5-Wu Klanı

718 75 7
                                    

Wu Klanı nesillerdir büyük bir Yin Yang Üstadı ailesi olarak biliniyordu. Klan binlerce yıldır sayısız şubeye dönüşmüştü. Wu Ruo'nun klanı da bu şubelerinden biriydi. Buna rağmen, Gaoling Şehrinde Wu Ruo'nun klanı, İmparatorluk şehrinin birinci sınıf ailesinin bile onlarla kıyaslanamadığı dev bir aileydi.

(Ç/N:Yin Yang, Uzakdoğu'da özellikle Çin'de karşılıklı zıtlığın denge içerisinde bulunduğu ve birbirinin içinde olduğunu anlatan kavramdır. Yin: kadın gece ve soğuk, Yang: erkek gündüz ve sıcak)

Canavarlar, şeytanlar ve hayaletlerin hüküm sürdüğü, dolayısıyla da farklı klanlardan farklı ustaların yarıştığı bir dönemde yaşıyorlardı. Bu nedenle, Wu klanından her çocuk, üç yaşından beri Yin ve Yang becerilerini öğrenmek için aile okullarına gönderiliyorlardı. Astroloji, fizyognomi, felaket, kehanet, kurban ayinleri, takvim, büyücülük, rünler ve büyüler, oluşumlar ve kutsal alanlar, ruh büyüsü ve manipülasyonu, illüzyon ve dilin ruhu gibi dersleri de öğrenmek zorundaydılar.

Hepsine birden yetenekli olmak imkansızdı. Bu nedenle bazı öğrenciler kehanet üzerine, bazıları rünler ve büyüler üzerine, bazıları da dilin ruhu ya da ruh manipülasyonu üzerine yoğunlaşırdı. Wu klan'ın en önde gelen şefi dışında, tüm becerilere hakim olan kimse yoktu. İmparator tarafından devlet üstadı olarak kabul edilen şef Wu Chenzi'nin bile bazı becerileri yoktu.

Öğle yemeğinden sonra Wu Zhu ve Wu Xi bir saat dinlendiler. Sonra Wu Ruo tarafından aceleyle okula gönderildiler. Çünkü yarım günlük çalışmayı bile kaçırsalar diğer öğrencilerden geride kalabilirlerdi. Wu Ruo, kocası Hei Xuanyi geldiğinde geri dönmeleri için hizmetçiden kardeşlerini çağırmasını isteyecekti.

Kardeşlerinin okula gitmesinden kısa bir süre sonra Wu Ruo'nun en büyük amcası olan Wu Qianjing, yeni evlilerin akrabalarına çay servis etmesi ve aile üyelerine Hei Xuanyi'yi tanıtmaları gereken geleneklerini iptal ettiklerini söyledi. Wu Ruo'yu utandırmak için...

Wu Ruo tüm bu yalanları kafasına yazıyordu.

Son yaşamda, Wu Qianjing böyle söylediğinde ailesi ve kendisi, amcasının düşüncelerinin kendi lehine olduğunu sandıkları için minnettar olmuşlardı. Ama daha sonra Wu amcası Qianjing'in, kocası Hei Xuanyi'nin gerçekte kim olduğunu bilmediğini fark etti.

Amcaları, Hei Klanının utanç verici bir oğlu olduğunu sanmışlardı. Bu yüzden büyük şef Wu Chenzi, onu Wu Klanının yan kolundan bir aile üyesiyle( ki bu kişi de Wu Ruo), evlendirmişti. Kimseyle zaman kaybetmek istememişti.

Ama önceki hayatında Wu Ruo bunları o kadar umursamamıştı ve tabii ki, Wu amcası Qianjing'in uygunsuz davranışlarına da dikkat etmemişti

Wu Chenzi'yi düşünmeye başlayan Wu Ruo'nun bakışları soğudu.

Wu Chenzi'nin babası, hayatını kurtaran Hei klanına iyiliklerini geri ödemek için söz vermişti. Ancak, devlet ustası Wu Chenzi elbette kara büyüler yapan Hei Klan'ın evlilik işlerine karışmak istemiyordu. Çünkü bu onun için hem utanç verici olurdu, hemde aynı zamanda itibarını da zedelerdi. Ayrıca, Wu Chenzi'nin torunu da Hei Xuanyi'yi hiç sevmemişti. Böylece Wu Chenzi, Wu klan şubelerine bununla ilgilenmesini emretti.

Gaoling Kasabası Wu Şubesinin şefi, aynı zamanda büyük büyük dedeleri Wu Bufang, şef Wu Chenzi'nin dikkatini çekmek ve övgüsünü kazanmak için görevi üstlendi.

Sonra Hei Xuanyi ile evlenmek için önemli bir mezhepten kız ayarladı. Fakat beklenmedik bir şekilde, Hei Xuanyi kadınlara ilgisi olmadığını sadece erkekleri sevdiğini söyledi.(seni gidi)

Bu sefer büyük büyük dede Wu Bufang tereddüd etmeden, onunla evlenmek icin Wu Ruo'yu ayarladı.

Babası Wu Qianqing'e oğlunun bir erkekle evlenmek üzere olduğu söylendiğinde şiddetle karşı çıkmıştı. Ama Wu Bufang onu çocukları Wu Zhu ve Wu Xi'nin geleceği ile tehdit ettiği için babası da, Wu Ruo da evliliği kabul etmek zorunda kaldı.

Wu Ruo bunları düşünürken, evin hizmetlisi bildirdi,  "Efendi Ruo'nun kocası geldi."

.
.
.

Kısa bir klan özeti

Wu klanının efsun ve statü bakımından en yetenekli aileleri imparatorluk şehrinde. Klanın büyük şefi imparatorla da arası baya iyi Wu Chenzi denen adam.

Ruo'nun yaşadığı Gaoling Kasabası yan aile sayılıyor. Şefleri Ruo'nun Büyük büyük dedesi yani, babasının dedesi oluyor Wu Bufang.

Kocamız Hei Xuanyimiz, büyük şef Wu Chenzi'nin babasını kurtarıyor, o da gel benim torunumla evlen diyor. Tabi ki torunu Hei Xuanyi'nin çirkin yüzünü görünce ıyk ben bunla mı evlencem asla ve katta! derken, Wu Chenzi de diyor ki tamam canıma minnet ilgilenin şu Hei denen adamla diyerek başından savıyor.

Sonrasını yukarıda okudunuz zaten Hei Xuanyi çirkin değil, çirkin görünmesi için sahte deriden bir maske takıyor tabikim.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin