Wu Ruo, her yönden kendisine bakan tüm o gözleri görmezden geldi ve Ba Se'ye sakince baktı.
Wu Shi, Wu Ruo'nun böyle utanç verici bir şey yapmasını beklemiyordu. Nihayet Wu Ruo'ya hakaret etme fırsatını yakalamıştı, "Vay vay, ne kadar ayıp! Bir restoranda bir adamla nasıl sex yaparsın?! Bir erkek tarafından sikilmekten zevk alıyor olmalısın. Değil mi?"
Adını söylemedi ama herkes onun kimi kastettiğini biliyordu.
Wu Anyi kükredi. "Kapa çeneni!"
Dün gece olanları görmüştü ve ayrıca Ba Se'nin kiminle olduğunu da biliyordu. 'Affet ve Unut' yemeğinin hemen ardından Doğu Avlusu ile husumet, beklediği en son şeydi.
"Senin neyin var kardeşim?" Wu Shi'nin kafası karışmıştı.
Ağabeyi de Wu Ruo'dan nefret ediyordu, değil mi? Ama neden onu durdurmuştu?Wu Anyi, Doğu Avludan gelenlerin yüz ifadelerini gözlemlerken, "Gerçeği bilmiyorsan çeneni kapalı tut."
dedi.Wu Ruo, Wu Shi'ye bir bakış atarken gülümsedi, "Ba Se, korkarım yanılıyor olmalısın..."
"Bu nasıl mümkün olabilir?"
Ba Se, Wu Ruo ile seviştiğinden çok emindi, "Ruo, dün gece ne kadar ateşli olduğunu unuttun mu? Bacaklarını belime sardın. Vücudunun her yerinde iz bırakmam için daha hızlı ve daha sert hareket etmem için bana yalvarıp durdun. Deliğin o kadar küçük ve dar ki çok hoşuma gitti..."
Devam ederek, önündeki büyük kalabalığa aldırmadan her şeyi söylüyordu.
Doğu Avlusu'ndan kalabalığın içinden öfkeli bir kükreme yükseldi.
"Seni orospu çocuğu!"Koyu gri bir adam Ba Se'ye doğru koştu ve yüzüne yumruk attı.
Ba Se büyük bir acı içinde yuvarlandı.
Bu kişi, Doğu Avlusundan dördüncü efendi Wu Qiansu, Wu Sheng ve Wu Xia'nın babasıydı.
"Seni öldüreceğim piç kurusu!"
Wu Qiansu, Ba Se' yumruk attıktan sonra onu kılıcıyla öldürmek istedi."Dur, usta Qiansu!" Wu Bufang'ın hizmetçisi aceleyle onu durdurmaya çalıştı.
"Siktir git!"
Wu Qiansu nasıl birinin sözünü dinleyebilirdi?
En küçük oğlu dün gece Zuiyue Restaurant'tan kaçtıktan sonra, şimdiye kadar eve dönmemişti. Onu aramaya adam göndermesine rağmen hiçbir iz bulamadılar. Oğlunun bir yerde intihar etmiş olabileceğinden endişeleniyordu. Bunu düşünmek daha da kalbini acıttı ve Ba Se'yi parçalara ayırabilmeyi diledi.
Hizmetçisi onu bir köşeye çekti. "Lütfen sakin olun."
Biri merakla sordu,
"Ba Se açıkça Wu Qianqing'in oğluyla birlikte olduğunu söyledi. Ama Wu Qiansu neden bu kadar sinirlendi ki?""Ba Se ile işi pişirenin aslında Wu Qiansu'nun en küçük oğlu Wu Xia olduğunu bilmiyorsunuz demek."
"Ha? Ne oldu, ne oldu?"
Her şeyi gören bir adam dün geceki gerçeği söyledi. Tüm aile üyeleri Ba Se ve Wu Xia'yı öğrendi. Aslında Wu Qiansu, Ba Se'yi yumruklamasa bile bu bir sır olarak kalmazdı. Çünkü çok fazla insan dün gece Ba Se ve Wu Xia'nın o işi yaptıkları sahneyi görmüştü. Herkesi susturmak imkansızdı.
Bunu öğrendiklerinde, Wu Xia'nın kendi suyunda haşlandığını varsaydılar. Başka birine tuzak kurmaya çalışmasaydı, sonu böyle olmayacaktı.
Wu Shi duyduğu habere somurttu, Wu Ruo tuzaktan kurtulacak kadar şanslıydı.
Kendi bahçesinden ortama yeni gelen Wu Bufang, tartışmayı duyunca kaşlarını çattı. Güney ve Kuzey Avlu'nun önceki gece barışmasını sağlamıştı. Ve şimdi Kuzey ve Doğu Avlusu bir sorun yaşıyordu. Wu ailesi için ne kötü bir yıldı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasiaTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...