162- Listeye Bakmak İstiyorum

218 37 2
                                    

Hei Xuanyi banyo yaparken Wu Ruo geçmiş hayatında neler olduğunu hatırlıyordu.

Son hayatında Wu Chenzi'den daha güçlü biri var mıydı?  Ne kadar uğraşırsa uğraşsın kimseyi düşünemiyordu.

Ama son yaşamının bu döneminde o, Gaoling kasabasındaydı.  İmparatorluk Şehri hakkında hiçbir şey bilmiyordu.  Belki de bu adam, önceki hayatında İmparatorluk Şehrinde bulunmuştu.

Wu Ruo boş gözlerle tavana bakarken Hei Xuanyi sordu, "Ne düşünüyorsun?" 

"Wu Weixue benden bu kadar nefret ettiğinden ve ben altıncı seviyedeyken o zaten sekizinci seviyede olduğundan, beni rakibi seçerse büyük bir kayba uğrayacağımı düşünüyorum. Yani..." Wu Ruo döndü. Hei Xuanyi siyah uzun saçlarını büyük elleriyle tararken durdu, sonra kollarını çıplak göğsünün üzerinde çaprazladı.

Hei Xuanyi'nin ne kadar seksi olduğunu görünce nefesi kesildi.

"Öyleyse ne olmuş?"  Hei Xuanyi cümlenin sonunu duymadığı için yukarı baktı ama Ruo kollarına atıldı.  Yeterince çevik olmasaydı, yere yığılırdı.

"Yani..." Wu Ruo kollarını Hei Xuanyi'nin boynuna doladı, "Birbirimizi Wu Weixue'yi kızdırmak için daha çok sevmeliyiz." (Galbim)

"......"

Hei Xuanyi tenindeki sert şeyi o kadar net hissedebiliyordu ki boğuk bir sesle sordu, "Birbirimizi ne kadar sevmemizi istiyorsun?"

"O kadar çok ki, başka birileri bu gece seviştiğimizi duysun."  Wu Ruo, Hei Xuanyi'nin iç çamaşırını ipini aceleyle çözdü, "Yatağa!"

Hei Xuanyi derin bir nefes aldı ve mumları söndürecekti ama Wu Ruo onu durdurdu.

"Sana bakmak istiyorum."

Hei Xuanyi, Wu Ruo'yu yatağa taşıdı, kıyafetlerini çıkardı ve onu çıplaklığıyla sıkıca sardı.

Wu Ruo, Hei Xuanyi'den her şeyi alana kadar durmayacakmış gibi bu gece özellikle daha vahşiydi.  Vücudunun her yerinde morluklar vardı. Kulağın altında olan, hiçbir giysinin gizleyemeyeceği şekilde, son derece dikkat çekiciydi.

Wu Ruo, gece yarısına kadar daha fazla sevgi istemekten vazgeçmedi.

Hei Xuanyi, vücudundaki morluklara gülümsemeden edemedi. Elinin içi ve üstü bile emilmekten morarmıştı.

Wu Ruo'yu kollarında tuttu ve uyumadan önce alnından öptü.

Sabah altıya doğru Wu Ruo ürkerek uyandı ve tavana baktı.

Hei Xuanyi de Wu Ruo'nun ani hareketiyle uyandı, "Kötü bir rüya mı gördün?" 

Wu Ruo'nun kendine gelmesi uzun zaman aldı, "Mm.."

Kelimenin tam anlamıyla kötü bir rüya denemezdi. Bunlar geçmiş yaşamının anılarıydı. Ruan Zhizheng'in son yaşamında ailesini nasıl öldürdüğünü, hiçbir ayrıntıyı atlamadan görmüştü. 

Ama bu kez Ruan Zhizheng'in ustası Shifu seslendikten sonra, her şey onu şaşırtmıştı. Ruan Zhizheng'in ustası Shifu burnunu çektiğinde, resimler yavaşladı ve normale döndü.  Hei Xuanyi geldiğinde Ruan Zhizheng ve ustası Shifu kaçmıştı. Ruan Zhizheng ailesini öldürmek üzereyken, resimler çok hızlı bir şekilde parladı. Ruan Zhizheng'in ustası Shifu bir ses çıkardığında, normal hızına geri dönüyordu. Ve aynen böyle, anıları tekrar tekrar tekrarladı. Ruan Zhizheng'in ustası Shifu'nun sesini duyup durdu...

"Ne hakkında rüya gördün?"  diye Hei Xuanyi sordu.

"Rüya gördüm..." Wu Ruo durakladı ve devam etmeden önce tereddüt etti, "Ruan Zhizheng'in ustası Shifu'yu rüyamda gördüm."

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin