Babası Wu Qianqing ve annesi Guan Tong, Hei Xuanyi'yi görünce şaşırdılar ama kısa sürede toparlandılar.
Bunun yerine, Hei Xuanyi'nin Wu Ruo'nun yürümesine yardım etmesinden mutlu oldular. Oğullarını bir erkekle evlendirdikleri için suçlu hissediyorlardı. Oğullarının yeni ailesinde sefil bir hayatı olsaydı, ömür boyu kendilerini suçlarlardı.
Wu Ruo onlara kocasını tanıttı.
"Baba, anne, bu Hei Xuanyi."
Ve sadece Hei Xuanyi demenin sade olduğunu düşünerek ekledi, "Kocam."
Wu Qianqing ve Guan Tong oğullarının tavrına önce şaşırdılar ama sonra başlarını salladılar.
Wu Ruo'nun Hei Xuanyi'yi kocası olarak tanıtacağını tahmin etmemişlerdi. Sonuçta, Wu Ruo, düğün gününden önce Hei Xuanyi ve ya düğün planlarından ne zaman bahsedilse, bir erkekle evlenmekten nefret ettiğini haykırmıştı.
Wu Ruo, düğün günü yaklaştıkça daha da bunalmıştı ve ailesi bir gün intihar edebileceğinden bile endişe etmişti. Ama şuan, düğünden üç gün sonra, Wu Ruo oldukça değişmiş gibiydi.
Hei Xuanyi, bir kahya gibi çay doldurdu. Wu Qing ve Guan Tong'a servis yaparken onlara kayınvalide ve baba diye hitap etmek dışında, hiçbir şey söylemedi.
Wu Qianqing, damadının konuşkan bir adam olmadığını biliyordu. Bu nedenle, buzları kırmak için birkaç sohbet açmaya çalıştı. Ancak oğlunun kocasından gelen, şef Wu Chenzi'den bile daha kasvetli, bir o kadar küçümseme dolu aura yüzünden korktu ve sustu.
Odadaki herkes garip bir halde oturuyordu ve ortamda buz gibi soğuk bir hava vardı.
Wu Ruo, kahya Wu Xu'ya bir işaret verdi. Wu Xu ipucunu aldı ve diğer hizmetlileri odadan çıkarıp kapıyı kapattı. Hei Xuanyi'nin korumaları da kapıyı koruyordu.
Wu Ruo,"Baba, Hei... ehem... yani Xuanyi ,tıbbi becerilerde iyidir. Nabzını bir kontrol etsin mi? Belki iyileşmene yardım edebilir. "
Babası, gücünün mahvolduğunu umursamadığını iddia etmeye çalışsa da, için için aslında üzgün ve pişman olduğunu biliyordu. Ailesini koruyaman biri gibi korkunç hissediyor olmalıydı.
Wu Qianqing'in gözleri açıkça parladı."Lütfen kontrol et, Xuanyi!"
Wu ailesi öncesinde İmparatorluk Ülkesin'deki en iyi doktorları çağırmıştı. Ancak hepsi ona, ruhsal enerji üssünün tamamen harap olduğu için, gücünü geri kazanmanın bir yolu olmadığını söylemişti. Ama ailesi asla pes etmemişti.
Annesi Guan Tong heyecanlandı ve onlara yer açmak için ayağa kalktı.
Hei Xuanyi tıbbi beceriler hakkında hiçbir şey bilmese de, Wu Ruo'nun söylediklerini yaptı. Wu Qianqing'in vücudundan geçip ruhsal enerji üssünü kontrol etmek maksadıyla, manevi gücünü yönlendirmeye başladı.
Bir süre sonra Wu Ruo'nun ona söylediklerini tekrarladı,
"Ruhsal enerji üssünüz mahvolduğu için tüm gücünüzü kaybetmişsiniz ve bir daha ruhani güç üretemezsiniz. "
Wu Ruo sessizce orada oturdu ve onu dinledi. Diğer doktorlar da aynı şeyi söylemiş ve babasının tekrar Efsun uygulamasının imkansız olduğunu teşhis etmişlerdi.
Ancak Wu Ruo'nun kendisi efsun uygulamaya başladıktan ve tıp bilgileri öğrendikten sonra, babasının nabzını hissettiğinde, iyileşme olasılığının olduğunu görmüştü. Tedavi için çok sayıda ruhsal ilaç aldığı sürece, ruhani enerji üssünü kurtarmak için hala büyük bir şansı vardı.
Fakat Wu ailesinin babası için çağırdıkları ünlü doktorlar, neden durumun umutsuz olduğunu söylemişti?
Gözlerini daralttı ve kısa sürede cevabı buldu.
Wu ailesinin onlar için tuttuğu doktorlar ya gerçekleri söylememek için rüşvet almışlardı ya da doktor kılığına girmiş sahte doktorlardı.
Babası ve o, sadece doktorların isimlerini duymuş ama onlarla hiç yüz yüze görüşmemişlerdi.
Yani Wu ailesi onlara sahte bir doktor getirmiş olsalar bile, hiç fark etmemeleri normaldi.
Şahsen ikinci olasılığın doğru olması daha muhtemeldi. Çünkü doktorlar daima itibarlarını ve şöhretlerini önemserlerdi. Ne kadar çok saygı duyulan insanlar olurlarsa o kadar şöhretleri ve ünleri artardı. Eğer hastaları zenginse, bu işten bir servet kazanabilirlerdi. Ayrıca gururlu insanlardı. Onların sadece para yüzünden itibarlarını mahvedecek bir yalan söylemeleri mümkün değildi.
Yani Wu ailesinin onlar için ayarladıkları doktorlar tamamen doktor kılığına girmiş sahtekârlardı.
Olasılığı düşünen Wu Ruo, Wu ailesi yüzünden tekrar hayal kırıklığına uğramış ve üzülmüştü.
"Tüm doktorlar aynı şeyi söyledi." Wu Qianqing içini çekti.
Hei Xuanyi, Wu Ruo'ya sakince baktı ve devam etti: "Ruhani enerji üssünüz ciddi bir şekilde mahvolmuş, ancak hala iyileşme olasılığı var."
.
.
.
Akraba değil akbaba dediğinizi duyar gibiyim malesef çok şirret bir sülaleRuo'nun fanartı♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...