Wu Weixue, Hei Xuanyi'nin önünde en iyi hali için onlara yaklaşırken en güzel gülümsemesini takındı, "Ruo, Xuanyi, hayaletlerle rekabet edecek misiniz?"
Hei Xuanyi, Wu Ruo'nun elini tutarak, "Hadi öğle yemeği yiyelim." dedi. (Adamsın)
"Mm."
Wu Ruo, Wu ailesine son gittiğinde istediğini almıştı. Bu nedenle, artık Wu Weixue ile konuşmaya bile gerek yoktu.
Görmezden gelinen Wu Weixue orada dondu kaldı. O kadar sinirliydi ki yüzündeki pudra çatlamaya başladı.
Zhitao dikkatli bir şekilde, "Hanımım?" dedi.
Wu Weixue ona sert bir bakış attı ve Wu Ruo'nun arkasından şehre girdi.
Ana cadde çok hareketliydi.
Şimdi binlerce hayalet saldırgan bir şekilde onlara doğru yürüyordu.
Wu Ruo, gözlerini ona ve Hei Xuanyi'ye diktikleri için kendilerini hedef aldıkları hissine kapıldı.
Hei Xuanyi o hayaletlere baktı ve Wu Ruo'yu kollarına çekti.
Arkalarında yürüyen Wu Weixue ve Zhitao, göz göze geldiler ve gülümsediler.
Hayaletler, birkaç metre uzaktayken Hei Xuanyi ve Wu Ruo'ya doğru koşmaya başladılar.
Hei Xuanyi, Wu Ruo'yu kollarında tutarak öne çıktı. Tam Wu Weixue'ye çarpmak üzereyken yukarı fırladı ve Wu Weixue'nin muhteşem yüzüne basarak bir çatıya uçtu. Sonra hızla oradan ayrıldılar. (Yes be yes)
Wu Weixue bu kadar ağır bir darbe beklemiyordu. Tamamen yere yığıldı.
Ve o hayaletler, ani değişiklik yüzünden kendilerini durduramadılar. Wu Weixue'nin üzerine basıp geçtiler. Bu da Wu Weixue'nin çığlık atmasına neden oldu.
Zhitao bağırdı ve hayaletleri uzaklaştırdı, "Leydim, iyi misiniz?"
Gardiyanlar da hayaletleri kovaladı ve Wu Weixue'nin ayağa kalkmasına yardım etmek için ilerledi.
Wu Weixue'nin vücudunda kirli ayak izleri vardı. Yüzündeki ayak izi özellikle dikkat çekiciydi. Saçları dağınıktı ve değerli inci saç tokası başının arkasında sarkıyordu. Tüm bunlar onu deli bir kadın gibi gösteriyordu.
"Çekip gidin! Hepiniz, işe yaramaz moronlar!"
Wu Weixue o kadar öfkeliydi ki korumaları itti ve Hei Xuanyi'nin bir zamanlar olduğu yeri aradı, "Hei Xuanyi ve Wu Ruo nereye gidiyor?"
Zhitao etrafına baktı ve onları görmedi, "Gittiler."
Wu Weixue kükredi, "Siz moronlar, gidin ve onları kovalayın."
"Emredersiniz."
Gardiyanlar döndü ama hayaletler tarafından durduruldu.
Zhitao, Wu Weixue'yi arkasından korudular ve o hayaletlere karşı tetikte kaldılar.
"Ne yapıyorsunuz böyle?"
“İş bittiğinde bize paranın diğer yarısını ödeyeceğin konusunda bir anlaşmamız vardı. Para nerede?" dedi hayaletlerin lideri.
Zhitao öfkeyle bağırdı, "Anlaşma, iş bittiğinde ödeme yapacağımızı söylüyor. İşi yaptığınızı düşünüyor musunuz? Bizim istediğimiz onları ayırmaktı. Peki ya şimdi? Neredeler? Ayrıldılar mı? Ayrılmadıkları gibi, aynı zamanda kayboldular da. Size ödeme yapacağımızı mı düşünüyorsunuz?”
"Yani kurala uymayacak mısın?" diye Lider kükredi.
"Kurallara uymayacağız. İşini bitirmedin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantastikTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...