"Evet biliyor."Wu Yu soruyu cevapladıktan sonra aklı başına geldi. Gözlerini kapatan siyah örtüyü çıkarmış olsaydı, Wu Chenzi'nin korkunç bakışından kesinlikle korkardı.
Wu Chenzi kasvetli bir şekilde güldü. "Wu Ruo onu buraya göndererek bana gösteriş mi yapıyor?"
Wu ailesinin şefi. "......"
Wu Chenzi Wu Ruo'dan bahsederken Wu Yu titredi çünkü bu Devlet Ustasının Göksel silahı çalmak için neden onu gönderdiğini Ruo'nun zaten bildiği anlamına geliyordu.
Gözleri bağlı olduğu için daha da korkunçtu. Belki Wu Chenzi bir sonraki an onu öldürebilirdi. “Eyalet Efendisi, kimseye bir şey anlatmayacağım. Lütfen inanın. Söz veriyorum yapmayacağım… um…”
Wu Chenzi, Wu Yu'nun ağzına bir hap doldurdu ve "Hayatının son anının tadını çıkar!" dedi.
Wu Yu hapa dokunduğu anda, hapı tükürmek için can attı. Ama hap, Wu Yu'nun ağzına konduğu anda tükürüğün içinde eridi. Ne tür bir hap aldığını sormaya fırsat bulamadan vücudunu şiddetli bir zonklama ağrısı kapladı. Damarları vücudunun içinde düğümlenmiş gibiydi. Açıkça ve yavaş yavaş küçüldü. Kemiğin ezildiğini bile duyabiliyordu. Acıya dayanmak imkansızdı.
Wu ailesinin şefi, Wu Yu'ya olan her şeyi gördü. Wu Yu'nun tüm vücudu sürekli seğiriyordu, ağzından kan tükürürken acı içinde çığlık atıyordu. Burnu sola, ağzı sağa eğik şekilde yüzü çarpıktı. Dakikalar içinde, bir insandan bir hiçe dönüşerek bir deri tabakası geride kaldı ve iğrenç bir koku bıraktı.
Wu Chenzi, Wu Yu'nun derisine bakarak delirmiş gibi güldü.
Wu ailesinin şefi bu deli adama kaşlarını çatarak baktı.
Yanındaki gardiyanlar korkuyla tükürüklerini yuttular ve Wu Chenzi'ye dehşetle baktılar.
Wu Chenzi aniden gülmeyi kesti, "Bu kutuyu ailesine götürün ve onlara Wu Ruo'dan bir hediye olduğunu söyleyin."
"Emredersiniz."
Gardiyanlar kutuyu taşıdılar ve sanki canları pahasına koşar gibi hızla ayrıldılar. Kutuyu Wu Qianli ve Ruan Lanru'nun önüne koyduktan ve onlara kutunun Wu Ruo'dan gönderildiğini söyledikten sonra hızla ayrıldılar.
Wu Qianli kutunun etrafında yürüdü, "İçinde ne var?"
Ruan Lanru homurdandı, "Kesinlikle iyi bir şey değildir."
Artık Wu Ruo'nun onlara güzel bir şey göndereceğine inanmıyordu.
Wu Ruo'nun onlara bir kutu gönderdiği söylenince Wu Anyi kutuyu koklamaya geldi, "Kan gibi kokuyor."
"Ah!" Ruan Lanru çığlık attı ve kutunun altını işaret ederek söyledi, "Bu kan. Şuraya bakın."
Wu Anyi kutunun kapağını açtı ve bir koku yayıldı ve üçü aceleyle burunlarını kapattı.
Wu Qianli merak etti, "İçinde ne var? Neden bu kadar kokuşmuş?”
Wu Anyi kutuya baktı, "Kanla ıslanmış bir elbiseye benziyor."
Ruan Lanru çığlık attı, "Biliyordum! O kaltağın güzel bir şey göndermesine imkan yok. Bunu bize göndererek bizi lanetlemiş olmalı. Bir an önce ondan kurtulsak iyi olur."
Wu Qianli, Ruan Lanru'yu durdurdu, "Devam edin! Eğer haklıysam bir yüz gördüm ve bu cübbe bana tanıdık geldi. Bir yerde görmüş olabilirim."
Ruan Lanru, Wu Qianli'nin sözleriyle kutuya hızlıca baktı. Ve aniden titredi ve umutsuzca konuştu, "Bu Yu'nun cübbesi. Dün giymişti."
Wu Qianli utandı ve bir gardiyana cübbeyi kutudan çıkarmasını söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasiaTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...