak dirilse bile gitmene izin vermeyecek..."

Wu Ruo'nun ortaya çıkmasıyla yıllarca süren planlaması mahvolmuştu. Bu da ona Wu Bufang'ın bir zamanlar uğursuz alametin imparatorluk başkentindeki Wu ailesini de kapsayacağını söylediğini hatırlattı. Artık o uğursuz kehanetin, Wu Ruo'yla ilgili olduğunu düşünüyordu.

O sırada Wu Chenzi ölmek üzere olan yaşlı bir horoz gibiydi ve kalbindeki son memnuniyetsizliği ve öfkeyi haykırıyordu. Herkes eski görkemli Ulusal Öğretmeni asla yeniden göremeyecekti.

General Ren'in perdesinin arkasında oturan Ling Mohan aceleyle sordu: "Wu Ruo mu, nerede o? O nerede?"

Savaştan sonra Wu Ruo'yu görmeye gitmişti, ancak Hei Malikanesi'nin kapısı kapalıydı. Avludaki ceset yığınından başka kimse yoktu ve tüm giysiler ve değerli eşyalar alınmıştı. Ayrılırken, malikanedeki insanların kısa sürede geri gelme planları olmadığı açıkça görülüyordu.

Sonrasında onları bulması için birini göndermiş, ama onları asla bulamamıştı.

Ling Zisheng çabucak birini onu yakalamaya yönlendirdi: "Kuzen, buna kanmayın, biri sizi dışarı çıkarmak için bilerek Wu Ruo'nun adını söylemiş olmalı."

Ling Mohan kalabalığın içinde onu bulmak için endişeliydi. Ancak, infaz alanına yakın insanlar dışında, tanıdık bir gölge bulunamadı.

General Ren hızla öne çıktı, "Prens, infaz zamanı, lütfen bundan kaçının ve bu insanların gözlerinizi kirletmesine izin vermeyin."

Ling Mohan, kuzeni Ling Zisheng'e çabucak emretti: "Onu araması için birini yolla."

Ling Zisheng çaresizdi: "Emredersiniz."

"Bulmak için daha fazla insan gönder, bu saray ona şahsen teşekkür etmek istiyor."

Ling Mohan şu anda sadece Wu Ruo'yu görmek istiyordu. Ona aralarında anlaştıkları ilk sözünü yerine getirdiğini ve Wu ailesini istediği gibi cezalandırdığını şahsen söylemek istiyordu. Yurtdışında eğitim görmüş Wu ailesini bile o istedi diye rahat bırakmamıştı. Ayrıca, Wu Ruo'nun törende onun taç giydiğini de görmesini de istiyordu.

Ling Zisheng, onu bulması için çabucak birini gönderdi.

Ling Mohan da öngörülemeyen komplikasyonlar konusunda endişeliydi, bu yüzden General Ren'e infaza izin verdiğini söyledi.

Cellatlara emir verildi ve büyük kılıçlar kaldırdı.

Wu ailesi yüksek sesle yas tuttu, bu sahne oldukça üzücüydü. (Yazar aşkım sen bizle kafa mı buluon ajsjjsajja)

Birçok izleyici gözlerini kapatıyordu ve bakmaya cesaret edemiyordu. Ve hala birinin Wu Ruo'nun adını bağırdığını kulaklarıyla duyuyorlardı.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin