138- Ne Harika Plan

255 41 12
                                    

Yan ailesinin şefi gülümseyerek konuştu, "Yarışmanın zorunlu kuralı, kayıt bilgilerinde herhangi bir değişiklik yapılmasına izin vermiyor. Ayrıca, beşimiz birinci seviye yarışmaya katılmanıza itiraz etmeyeceğiz. Ekselansları, yarışmaya gönül rahatlığıyla katılabilirsiniz."

Ling ailesinin reisi güldü, "Ekselansları, insanlar izliyor. Şimdi tam olarak bir şey yapamazsınız. Kuralın dediği gibi, başlangıçtan 15 dakika sonrasına kadar rekabetten vazgeçemezsiniz. Güçlü bir devlet ustası olduğunuz için bırakmayacağınıza inanıyoruz. Değil mi?"

Lu ailesinin şefi, beceriksiz Wu Chenzi'yi gözlemledi ve kahkahasını tutarak konuştu, "Pekala. Yarışma şimdi başlıyor. Devlet ustasını rekabete bırakalım."

Yun ve Wen ailesinin şefi diğer şeflerle mutlu bir şekilde ayrıldı.

Wu ailesinin şefi alçak sesle sordu, "Eyalet Efendisi, ne yapacaksınız?"

Wu Chenzi sırıtan gençlere soğuk bir bakış attı ve soğuk bir şekilde burnundan soludu, "Eğer bana gülmek ve yarışmaya katılmamı istiyorlarsa, istediklerini yaparım."

Wu ailesinin şefi şok oldu, "Gerçekten yarışmaya katılacak mısınız?"

"Evet. Ne seçeneğim var? Oyundan vazgeçmek mi? Ben dokuzuncu seviye bir uygulayıcıyım. Rekabetten nasıl vazgeçebilirim?" (Sırf Ruo sekizinci seviyede adı çıktığında itiraz edemesin diye kuralları değiştirdi şimdi kazdığı kuyuya düştü)

"Eyalet Efendisi, arenaya lütfen." Şef çocuklara "Siz de!" dedi.

Çocuklar, yarışmanın anlamını ve amacını anlayamayacak kadar küçüktü. El ele tutuşarak mutlu bir şekilde bölümden atladılar. Sadece Wu Chenzi onları uzun asık bir yüzle takip etti.

Şef diğerlerine seslendi, "Yarışmayı izleyebilirsiniz. İkinci seviye yarışma zamanı geldiğinde, isimlerinizi kontrol etmek için bölüme geri dönmeyi unutmayın."

"Tamam."

Wu Ruo sordu, "Şef, peki ya ben? Birinci seviye yarışmaya kaydoldum. Benim adım neden listede yok?"

Şef kitapçığa bakıyormuş gibi yaptı ve hızlı bir tarama yaptı ve dedi ki, "Adınız ikinci veya üçüncü seviye yarışmalarda değil. Belki kayıt yapan adam adınızı gözden kaçırdı, bu sizin için harika bir şey. Rekabet için dışarı çıkmanıza gerek yok. Ama dördüncü seviyede adınızı yeniden kontrol etmek için buraya gelseniz iyi olur."

"Peki. Umarım benim adım yarışma listesinde değildir. İlk 15 dakika hayatta kalamayacağımı biliyorsunuz."

"Olası değil. Yarışma şimdi başlıyor. Gidip izlemelisiniz." dedi şef.

"Peki."

Wu Ruo, Wu Qianqing'e döndü.

Wu Qianqing ona, "Adın neden listede yok?" diye sordu.

"Fikrim yok." Wu Ruo başını yana salladı. (Reis bu kadar kolay yalan söylemen 🥲)

"Adının listede olmaması daha da iyi. Hadi gidip yarışmayı izleyelim. Wu Chenzi'nin o çocuklarla nasıl başa çıkacağını merak ediyorum." dedi Wu Chenliu.

Sonra bir kahkaha patlattı.

Wu Xi heyecanla Wu Ruo'nun elini tuttu, "Hadi gidip yarışmayı izleyelim!" 

Salondan çıkıp dövüş alanına geldiler. Manzara alanı on aileden gelen izleyicilerle doluydu. Arenanın her iki tarafında biletleri alan seyirciler vardı. Önde kraliyet ailesi ve memurlar vardı.

Hakem açıkladı, "Rekabet başlıyor. Arenadaki tüm birinci seviye yarışmacılar öne çıkın."

Bir grup çocuk arenaya akın etti. Bazı çocuklar iki elinin yardımı olmadan arenada yürüyemeyecek kadar küçüktü. Çocuklar arenadayken, Wu Chenzi asık bir yüzle arenaya yürüdü.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin