Wu Qianqing şaşırdı. Oturduğu yerden atladı ve heyecanla sordu: "Emin misin? İyileşebileceğime emin misin? "
Wu Ruo fısıldadı, "Baba, sesini alçalt. İnsanların iyileşebileceğini bilmelerini istemezsin. Kız ve erkek kardeşim bile öğrenmemeli."
Wu ailesi bunu bilseydi, tıbbi tedaviye başlamadan önce babasının iyileşmesini durdurmak için hatta ölmesi için her yolu denemeye kalkabilirdi.
En kötü yanı, Wu ailesinin, babası ve onun önünde çok güzel bir şekilde rol yapabiliyor olmasıydı. Wu ailesi yeni bir kumaş aldığında, kendilerine en iyisini gönderir ve iyi bir yemek olduğunda, onlara da bazılarını gönderirdi.
Bu yüzden Wu Ruo artık gerçekte nasıl biri olduklarını ortaya çıkarmak için delil aramak zorundaydı, aksi halde ailesi ve kardeşleri Wu ailesinin ikiyüzlü bir aile olduğuna asla inanmazlardı.
En kötü ihtimalle,zaten istemediği bir evliliği ayarladıkları için öfkesini Wu ailesinden çıkardığı ile ilgili bir iftira yerdi.
"Neden?" Wu Qianqing'in kafası karışmıştı.
'Bu iyi bir haberdi neden kimseyle paylaşmayalım ki?'
Wu Ruo, "Xuanyi, insanların tıpta doktorlar kadar yetenkli olmasını bilmelerini istemiyor. Baba, anne,bunu şimdilik bir sır olarak saklayabilir misiniz? Babam iyileştiğinde ve saklamanın bir yolu olmadığında insanlara durumu söyleyebiliriz. "
Wu Qianqing başını salladı.
Gücünün geri kazanılabileceği konusunda henüz bir netlik yoktu ve diğer insanlara iyileşeceğini söylese ve sonunda iyileşemezse, damadının itibarının kötü yönde etkilenmesine neden olurdu.
Wu Ruo,"Kardeşlerim geri gelmek üzeredir. Daha sonra tekrar geldiğimde Xuanyi'nin teşhisi hakkında daha fazla soru soracağım. "
"Teşekkür ederim." Wu Qianqing, Hei Xuanyi'ye gözlerinde minnettarlıkla baktı.
Kocasının iyileşme olasılığını düşünen Guan Tong, neşeli gözyaşları ile heyecanlandı. Wu Ruo'nun kocası sadece yakışıklı değil aynı zamanda çok iyi kalpli biriydi. Ruo'ya karşı iyi olduğu sürece, iyi görünümlü veya güçlü olmasa bile önemli değildi.(iyi görünümlü ve güçlü biri teyzecim)
Çok yakında abisi Wu Zhu ve kızkardeşi Wu Xi eve geldi.
Bir konu hakkında tartışıyorlardı. Bir ağabey olarak Wu Zhu, Hei Xuanyi'ye direk adıyla seslenirken, Wu Xi, Wu Ruo'dan daha küçüktü. Bu nedenle ona Kardeş Yi demesi gerektiğini söylüyordu.
Hei Xuanyi'nin bununla hiçbir problemi yoktu ve adamlarına aldığı tüm hediyeleri getirmelerini emretti. Bu nedenle aile, bir dizi araba tarafından taşınan birçok hediye gördü. Sonunda tüm Shuqing bahçesi hediyelerle doluydu.
Kahya Wu Xu hediye listesini okuduğunda elleri titriyordu çünkü arabadaki eşyalar pahalı ilaçlar ya da silahlardı.
Wu ailesi, bu zenginliği fark ettiklerinde Hei Xuanyi'yi çay servis etmeye davet etmedikleri için pişman oldu. Nasıl bu kadar büyük bir şansı kaçırırlardı? (Fırsatçılar)
Wu Ruo, Hei Xuanyi'nin o ve ailesi için aldığı hediyelerin ne kadar çok olduğunu gördüğünde şok oldu.
Son hayatında, Hei Xuanyi bu kadar hediye göndermemişti. Çay ikram etmiş, her aile üyesine sadece bir hediye göndermiş ve hemen yanlarından ayrılmıştı.
Wu Ruo, Hei Xuanyi'ye baktı.
Önceki hayatında, aynı gün kocasını rahatsız edecek bir hareket yapmış olabilirdi, aksi halde o kadar az hediye vermezdi.(ya da çaldılar kanka)
Hah!
Hei Xuanyi'nin bir gün öfkeli olabileceğini hiç düşünmemişti. Belki de çabuk öfkelenen biriydi de göstermiyordu.
Wu Ruo'nun bakışını fark ettiğinde Hei Xuanyi başını salladı ve gözleriyle sordu.
Wu Ruo, hediye kartlarını gördüğünde, "Eve gittiğimizde bana nişan hediye listesini ver." dedi.
Wu ailesinin bazı armağanlarını kendi ceplerine almış olabileceğini varsayıyordu, aksi takdirde nişan armağanları şu anda bahçedeki armağanlardan daha fazla olurdu.
.
.
.Nişanda da almışlar düğünde de de eminiz ki almışlardır reis listeyi kontrol ettiğinde eksiklikleri görecek
Ruo her çizimde renkli gözlü yazar hanım gözlerinin rengini belirtseymiş 300 küsür bölüm çevirdim bunu yazmamış nedendir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasíaTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...