108- İşin Zorlaşıyor

334 45 8
                                    

Wu Ruo'nun, Hei Xuanyi'nin gidişini izlerken kalbi kırıktı, "Hei Xuanyi, gitme! Seni bırakmak istemiyorum." 

"Wu Ruo, çabamızı mahvetme. Geçmişe döndüğünde aileni koru. Sen ve Hei Xuanyi mutlu yaşayacaksınız." Garip usta büyü yapmaya başladı. Formasyon hızla döndü ve sonra Wu Ruo bilincini kaybetti.

......

"Ruo! Ruo!"

Wu Ruo uzaktan üzgün haykırışlar duydu. Babası, annesi ve Hei Xuanyi'nin seslerine benziyordu. Hei Xuanyi'nin sesini tanıdığında endişelendi ve gözlerini açmak için çok uğraştı, "Hei Xuanyi. Hei Xuanyi."

"Xuanyi, senin adını söylüyor. Ona cevap ver." Bu Guan Tong'un sesiydi.

"Wu Weixue tam bir şeytan! Sırf onun yüzünden kardeşim bu acıyı çekiyor. Bakın. O ağlıyor." Bu Wu Xi'nin sesiydi.

Wu Ruo, sanki onu kaybetmekten çok korkuyormuş gibi birinin elini çok sıkı tuttuğunu hissedebiliyordu. Ayrıca endişeli boğuk bir sesle, "Ruo, hadi. Uyan. Ben buradayım." diyordu.

Wu Ruo gözlerini açmak için elinden geleni yaptı çünkü Hei Xuanyi'nin onun için endişelenmesini ve üzülmesini istemiyordu. Ve sonunda gözlerini açmayı başardı. Birkaç çift gülümseyen ama yaşlı gözle beraber Hei Xuanyi'nin yaşlı gözlerini gördü.

Guan Tong hıçkırarak ağladı, "Ruo, sonunda uyandın."

Wu Qianqing da ağlıyordu, "İyi ki uyandın. Doktor uyanabildiğin sürece iyi olacağını söyledi."

Wu Xi gözyaşlarını sildi ve rahat bir nefes aldı, "Ruo, hasta olduğun için endişelendik."

Hei Xin'i tutan Eggie, "Baba, sarıl bana. Ben bir kucaklama istiyorum." diyerek sevimli gözleriyle baktı.

Hei Xin onu teselli etti, "Şimdi değil. Kendini daha iyi hissettiğinde baban sana sarılacak."

Jixi, Wu Ruo'ya bakarak homurdandı, "Size onun iyi olacağını söylemiştim. Bana inanmadınız."

"Ama iki gündür komadaydı. Elbette endişelenecektik." dedi Wu Xi.

Hei Gan doktoru yatağın yanına itti, "Vücudunu inceleyin."

Doktor Wu Ruo'nun nabzını hissetti. "O çok sağlıklı."

"Neden baygındı?"

"Daha önce söyledim. Muhtemelen duygusal uyarımdan dolayı." diye doktor tekrar etmek zorunda kaldı.

Wu Xi kükredi, "Hepsi o kötü kadın yüzünden."

Wu Qianqing homurdandı, "Kardeşin her şeyi baştan yaşamak zorunda kalırsa diye bundan bir daha bahsetme."

Hei Xuanyi, Wu Ruo'nun ellerini tutarak sordu, "Ruo, gerçekten iyi misin?"

Wu Ruo'nun kendine gelmesi uzun zaman aldı. Hei Xuanyi'nin elini tutarak zayıf bir şekilde, "Ben iyiyim." dedi.

Sesi özellikle on yıldır konuşmamış gibi boğuktu.

Hei Xin önerdi, "Şu an en çok ihtiyacı olan şey uyku. Onu rahat bırakmalıyız."

Guan Tong başını salladı, "O halde gidelim."

"Ruo, yarın geldiğimizde görüşürüz."

Herkes odadan çıktı.

Wu Ruo gözlerini Hei Xuanyi'ye dikti. Gözlerinden yaşlar boşaldı. Artık Hei Xuanyi ve garip ustanın kaderini değiştirdiğini ve onu Hei Xuanyi ile yeni evliykenki geçmişe gönderdiğini biliyordu.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin