Eylül ayının ilk gününün sabah, şafak vaktiydi. Ancak on ailenin tüm üyeleri kraliyet rekabet arenasının dışında bekliyordu. Kapı altı buçukta hala kapalıydı. Efsuncular gruplar halinde bekliyorlardı.
Wu Xi sessizce kapıya baktı, "Yarışma altıda başlamalıydı değil mi? Çoktan altı buçuk oldu. Ama kapı hala kapalı."
Wu Chenliu, "On ailenin reisleri rekabet kurallarını tartışıyor olmalı." dedi.
Wu Xi merakla sordu, "Rekabet kuralının önceden belirlenmiş olması gerekmiyor mu? Neden bunu yarışma gününde tartışmaları gerekiyor?"
Wu Chenliu cevapladı, "Rekabet kuralları her yıl farklı olur. Kuralı değiştirerek, rakiplerin yarışı aldatmak için kullanmalarına hiçbir olanak kalmayacak."
"Anlıyorum."
Wu Qianqing, Wu Ruo'nun omzunu okşadı ve endişeli bir şekilde söyledi, "Ruo, ne zaman istersen pes edebileceğini unutma. Sadece itibarını korumak için kendine zarar verme. Anladın mı?"
Wu Ruo, bir ipucu veriyormuş gibi Wu Qianqing'in gözlerine bakarak "Baba, merak etme. Düşündüğün kadar işe yaramaz değilim." dedi.
Wu Qianqing başını salladı.
Wu Chenliu, Wu Ruo'ya hızlıca baktı. Bu yakışıklı gencin işe yaramaz olduğunu hiç düşünmüyordu.
O anda, kapı kulesinin tepesinde bir hadım belirdi ve on aileden tüm yetiştiricilere, "Hepiniz sessiz olun!" diye bağırdı.
Sonra herkes konuşmayı kesti.
Hadım, konuşmadan önce tam bir sessizlik anını bekledi,
"Geçen yıl yaptığımız yarışma gibi, aynı seviyedeki yarışmacılar grup dövüşü yapacak. Sonunda ayakta kalmayı başaranlar kazanır. Yarışmanın üç kuralı vardır. İlk olarak, dövüş başladıktan sonra vazgeçip geri çekilmeniz için ilk on beş dakika geçmesi gerekli."
Wu Qianqing ve Wu Xi bu kurala kaşlarını çattı.
"İkincisi, dövüş sırasında hiç kimsenin sihirli silah kullanmasına izin verilmiyor. İhlal edenler yarışmadan atılacak."
Kalabalık bundan şikayet etmeye başladı. Boşu boşuna sihirli silahlar hazırlamışlardı.
Wu Qianqing ve Wu Xi daha da sert kaşlarını çattı.
Hadım kalabalığa sakince baktı, "Üçüncüsü..."
Herkes sustu.
"Üçüncüsü, yaralanır veya öldürülürseniz hiç kimsenin sorumluluk veya intikam almasına izin verilmeyecek."
Bu kalabalığa atılan büyük bir bombaydı.
Wu Chenliu kaşlarını çatarak konuştu, "Yarışma neden bana sanki ölüm kalım savaşı gibi geliyor?"
Wu Qianqing'in kaşları çatmaktan neredeyse birleşecekti. Çünkü kuralların hiçbiri Wu Ruo'nun lehine değildi. Ama birinci seviyedekiler üç ya da beş yaşında çocuklar olacağından, savaş o kadar şiddetli olmamalıydı.
Kapı açıktı ve hadım, "Arenaya!" diye bağırdı.
On aileden yetişimciler salona girdi. Salonun on bölümü vardı ve her bölümün girişinde soyadının yazılı olduğu bir tabela vardı. Yarışmacılar tabelayı takip ederek şeflerini görmeye gittiler.
Wu Ruo ve Wu Qianqing, Wu ailesinin bölümüne gitti. Wu ailesinin doğrudan çizgisi ve yan aile çizgisi her iki tarafta ayrı ayrı duruyordu. Wu Ruo ve Wu Qianqing yan çizgiye yürüdü, ardından Wu Chenliu ve Wu Xi takip etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...