139- Saldırıya Karşı Tedbir

260 39 3
                                    

Dördüncü seviye müsabakanın başlayacağı duyurulduğunda, tüm yetiştiriciler arenaya çıktılar. Önceki oyunlarda olduğu gibi, gelişimciler kendi klanlarıyla takım oluşturdular.

Gaoling kasabasının Wu ailesi, üçüncü seviye yarışmadan bir ders almıştı.  Eskisinden daha alçakgönüllü, birleşik ve akıllıydılar. Başkalarına karşı savaşmak için birlikte çalıştılar ve kendilerini imparatorluk şehrinin Wu ailesiyle harmanladılar. Song, Zhang, Yao ve Song ailesi önce onları öldürme niyetinde olsalar bile, imparatorluk şehrinden Wu ailesine zarar verip vermedikleri konusunda endişelenmeleri gerekiyordu. Önce geri kalan beş aileye karşı savaşmaktan başka seçenekleri yoktu.

On beş dakika sonra, Gaoling kasabasının Wu ailesinden üç yarışmacı öldü, ancak çoğu oyunu sağ salim bıraktı.

Wu Ruo, Wu Xi'nin de pes etmesiyle rahatladı.

Wu Xi, hala korku içindeymiş gibi görünen alçak bir sesle konuştu, "Bunu tekrar yapmak istemiyorum. Yarışma gibi bir şey değildi. Daha çok bir cinayet işlemek gibiydi."

Birkaç kez öldürülmeye çok yaklaşmıştı. Ama neyse ki bu saldırılardan kaçınmayı başarmıştı.

Wu Chenliu omzunu sıvazladı ve onu teselli etti, "Artık güvende olman çok rahatlatıcı."

Wu Xi, Wu Qianqing'e seslendi, "Baba, sıradaki beşinci seviye yarışması. Kendine dikkat et."

Wu Qianqing başını salladı.

"Gaoling kasabasının Wu ailesinden çok fazla beşinci seviye gelişimci yok. Seni almak için fazla enerjileri yok. Ama yine de onlara göz kulak olmalısın."  dedi Wu Chenliu.

O haklıydı. Ama Wu Ruo'ya göre, Wu Chenzi onu öldürmek istiyorsa, ailesini öldürmesi için de birilerini göndermiş olmalıydı.

Bir saat sonra Wu ailesi dördüncü seviye yarışmasını kazandı. Ve ardından beşinci seviye rekabet geldi.

Wu Qianqing, Wu Bufang ve 17 heyet kıdemlisi ile arenada durdu.

Wu Bufang alçak sesle ve diğerleriyle birlikte imparatorluk şehrinin Wu ailesine doğru eğildi, "Çeyrek zaman biter bitmez arenadan çıkın." 

Gong çalınca yarışma başladı.  Gaoling kasabasının kıdemlileri, iki gelişimci*(xiliuan uygulayıcı) tarafından kısa sürede yok edilen beş savunma düzeni kurdular.

Wu Bufang şok oldu çünkü iki gelişimcinin ondan çok daha güçlü olduğunu açıkça hissediyordu. Ve iki uygulayıcının ruhları çok güçlüydü.  Neyse ki, iki uygulayıcı, hepsi yerine sadece Wu Qianqing'e saldırmakla meşguldü.

O ve kıdemliler, hiçbir işe yaramayan birkaç denemeden sonra güvenli bir yere geri adım attılar, "Qianqing, dikkatli ol!"

Wu Qianqing, Wu Bufang ve diğerleri ona hiç yardım etmezken, karşılık vermekte zorlanırken, Wu Xi kızgın, endişeli ve endişeliydi, "Baba, dikkatli ol."

"Babama saldıran kültivatörler beşinci seviyeden daha güçlü."  dedi Wu Ruo gözlerini kısarak.

Wu Chenzi'nin babasını öldürmek için çok uğraştığı belliydi.

"Haklısın. Altıncı seviyedeler.”  dedi Wu Chenliu.

Wu Xi öfkeyle sordu, "Altıncı seviye mi? Ama beşinci seviye rekabete nasıl katılıyorlar?” 

Wu Chenliu açıkladı, “Yarışmaya kaydolduklarında beşinci seviyedeydiler ancak daha sonra terfi ettiler. Daha önceden de böyle şeyler olurdu ama sık değil. Yarışma kuralı, durumu hariç tutmaz ve yeni terfi edenlerin ilk etapta imzaladıkları seviye yarışmasına katılmalarına izin verir.” 

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin