163- İmparator Evliliği Kabul Etti

249 37 5
                                    

Gerçek ne olursa olsun, iblis klanının imparatorunun evli olması doğruydu. 

Wu Ruo, iblis klanının imparatoruyla konuştuğundan beri adam hiç ortaya çıkmamıştı. Wu Zhu da yavaş yavaş eski gülümsemesine kavuşmuştu. Wu Qianqing ve Guan Tong, oğulları üstesinden geldiği için mutluydu. Ama Wu Ruo, Wu Zhu'nun iblis klanının imparatorunu geride bıraktığını düşünmüyordu çünkü kalbindeki birini bırakmak çok zordur.

Müzayede gününde, Hei Xuanyi ve Wu Ruo, ilgilenmedikleri için müzayede evine gitmediler. Wu Xi ve Wu Qianqing de gitmedi. Bu nedenle evde kaldılar. Hei Xuantang ve Yeji müzayede evine gittiler, evde canı sıkılan Eggie'yi de götürdüler.

Eggie ve Hei Xuantang, öğle yemeği saatinde mutlu bir şekilde Hei malikanesine geri döndüler.

Wu Ruo, yüzlerindeki gülümsemeden istediklerini aldıklarını tahmin edebilirdi, "Ne aldın?"

"Sana söylemeyeceğim."  Hei Xuantang bir öksürük numarası yaptı.

Eggie onu hemen sattı, "Bir saç tokası satın aldı."  ヽ(♡‿♡)ノ

"....."

Hei Xuantang sevimli yüzünü ovuşturarak konuştu, "Sırrı benim için tutacağına söz vermiştin. Ama baban sorar sormaz beni sattın. Senin amcan mıyım yoksa değil miyim? Sana atıştırmalıklar aldığımı hâlâ hatırlıyor musun? Unuttun mu tüm geçmişimizi?”

Eggie kıkırdadı.

Wu Ruo, "Saç tokası hakkında söylemek istemediğin bir durum var mı?" diye merak etti.

Hei Xuantang sırıttı ve Wu Xi'ye baktı ve konuyu değiştirdi, "Yeji üstün bir ruhsal iksir satın aldı."

Herkes Yeji'ye baktı.

Yeji yüce ruhsal iksiri çıkardı.

Wu Zhu ve Wu Qianqing bir göz atmak için öne çıktılar. İksir, rengi ve içerdiği zengin ruhsal güç dışında diğer hap türleriyle aynı görünüyordu.

Herkes harika bir bakış attıktan sonra, Wu Ruo aldı ve gözlemledi. Bir zamanlar renginden ve kokusundan aldığıyla aynı görünüyordu. Ama bir sorun olup olmadığından emin değildi.

Hei Xuanyi de ona bir göz atmak için ilerledi.

Yeji, yüce ruhsal iksiri tekrar tekrar kontrol ederken sordu, "Bunda bir sorun mu var sizce?"

Wu Ruo başını yana salladı. "Ben bir sorun görmüyorum. Sadece bir tane yüce ruhani iksir mi aldın?" 

"Mm."

"Ruo, yüce ruhsal iksirin ne kadar popüler olduğunu bilmiyorsun. Yeji'ye sadece bir iksir satın almak yirmi milyona mal oldu."  dedi Hei Xuantang.

Jixi homurdandı, "Ne para kaybı ama!" 

Yeji ona baktı ve düşündü.  Sonunda, yüce ruhsal iksiri ilk etapta saklamaya karar verdi. Jixi yetişkin boyutuna geri dönmek istediğinde onu Jixi'ye verirdi.

Bir kapıcı haber vermek için geldi. "Lordum, leydim, dışarıdan biri Bay Yeji'yi görmek istiyor." 

"İsmi ne?"  Yeji'nin kafası karışmıştı.

"Bunu sana vermemi söyledi."  Kapıcı Yeji'ye bir rozet uzattı.

Yeji rozeti tanıdı ve Jixi'ye "Onu tanıyorum." dedi.

O ve kapıcı dışarı çıktılar ve ciddi bir yüzle geri döndüler, "İblis klanına geri dönmem gerekiyor. Ve buraya ne zaman geri dönebileceğimden emin değilim.”

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin