126- Doğru mu Söylüyorsun

300 50 12
                                    

Wu Bufang endişeyle sordu, "Geçen gün Wu Ruo'nun bize gönderdiği Canavar Samanı nerede?"

"Benim odamdalar. Ne oluyor?"

Wu Bufang aceleyle söyledi, "Git Canavar Samanını getir ve hizmetçilere onları suyla kaynatmasını sağla ki hepimiz şifalı ot çorbasını paylaşabilelim. Şimdi hemen yap." 

Wu Bai başını salladı ve Canavar Samanını almak için odasına geri döndü.

Wu Xuanran merakla sordu, "Baba, neler oluyor?" 

Wu Bufang bir açıklama yapmak için ağzını açtı ama bitki çorbasını içene kadar onlara söylememeye karar verdi çünkü bu insanların ne kadar bencil olduklarını çok iyi biliyordu.

Bitkisel çorba bir saat içinde iyice pişti.

Wu Bufang önce onunla birlikte gelenlerden çorbayı içmelerini istedi ve sonra Wu Xuanran ve diğerlerinden her bir kaseyi içmelerini istedi.  Hizmetçiler de kalan bitki çorbasını bitirdiler. 

O esnada Wu Bufang şu anki durumu ailesine açıkladı, "Dışarıdaki birçok insana grip bulaşmış. Sebepsiz yere bayılıyor, komaya giriyorlar ve tüm vücutları ateşler içinde kalıyor. Tek bir doktor dahi ne yapacağını veya nereden başlayacağını bilmiyor. Sonra aniden Wu Ruo'nun bize Canavar Samanı vermesi için bir muhafız gönderdiğinde söylediklerini düşündüm. Bu yüzden işe yarayıp yaramadığını görmek için denedim.”

Gerçek şuydu ki şu anda piyasada Canavar Samanı hiçbir yerde yoktu. Aksi takdirde, biraz almak için buraya gelmezlerdi.

"Ne?" 

Wu Xuanran ve diğerleri şok oldular. Bir anda Wu Bufang'dan ve beraberinde getirdiği adamlardan birkaç metre uzaklaştılar.

Wu Bufang böyle tepki vereceklerini tahmin etmişti, bunu yaptıklarında Wu Bufang hala kızgındı.

Kıdemli Rong o anda heyecanla bağırdı, "Bak, Xiao Ya geliyor."

Xiao Ya onun en küçük torunuydu. Gribe yakalandığında, tüm aile onun için endişelenmişti. Şimdi kendine geldiği için, çok büyük bir rahatlama oldu.

"Şu anda nabzını kontrol edin." dedi Wu Bufang heyecanla.

"Peki." 

Kıdemli Rong, torununun nabzını hızla hissetti, "Vücudu eskisi kadar sıcak değil. Nabzının zayıf olduğunu söyleyebilirim ama bu temelde üşütmekle aynı şey olduğunu gösteriyor. İyice dinlendiği sürece büyük bir sorun olmayacak."

Diğer büyükler heyecanla söyledi, "Xiao Shang şimdi uyanıyor."

Xiaoshang ve Xiaoya aynı gribe yakalanmıştı.

Wu Xuanran, Wu Bufang'a hemen sordu, "Baba, peki ya biz? Bize bulaşacak mı?”

"İstesen de ölemezsin."  Wu Bufang alay etti, "Wu Ruo'nun ne dediğini duymadın mı? Canavar Samanının gribin bulaşmasını önleyebileceğini söyledi.”

"Bu harika." Herkes rahat bir nefes aldı.

Dinlemek için dışarıda saklanan Wu Chenzi, büyük haberi duyar duymaz hızla ayrıldı ve gardiyanlarına Wu Bufang ve ailesine göz kulak olmalarını söyledi.

Onların evden çıkmalarını ve Canavar samanının hastalığı iyileştirebileceği haberini yaymalarını engellemelerini emretti. Dışarıda en azından bildiği kadarıyla, kimse gribin tedavisinin Canavar Samanı olduğunu bilmiyordu.

Doğru! Wu Ruo'ya göz kulak olmaları için de adam göndermesi gerekiyordu.

Wu Chenzi, Wu Malikanesi'nden çabucak ayrılmadan önce, adamlarına tüm Canavar Samanını gizlice satın almalarını emretti.  Önce ikinci şehzadeyi görmek için imparatorluk sarayına gidip, ardından ikinci şehzade ile imparatoru görmeye gittiler.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin