Ağustos ayıydı, özellikle ateşli güneş ışığı altında son derece kavurucu sıcaktı. İnsanların sıcaktan dolayı yüzlerinden ve boyunlarından terler akıyordu. Artık hastalık düştüğü ve herkes sağlığına kavuştuğu için, birçok turist İmparatorluk Şehri'ne akın etti. Şehir eski kalabalık günlerine kavuştu.
İmparatorluk kentinin kapısına göz kulak olan büyücü, kalabalığın içinde Ba Se'yi görünce Numu'ya haber verdi.
"Ba Se şehirde."
"Şimdi hayaletler denetim işini devralacak." dedi Numu.
Hayaletler yakalanmamak için kolayca görünmez olabilirlerdi.
Wu Ruo sordu, "Bu garip. Sabah şehre varmaları gerekiyordu. Ama neden geç kaldılar?"
Numu homurdandı, "Hiç garip değil. Ba Se şehvetli bir adamdır. Güzel kadınlarla veya erkeklerle oynaştığı için yolda oyalanmış olmalı. Bu yüzden geç kalmıştır. Hem hastalık tamamen geçene kadar şehre girmek için beklemek zorundalardı."
Wu Ruo. "....."
Onlar konuşurken, Wu Chenliu'dan ders alıp gelen Wu Xi içeri daldı, masadan bir fincan çay aldı ve anında içti.
Wu Ruo kaşlarını kaldırarak söyledi, "İçtiğin çay benim."
Wu Xi ağzındaki çay damlasını elinin tersiyle sildi, "Tükürüğün umurumda değil."
Wu Ruo. "......"
Küçük kız kardeşi ne zamandan beri bir hanımefendi gibi davranmayı bırakmıştı?
Numu ve Numu'nun adamlarıyla bu kadar uzun zaman geçirdikten sonra olmuş olmalıydı. Ama şimdi daha iyi bir kız olduğu ortaya çıkıyordu, önceki hayatındaki utangaç kızdan çok daha iyiydi!
Wu Xi çay bardağını bıraktı, "Efendim Shifu eve gelmeden önce bana bir ay sonra on büyük aile arasında yıllık yapılan bir düellonun olacağını söyledi. Bunun için hazırlanmalısın dedi. Yarışmaya katılmak istemedim ama Shifu ustam, ister doğrudan ister dolaylı olsun, on büyük aileden herhangi bir üyenin şehir sınırlarında olduğu sürece katılmak zorunda olduğu bir yarışma olduğunu söyledi."
Wu Ruo kaşlarını çattı. Neredeyse yarışmayı unutuyordu. Geçmiş hayatında bir kez yarışmaya katılmıştı ve yarışmadan sonra büyük bir ün kazanmıştı.
Wu Xi, Wu Ruo'nun kollarını tuttu ve endişeyle konuştu, "Ruo, senin ruhsal gücün yok. Bu, rekabette kesinlikle dövüleceğin anlamına gelir. On büyük ailenin çok saldırgan ve zalim olduğunu duydum. Genellikle arenada karşılaştıkları herhangi bir rakibe işkence etmek için mümkün olan her yolu kullanıyorlarmış. Ruo, şehri bir süreliğine terk edip yarışma bittiğinde geri dönsen iyi olur."
Numu, Wu Ruo'ya bir göz attı ve rahatlatıcı çayından bir yudum aldı.
Öğrencisi hakkında bildiklerine göre, Wu Ruo hiçbir ruhsal güce sahip olmasa bile, yalnızca büyüleme becerileriyle iki ve üçüncü seviyedeki herhangi bir uygulayıcıyı manipüle edebilirdi.
"Canımı yakıyorsun." dedi Wu Ruo ve Wu Xi'nin parmaklarını çekerken.
Wu Xi tutuşunu bıraktı, "Özür dilerim."
Wu Ruo ona bir fincan çay koydu, "Ustan Shifu sana rekabetten kaçınmak için on aileye mensup kişilerin şehri, yarışmadan bir ay önce terk etmesine izin verildiğini söylemedi mi? İhlal edenler yakalanacak ve ağır şekilde cezalandırılacak."
"Söyledi." Wu Xi sakinleşmek için çayından bir yudum aldı ve devam etti, "Bunu sadece işin ciddiyetini anlayabiliyor musun diye görmek için söylüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...