107- Geçmiş Yaşamın Öyküsü 4

349 44 28
                                    

Suikastçı lideri, garip adama doğru bir rün fırlattı. Garip adamın kimseyi öldürmeye niyeti yoktu ve bu yüzden onları geri serbest bıraktı.

Saldırganlar silahlarıyla hızla kaçtı.

Hei Yang, Wu Ruo'nun ayağa kalkmasına yardım etti ve garip adama teşekkür etti, "Yardım için teşekkürler."

Garip adam gözlerini Wu Ruo'ya dikti. Karmaşık bir duyguya sahip gibiydi.

Kısa süre sonra ön bahçedeki kavga da durdu.

Hei Xuanyi, Hei Xuantang, Hei Xin, Hei Gan ve garip adam gibi giyinen diğer beş başka adam yanlarına koştu.

"Ruo, iyi misin?"

Hei Xuanyi, Wu Ruo'nun elini tuttu ve ruhsal gücünü Wu Ruo'ya aktardı.

Wu Ruo zayıf bir sesle söyledi, "Bu usta sayesinde, büyü silahına kapılmaktan kurtuldum."

Hei Xuanyi garip adama teşekkür etti.

Garip adam Hei Xuanyi'ye, "Seninle konuşmam gerek!" dedi, "Benimle gel."

Hei Xuanyi, Wu Ruo'nun elini Hei Yang'ın elinin üstüne koydu, "Dinlenmesi için yatak odasına gitmesine yardım et. Geri döneceğim."

"Emredersiniz."

Hei Yang, Wu Ruo'nun yavaşça yatak odasına yürümesine yardım ederken "İyi misin?" diye sordu.

Wu Ruo başını salladı.

Hei Xuantang iyi olduğunu düşünmüyordu. "Kendini iyi hissetmiyorsan, bize söyle," dedi. "Yoksa ağabeyim hastalanır."

"İçimde hiç güç hissetmiyorum." dedi Wu Ruo.

Bir sonraki an, vücudu tıpkı başlangıçtaki ruh haline büründüğü zamanki gibi şeffaflaştı.

"Ah! Vucüdun!" Hei Xuantang nefesini tuttu.

Wu Ruo aşağı baktı, vücudu sanki yok olmuş gibiydi.

"Ne-benim sorunum ne?" Panik olmuştu.

Hei Yin, "Merak etme!" dedi, "Belki de ruhunu yakalayan silah yüzünden ruhun rahatsız olmuştur. Lord Hazretlerinin sana yardım etmesini sağlayacağım."

Ortadan kayboldu ve kısa süre sonra geri geldi, "Lordum yakında dönecek."

Bir an sonra Hei Xuanyi ve garip adam aceleyle odaya girdi.

Garip adam, ruhsal gücü Hei Xuanyi'den önce Wu Ruo'ya aktardı. Wu Ruo'nun vücudu tekrar somutlaştı.

Adam Hei Xuanyi'ye "Az önce ne dediğimi düşün!" dedi.

Sonra gitti.

Wu Ruo kendini çok daha iyi hissetti, "Xuanyi, o kim?"

Hei Xuanyi ona sarıldı.

"Çok güçlü bir usta."

"Onu tanıyor musun?"

"Evet."

Hei Xuanyi ona uzanmasını söyledi, "Ruhun şu anda stabil değil. İyileşmek için sakinleşmen gerekiyor."

Elini tutan Wu Ruo, "Beni öldürmeye çalışan adam Muhafız Yao. Wu Chenzi için çalışıyor." dedi.

"Onların Wu ailesinden olduklarını biliyorum." Hei Xuanyi soğuk bir şekilde söyledi, "Öldüğünü ve bir ruh haline geldiğini duymuşlar. Bu yüzden beni Wu Weixue ile evlenmekle tehdit ettiler." (iki hayatında da musallat oldu ya)

"Bunu nerden anladın?" Wu Ruo'nun kafası karışmıştı.

"Ustam söyledi." Hei Xuanyi onu alnından öptü, "Hala yapacak işlerim var. İyi dinlen, geri geleceğim."

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin