Hei Xuanyi odaya döndüğünde, Wu Ruo uykuya dalmak üzereydi.
Yatağa uzandı ve Wu Ruo'nun karnını ovuşturmaya başladı sonra vücuduna biraz kendi ruhani gücünü gönderdi.
Wu Ruo, Hei Xuanyi olduğunu biliyordu ama yine de emin olmak için dönüp bakmadı, aksi takdirde dün gece olduğu gibi düşünceler içinde uyuyamayacaktı.
Uyandığında yanında kimse yoktu. Yorganın altı soğuktu ve yastığın üzerinde iki siyah gümüş bilezik vardı.
Wu Ruo merakla eline aldı ve bileziklerin yüzeyindeki rünleri gözlemledi. Biraz inceledikten sonra, bu rünlerin ruhani enerji'yi saklayabilen efsunlar içerdiğini fark etti.
( Rün, büyü/efsun yapmak için çizilen şekiller veya yazılardır. Kanla yapıldığında daha güçlü olur.)
Eğer yanlış anlamadıysa, bilezikler onun içindi. Onları taktığı sürece, büyük büyükbabası Wu Bufang onun ruhani enerjisini ememeyecekti.
Wu Ruo tereddüt etti ve bilezikleri takmadı. Öncellikle bu bilezikleri gerçekten de Hei Xuanyi'nin buraya koyup koymadığına emin olmalıydı.
Şimdi bilezikleri kocasının ona verdiğini düşünüp taksaydı ve bilezikleri koyan kişi Hei Xuanyi olmasaydı.Bu ikisi için de utanç verici olurdu...
Shi Yuan'ın yardımıyla giyindi ve kahvaltı için salona doğru yürüdü. Ancak, Hei Xuanyi masada değildi.
Wu Ruo, Hei Xin'e sordu, "Hei Xuanyi nerede?"
Hei Xin,"Dün gece şehir dışına çıktı. Benden beş gün içinde geri döneceğine dair bir mesaj iletmemi istedi. "
"Şehir dışında mı? Nerede olduğunu söyledi mi? " Wu Ruo kaşlarını çattı.
Son hayatında, uyandığında Hei Xuanyi hala evdeydi. Wu Ruo onu görmek istememiş olmasına rağmen, Hei Xuanyi arada bir yanına gelmişti. Hatta önceki hayatında bugün, Hei Xuanyi yüzünden ölümüne şaşırdığı şeylerde olmuştu.(merak ettik bak)
Ama neden bu hayatta şehir dışındaydı?
"Söylemedi."
Wu Ruo yeniden doğduğundan beri çok şey değişmişti. Hei Xuanyi'yi aklından çıkarmaya çalışan Wu Ruo, kahvaltıdan sonra bilezikleri taktı ve Hei Xin'e baktı,"Ailemi görmeye gideceğim ve birkaç gün orada kalacağım. Hei Xuanyi geri gelirse, bana bildirin. "
"Tamam."
Uşak Hei Xin, Wu Ruo'ya eşlik etti.
Wu Ruo, düşük seviyeli ceset hizmetçilerinin kendisine sıkıntı getirebileceğini düşündüğü için, Wu ailesini görmeye gittiğinde beraberinde sadece orta seviye ceset hizmetçileri olan Shi'leri* getirmişti.
(Ç/N: Hei Gan'ın Wu Ruo için ayarladığı 4 ceset hizmetçisi.)
Wu ailesinin konaklarına ulaştıklarında, araba evin güney, ön kapısında durdu.
Kapıda bekleyen nöbetçiler Wu Ruo'yu görünce şaşırdılar.
Wu Ruo her zaman -ki buna düğünden sonraki ilk ziyareti de dahil- eve hep yan kapıdan girmeyi tercih ediyordu çünkü ön kapıda çok insan vardı ve ordan girip çıktığında hep insanlarin alaylarına maruz kalıyordu. Zamanla bu konuda çok kırılgan bir hale gelmişti.(dönüp kendileriyle alay etsinler hıh)
Ama Wu Ruo artık eski Wu Ruo değildi...
İnsanların ona nasıl baktığını umursamayarak, Shi you ve Shi jiu'dan güney kapısına yürümesine yardım etmelerini istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantastikTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...