Herkes yerinde kalakalmıştı ve Wu Ruo'nun birdenbire neden bu kadar cazgır olduğunu merak ediyordu.
Gözlerini Wu Ruo'ya kaydırdıklarında, biraz kilo verdiğini gördüler! Giydiği büyük pelerin yüzünden ne kadar kilo verdiğini söylemek zor olsa da yüzünün çok daha küçük olduğu için gözlerinin daha büyük görünmesine neden olduğunu fark ettiler.
Wu Yu kısa süre sonra birşeyler hissetti ve Wu Xiao ile bir göz teması kurdu,"A-Ruo,A-Xiao A-Zhu hakkında kötü şeyler söyledi çünkü babam için çok endişeliydi. Amca ve yenge, lütfen yanlış anlamayın. A-Xiao, Wu Zhu hakkında yanılıyorsun. Bana kendisinin de yaralandığını ve ancak biraz ilaç aldıktan sonra iyileştiğini söyledi. Hemen özür dile!"
Wu Xiao tam olarak özür dilemeye isteksizdi ancak yine de yaptı, "Üzgünüm. Amcam için çok endişelendiğim için kaba bir şey söyledim. Lütfen kişisel olarak algılamayın. "
Wu Zhu ve Wu Qianqing çok daha iyi görünüyordu.
Wu Qiantong özür dileyen bir ses tonuyla, "Oğlum kaba davrandığı için üzgünüm. Umarım aldırmazsınız. "
Wu Qianqing, kasvetli bir yüzle, dudaklarını büzdü ama onu affedip affetmeyeceğini söylemeyerek Wu Xiao'ya bakarken başını salladı.
Wu Qiantong, Wu Xiao'ya bağırdı, "Seni velet, hemen benimle eve geliyorsun."
Wu Xiao, başı aşağıda bir şekilde Shuqing bahçesinden babasıyla birlikte ayrıldı.
Wu Bai, Wu Zhu'nun yanından geçerken fısıldadı, "A-Zhu, iyi olduğunu görmek harika."
Wu Ruo bunu duyunca istemeden Wu Bai'ye birkaç kez daha baktı.
En küçük amcası Wu Qiantong'un üçüncü çocuğuydu. En büyük oğlu Wu Xiao, birçok yönden babası Wu Qiantong'a benziyordu. Dürtüseldı, huysuzdu ve bir şeyler yaparken kafasını kullanmıyordu. Kızı Wu Yun, Wu Xi'den bir ay daha küçüktü ama çok omurgasız ve bencildi. Genellikle sığınmak için anne babasının ve kardeşlerinin arkasına saklanırdı. En küçük oğlu Wu Bai, belki de çok küçük olduğu için biraz saftı ama son yaşamında Wu Zhu ve Wu Xi'nin ölümünden sonra Wu ailesine asla geri dönmemişti.(üzümlü kekimiz Wu Bai🤧)
Wu Ruo, Wu Bai'nin Wu ailesinin yaptığı şeyden utandığı için Wu ailesini terk ettiğini tahmin ediyordu.
Wu Qianbin de karısını ve çocuklarını yanına alarak Wu Qiantong gittikten kısa bir süre sonra oradan ayrıldı.
Wu Ruo, onların gitmesini izlerken gözlerini kıstı.
Dördüncü amcası Wu Qianbin, beş erkek kardeş arasında en zeki olanıydı. Ve karısı da çok zeki ve yetenekliydi. En büyük kızları Wu Ling şu anda dışarıda eğitim alıyordu. 22 yaşındaydı. Bununla birlikte, yetiştirici bir ailenin kızı olarak sıradan kızlardan çok daha geç evlenebilirdi, çünkü uygulayıcıların kızlarının yaşam süresi genellikle daha uzundu ve ruhani güce sahip oldukları için görünümleri biraz daha uzun süre genç kalabiliyorlardı.Ayrıca evlilik hayatından çok geleceklerine odaklıydılar bu yüzden genellikle 30 yaşında evlenmeyi bekliyorlardı. 20 yaşına gelen ikinci kızı Wu Qing, bu yıl Wu Zhu ile eğitime devam ediyordu. En küçük oğul Wu Shi ise, hem önceki hayatında hem de bu hayatında tam bir kumarbazdı.
Wu Yu, amcası Wu Qianqing'e "lütfen" işareti yaptı, "Amca, yenge, size eşlik etmeme izin verin."
Wu Qianqinq ve diğerleri Wu Yu ile birlikte oradan ayrılırken Wu Qiantong ve Wu Anyi ile karşılaştı.
Wu Anyi, Wu Qianqing'e sadece "adımlarınıza dikkat edin" dedi ve Wu Ruo ile diğerlerini doğrudan görmezden geldi.
Wu Ruo içinden onu küçümsüyordu.
Wu Qianli'nin ikinci amcasının dört çocuğundan en büyüğü olan Wu Anyi, annesi Chen Lanru'ya çok benziyordu.Kendine saygısı yüksek, gururlu bir adamdı, her zaman diğerlerinden üstün olduğunu düşünürdü. Başkaları ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ona asla yetişemezlerdi. Bu nedenle, Wu Ruo gibi hiçbir manevi gücü olmayan veya düşük manevi gücü olan insanlara dikkat etme zahmetine hiç girmemişti. İkinci kızı Wu Yuan hala eğitim görüyordu ama evliydi. Üçüncü kızı Wu Ya, Wu Ling ile aynı yaştaydı. Dışarıda antrenman yapmak için ekip oluşturuyorlardı. Wu Yu'ya gelince ...
Wu Ruo gözlerini kıstı. Wu Yu, Wu Qianli'nin en küçük oğluydu. Son hayatta Wu Zhu gibi o da Wu Yu'nun asil ve saygın bir adam olduğunu düşünmüştü. Ama gerçekler ortadaydı...
Wu Zhu, dalgın görünen Wu Ruo için endişeliydi, "A-Ruo, aklında ne var?"
Wu Ruo kendine geldi ve aceleyle yalan söyledi."Qianjing amca ve ailesini buralarda hiç görmedim. Onlar için endişeleniyorum. "
Dördüncü çocuk Wu Chu dışında, Wu Qianjing'in dört çocuğu daha vardı. En büyük oğlu Wu Anqi, ikinci kızı Wu Min, üçüncü kızı ve en küçük oğlu Wu Hao. Wu Hao, serseri bir çocuktu. Genellikle diğer avlulardan kuzenleriyle takılırdı ve sokağa çıkma yasağına kadar geri dönmezdi.
"Dün amcam ve yengemi görmeye gittim." dedi Wu Yu, "İkisi de oldukça bitkin görünüyordu. Takıntılı oldukları tek şey, büyük büyükbabanın bahçesine şikayet etmek veya Kuzey Avlusunda sorun çıkarmak için gitmek. Bundan ne zaman vazgeçeceklerinden emin değilim."(oğulları öldü normaldeğil mi)
Wu Qianqing uzun bir iç çekti.
Wu Qianjing, ağabeyi hakkında bildiği kadarıyla, bir can daha alınmadan gitmelerine izin vermezdi.
"A-Yu, bu kadar yeter. Daha sonra konuşuruz."
"Tamam o zaman. Amca, yenge, A-Ruo, A-Xi, adımlarınıza dikkat edin. " Wu Yu durdu ve gözden kaybolana kadar onların ayrılmalarını izledi. Sonra mırıldandı, "Wu Zhu neden hala yaşıyor?"
Peki ya babasının gönderdiği adamlar? Hepsi dev iblis tarafından mı öldürülmüştü?
Wu Zhu son zamanlarda çok şanslıydı. Hayır. Belki de tüm Shuqing bahçesi son zamanlarda gerçekten şanslıydı.
Başlangıç olarak, babası ve üç amcası, Hei Xuanyi'nin Wu Ruo'ya gönderdiği birçok nişan hediyesini almak için bir plan yaptılar, ancak sonunda Wu Ruo, babasını ve üç amcasının değerli malzemelerini aldı. Nihai sihirli yapmak için gerekli olan malzemeler...Ardından Wu Ruo, babası ve amcalarının nişan hediyelerini çaldığını öğrendi. Ve amcası Qianbin, nişan hediyelerini geri vermeyi ertelemek için bir plan yaptı, ancak bu da ortaya çıktı ve kısa süre sonra tüm şehir sahne arkası hikayeyi yaydı ve Wu Yanlan bile bunu biliyordu.
Büyük büyükbabası, amcalarını nişan hediyelerini geri vermeye zorlamak zorunda kaldı. Bundan sonra Qianbin amca, Wu Zhu'yu dev iblis tarafından öldürülmesi için ayarladı, ancak sonunda Wu Zhu bir parça olarak geri döndü. Ne tesadüf!
Wu Yu homurdandı.
Wu Zhu, eğitim için tekrar dışarı çıkmak üzereydi. Sonsuza kadar o kadar şanslı olamazdı ya!
Wu Ruo, Wu Zhu'ya bu sefer nasıl bir komplo kurulacağını hesaplarken, Wu Zhu'nun Wu Yu ile yaptığı eğitim olayını da düşünüyordu. Yemekten sonra yarın ayrılmadan önce ailesini Hei Konağı'na öğle yemeğine davet etti.
Hei Malikanesi'ne döndüğünde, Shijiu için bir sürü şey ayarlamasını söyledi.
Ertesi gün öğleden önce Wu Qianqing ve ailesi Hei Konağı'na geldi.
Wu Ruo ve Eggie kapıda onları karşılıyorlardı.
Guan Tong ve Wu Xi, Eggie'yi görünce hemen ona sarılmak için birbirleriyle savaştılar.
Wu Ruo gülümsedi, "Baba, anne. Öğle yemeği henüz hazır değil. Önce size etrafı göstereyim. "
Guan Tong çocukla oynarken başını salladı.
Wu Qianqing, Wu Ruo'yu bir kenara çekti ve Hei Xuanyi, Hei Xin ve diğerlerinin orada olmadığından faydalanan ona çocuk hakkında sorular sordu, “Ruo, bu kimin çocuğu? Xuanyi'nin mi ... "
Wu Ruo aceleyle sözünü kesti, "Baba, çok fazla düşünüyorsun. Xuanyi ve ben erkeğiz. Biyolojik olarak bir çocuğumuz olamaz. Biz de onun akrabasından evlat edindik. "
Eggie'nin yumurtadan çıktığını babasına açıklamak zordu. Bunu ona söyleseydi babasının soracağı daha fazla sorun ile karşılacaktı.
Wu Qianqing başını salladı, "Erken yaşta çocuk yetiştirmek daha iyidir. Sana yakın olacak. Ona kendi çocuğunmuş gibi davranmalısın. Anladın mı? "
Aslında, Hei Xuanyi'nin gelecekte bir cariye ile evlenip kendi çocuğu olabileceğinden endişe ediyordu. Sonuçta Eggie onun biyolojik oğlu değildi. Ona kalbinin derinliklerinden değerli biri gibi davranmak zordu.
Hei Xuanyi bunu yapsa bile, Wu ailesinin müdahale etme hakkı yoktu ve onlar sadece Wu Ruo'nun acı çekeceğinden endişe ediyorlardı.
Aslında Hei ailesinin Wu ailesiyle aynı aile kuralına sahip olması en iyisi olurdu. Wu Bufang aile dramalarını veya karmaşık aile ilişkilerini sevmediği için, ailedeki tüm erkeklerin başka eş sahibi olmasını yasaklamıştı.Dışarıda bir ilişkisi olan ve çocuğu olan hiç kimsenin çocuğu Wu ailesine getirmesine izin vermezdi.
Wu Ruo, "Hmm, biliyorum." dedi.
Kenarda duran Wu Zhu gülümseyerek, "Evinizin bu kadar büyük olmasını hiç beklemiyordum. Xuanyi bu evi satın almak için çok para harcamış olmalı, sanırım." dedi.
"Ona bunu hiç sormadım."
Wu Qianqing karı temizleyen ceset hizmetkarlarına gözlerini dikerken kaşlarını çattı, "Ruo, bu hizmetkarlar tuhaf görünüyor."
Wu Ruo baktı ve kimden bahsettiğini anladı. Bu yüzden artık onlardan saklamadı, "Baba, onlar yaşayan ölüler."
"Yaşayan...yaşayan ölüler mi?" Wu Qianqing ve Wu Zhu şaşırdı.
"Evet. Çok önceden ölmüşler. Ama hala bir ruhları olduğu için hareket edebiliyorlar."
(Ç/N: Çin inanışlarında her insanın üç ruhu vardır).
Wu Qianqing sordu, "Bu, reenkarne olamayacakları anlamına mı geliyor?"
"Bir zaman çizelgesi var. Hizmetlerinin zamanı bittiğinde, manipülatör gitmelerine izin verecektir. Sonra reenkarne edilebilirler. "
Wu Zhu asık bir yüzle söyledi, "Başkalarının cesetlerini veya ruhlarını manipüle etmek şeytani bir sihirdir."
Wu Ruo sordu, "Ruhu kontrol edebilirsiniz. Bu aynı zamanda bir tür şeytani büyü mü? "
"Bu farklı."
Wu Ruo, ailesinin Hei Xuanyi'ye yargılayıcı gözlerle bakması hissini beğenmedi, "Ölüleleri kötü şeyler yapmak için kontrol etmediği sürece. Bunun için endişelenme. "
Wu Qianqing, küçük oğlunun kocasını savunduğunu anladığı için konuyu değiştirdi, “A-Ruo, yürümekten yorulduk. Belki dinlenecek bir yer bulabiliriz. "
"Sizi salona götüreceğim. Sanırım öğle yemeği şimdi hazır olmuştur. "
Wu Ruo daha sonra onları salona götürdü.
Salonda meşgul olan Hei Xin, yüzünde bir gülümsemeyle öne doğru yürüdü,“Hepiniz hoş geldiniz! Yeterince iyi yapmadığımız bir şey varsa umarım aldırmazsınız. "
"Uşak Hei, çok naziksin." Wu Qianqing hafifçe gülümsedi.
"Baba, Uşak Hei Xin çok yetenekli bir adam. Kehanet sanatında çok iyidir. Bundan bahsetmişken, kardeşim çok yakında bir eğitime başlayacak. Uşak Hei Xinden yolculuğu için, belki geleceği için ya da bize yengemizi ne zaman getireceğini ögrenmek icin kehanet yapmasini rica edebiliriz. "
.
.
.Bölüm ismi tatlı kekimiz Wu Bai ile ilgili finali henüz görmedik ama bu çocuk harbi Wu ailesindeki tek düzgün kişi , finale kadar böyle kalır umarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...