183- İmparatorun Ölümü

217 37 5
                                    

(Başlık bölümün spoilerı resmen, bu bölüm geçmiş bölümlerde imparatora söven herkese gelsin o zaman♥️)

.
.
.

İmparator haberi aldığında cariyeleri, şehzadeleri ve prensesleriyle aile yemeği yiyordu. Wu ailesinin Ruh Baharı Krallığı ile işbirliği yaptığını öğrendiğinde, tüm Wu ailesini öldürmeyi diledi.  Ama boynundaki ölüm lanetini düşününce, öfkesini kontrol etmek zorunda kaldı. Başkalarının önünde sakinmiş gibi davrandı ve imparatorluk şehrinin yargıcı tarafından gönderilen askere şöyle dedi:

"Wu ailesi bana sadıktır.  Ülkeye ihanet edip başka bir ülkeyle birlik olduklarını düşünmüyorum.  Hei ailesi saçma sapan konuşuyor olmalı. Sözlerimi derhal yayın. Hei ailesini cezalandırın!”

Ling Mohan haberi imparatordan önce öğrenmişti. İmparatorun kararını duyunca kaşlarını çattı. Babasının kararını vermeden önce her şeyi incelemediği açıktı, demek ki böyle yapması için tehdit edilmişti. Bu, durumun kendisi için de tehlikeli olduğu anlamına geliyordu. Veliaht prens olarak sıradaki kurban o olabilirdi.

"Emredersiniz."  Asker arkasını döndü ve gitti.

İmparator, Ling Mohan'a soğuk bir bakış attı, “Onlar için asla merhamet dileme. Hei ailesi ölmek zorunda!” 

Ya Hei ailesi ölecekti ya da imparatorun kendisi!

Ling Mohan kararı kabullenemedi.

Babasının başkaları tarafından manipüle edilmesini durdurmak için yapabileceği bir şey var mıydı?

"Akşam yemeğine geri dönelim." 

İmparator arkasını döndü ve yemek salonuna geri döndü.

Ling Mohan, yemek salonuna geri dönmeden önce giden askeri durdurması için adamına hızlı bir işaret gönderdi.

"Majesteleri, yüzün çok solgun. Kendini iyi hissediyor musun?”  dedi kraliçe, "Sana bir doktor getirelim mi?"

“Son zamanlarda kötü bir iştahım var.  Doktora gitmeye gerek yok.” 

İmparator ensesine dokundu ve az önceden daha korkunç görünüyordu.

İmparatorun annesi, oğlunun sağlığı konusunda gergindi çünkü içeriye yürürken sallanıyor gibiydi, “Kraliçe ile aynı fikirdeyim. Senin için bir doktor getirelim, endişeleniyorum."

İmparator bir şey söyleyecekken aniden bayıldı ve masanın üzerine düştü.

Masadaki herkes şok oldu. Sonra biri bağırdı, "Majesteleri! Majesteleri!  Gidin bir doktor bulun!”

"Baba! Baba! İyi misin?"  Ling Mohan, imparatoru perdenin arkasındaki yatağa taşıdı. Herkes gelmeden önce imparatorun elbisesini açtı ve açan siyah çiçeği gördü.

Şok oldu. Çünkü çiçek, sihirli silahlar kullanılmadan ona görünmezdi.  Ama şimdi görünüyordu. Bu babasının yakında ölmek üzere olduğu anlamına mı geliyordu? Ama bir yıl daha yaşaması gerekiyordu. Çiçek neden bu kadar çabuk açmıştı?

Ling Mohan, imparatorun huzurlu uyuyan yüzüne baktı ve nefesini hissedecek cesareti bulamayarak parmakları titredi.

İmparatorun annesi ve cariyeleri aceleyle içeri girdi. "Majesteleri- majesteleri şimdi nasıl? Az önce gayet iyi görünüyordu. Neden aniden bayıldı?” 

Ling Mohan tek kelime etmedi. Ayağa kalktı ve ikinci prensi aramak için etrafına bakınırken kenara çekildi.  İkinci prens demin oradaydı.

Dışarı çıktı ve bir gardiyana onu sordu.  Muhafız, veliaht prens imparatorla dışarı çıktığında ikinci prensin bir hadım ile gittiğini söyledi.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin