177- Onları Öldür

213 42 15
                                    

"Bu bana karşı önlemler aldığın anlamına mı geliyor?" Ruan Zhizheng ona inanamayarak baktı, "Ama biz her zaman iyi kardeşler olduk. Neden bana karşı önlem alıyorsun?" (şaka gibi)

"İyi kardeş mi?" Wu Ruo ona alaycı bir bakış attı, "İyi kardeşler olduğumuzdan emin misin? Madem öyle, neden yeni efendin Shifu'nun beni öldürmesine yardım ediyorsun? Ruan Zhizheng, senin için hiçbir zaman iyi bir kardeş olmadım. Ve sen bana bir aptalmışım gibi davranıyorsun, kardeşinmiş gibi davrandığın bir aptal. Efendin Shifu'nun beni öldürmesine yardım etmek için böylesine emin şekilde gönüllü olman da bu yüzden de mi?

"Wu Ruo, sana kardeşim gibi davranmadığımı zaten bildiğine göre neden benimle burada buluşmaya geldin?"

"Gelmezsem, seninle yüzleşip gerçek yüzünü nasıl ortaya çıkarırdım."

Ruan Zhizheng'in gözleri kırmızıya döndü, "Wu Ruo, sen çok hain bir kötü adamsın." (Hasbam)

Wu Ruo, Ruan Zhizheng'in öfkesine dikkat etmeden Ruh Manipülasyonu becerisini başlattı, "Ruan Zhizheng, ustanız Shifu'nun adının Shengzi olduğu doğru mu?"

Ruan Zhizheng'in gözleri aniden boşaldı, "Evet."

"O nereli? Neden beni öldürmek istiyor?"

"Bilmiyorum."

"Usta Shifu hakkında başka ne biliyorsun?"

"O harika. Ve her türlü gelişim becerisini biliyor."

"Başka bir şey?"

"Başka hiçbir şey yok." (Hsbnllh)

Wu Ruo kaşlarını çattı ve sordu, "Dünden önceki gün bana yeni bir efendi Shifu'nun olduğunu söylemeye geldiğinde, Shifu'nun beni öldürmek istediğini biliyor muydun?"

Ruan Zhizheng'in haberi onunla paylaşmaktan çok mutlu olduğunu görebiliyordu. Ama bugün Ruan Zhizheng'in bir şeylerin peşinde olduğu da açıktı.

"Evet."

"Efendin Shifu'nun beni öldürmek istediğini öğrendiğinde, tereddüt etmeden ona yardım etmeye gönüllü mü oldun?"

"Evet."

Wu Ruo soğuk bir şekilde sordu, "Az önce Wu Weixue'den bahsettin. Seninle ne ilgisi var?"

"O benim kıdemli kız kardeşim."

Wu Ruo gözlerini kıstı, "Ustanız Shifu, Wu Weixue'yi kurtardı mı?"

"Evet."

"Efendin Shifu, hayalet habercileri de bizi öldürmeleri için mi gönderdi?"

"Evet."

Şimdiye kadar herşeyi planlayan, güçlü adamın Ruan Zhizheng'in ustası Shifu olduğu oldukça açıktı.

"Dışarıda pusu kuranlar mı var?"

"Evet."

"Onlar kim?"

"Bilmiyorum."

Wu Ruo, Hayalet Dondurma ve Ruh Manipülasyonu becerilerini ortadan kaldırdı.

Ruan Zhizheng kendine geldi ve gözlerini kırptı. Az önce ne olduğunu hatırlayamıyordu.

Sonra hareket edebileceğini fark etti.

Ayağa kalktı ve kükredi, "Bana ne yaptın Wu Ruo?"

"Sana dilin ruhuyla birkaç soru sordum." dedi Wu Ruo sakince.

"Sen..." Ruan Zhizheng daha da öfkelendi, "Bekleyip görelim napacaksın!."

Boynunda asılı duran yeşim kolyeyi aldı ve üfledi. Keskin gürültü pencerenin dışına yayıldı. Sonra odanın içindeki duvarda parıldayan karanlık bir ışık belirdı. Siyah rünler parlıyordu.

Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin