55- Savaşıyorlar

523 60 9
                                    

Wu Qianqing, damadına düşkündü ve bu nedenle öğle yemeğinden sonra Hei Xuanyi ile sohbet etmeye karar verdi. Hei Xuanyi çok konuşmasa da, kayınpederi olarak ona saygı duydu, söylediği her kelimeye dikkat etti ve bazen ona bazı öğütler verdi -ki bu Xuanyi'nin çok hoşuna gitti.

Wu Ruo, abisi Wu Zhu'nun yanına oturdu ve dışarıdaki eğitimini sordu,

"Yani eğitim için dışarı çıkmak üzeresin. Bunu tek başına mı yapmak istiyorsun yoksa bir aile takımı mı oluşturmak istiyorsun? "

Son yaşamında Wu Zhu, ikinci amcasının en küçük oğlu Wu Yu ve en küçük amcasının en küçük kızı Wu Qing, Doğu Avlu bölümünden Wu Liang ve Batı Avlu Bölümünden Wu Yan ile birlikte aile takımı kurarak gitmişti. Ama iblis klanıyla ilgili bir problemleri ortaya çıkmıştı güya ve Wu Zhu bu yüzden öldürülmüştü.

Wu Zhu gülümsedi, "Kuzen A-Yu bana beni bir takıma katacağını söyledi."

Wu Ruo kaşlarını çattı, "Siz ikiniz mi?"

Wu Zhu biraz şaşırdı ve sonra başını salladı.

Eggie ile oynayan kızkardeşi Wu Xi, istemeden laflarına daldı, "A-Ruo, ne olduğunu biliyorsun. Doğu ve Batı Avlusu'ndan diğer iki kuzen bir keresinde abim ile takım kurmak istediklerinden bahsetmişlerdi. Ama neden birdenbire fikirlerini değiştirdiklerini bilmiyorum. "

Wu Ruo kaşlarını çattı, "Ah? Ne olduğunu biliyor musun?"

"A-Xi." Wu Zhu, Wu Xi'yi durdurmaya çalıştı.

"Abi, bunu A-Ruo'dan saklamanın gerekli olduğunu sanmıyorum." Wu Xi devam etti, "Amcalarımız nişan hediyelerini geri verdiğinden beri okuldaki diğer insanlar bizden uzak durmaya başladı. İlk başta ne olduğunu bilmiyorduk. Ancak daha sonra, bizimle takılmak istemediklerini öğrendik çünkü okulda Güney Avlu'nun ünü artık iyi değil. Güney Avlusu'nun kuzenleri bizden uzak duruyor çünkü bunun bizim hatamız olduğunu düşünüyorlar. Abim ve ben, nişan hediyeleri yüzünden bize kin beslediklerini çok iyi biliyoruz. Kuzen A-Yu ise hala bizimle takılan tek kişi. "

Wu Zhu aceleyle ekledi, "A-Ruo, bu senin hatan değil. Fazla düşünme."

Wu Ruo'nun bunun için kendini suçlayacağından endişe ediyordu.

Wu Xi homurdandı, "Elbette bu A-Ruo'nun hatası değil. A-Ruo'nun nişan hediyelerini çalmak onların suçu ve şimdi bizim suçumuzmuş gibi davranıyorlar. Onlarla takılmak umurumda değil. A-Ruo, bilmiyor olabilirsin. Aslında diğer avlulardaki tüm amcalarımız senin nişan hediyelerinden almış. Hepsine yazıklar olsun! "

Wu Ruo gülümsedi ve sordu, "Şimdi Wu Yu sizinle takılan tek kişi, öyle mi?"

Wu Xi başını salladı, "O kadar asil bir adam ki İnsanların bize nasıl baktığını umursamıyor. Hatta babasının bize yaptıklarından dolayı özür bile diliyor. Ve eğitim gezisinde Zhu'ya yardım edeceğini söyledi. " (Yılan)

Wu Ruo içinden küçümsedi. Asil bir adam mı? Kelimenin tam anlamıyla bir iki yüzlüydü.

Ama ağabeyinden ve Wu Xi'den uzak durmayan tek kişinin Wu Yu olması garipti. Ne yapmaya çalışıyordu? Wu Zhu'nun önceki yaşamında öldürülmesi onun yüzünden miydi?

Hayır. Wu Zhu'nun Wu Yu ile seyahate çıkmasına izin veremezdi.

Wu Ruo, "Abi, Wu Yu hakkında ne düşünüyorsun?"

Wu Zhu'nun Wu Yu hakkında iyi şeyler hissettiği kesindi, "Çok sıcak. Başı belada olan herkese yardım etmeye istekli. Kibar ve harika bir mizah anlayışı var. Yolculuk onunla daha az sıkıcı olacaktır. "

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin