"Şimdi isimleri okuyacağım adınızı duyduğunuzda bana cevap verin." dedi şef.
Wu Yu ve Wu Shunren sıralarına geri döndüler.
Şef, kitapçığında yazan ismi okudu.
“Wu Shunren”"Buradayım." dedi Wu Shunren.
"Wu Yanlan."
Wu Yanlan cevap verdi, "Evet benim."
.......
"Wu Yu." Şef, Wu Yu'nun adını 20 Wu aile üyesinden sonra okudu.
"Buradayım." dedi Wu Yu.
Kenarda dinlenen Ruan Lanru heyecanla, "Sıra oğlumun." dedi.
Baba Wu Qianli mutluydu ama aynı zamanda önceki yarışmalardan deneyimledikleri göz önüne alındığında oğlu için endişeliydi.
Şef, kitapçıktaki son ismi okudu, "Wu Ruo."
Wu Ruo'yu tanıyanlar Wu Ruo'ya baktı.
Wu Shunren alay etti, "Haydi canım. Onun hiç manevi gücü yoktur. Altıncı seviye gelişimciler yarışmasında kesinlikle ölecek.”
Wu Xi yüksek sesle tartıştı, “Yarışmaya kaydolduğumuzda, birinci seviye yarışmaya kaydolduk. Neden şimdi seviye altıda? Kardeşimin manevi gücü yok. Orada ölecek. Şef, lütfen bize yardım et ve kardeşimin yarışmasını iptal et."
"Altıncı seviye yarışmasına neden Wu Ruo'nun adını koyduklarına dair hiçbir fikrim yok." Şef şaşkındı çünkü görünüşe göre kayıttan sorumlu adam hata yapmıştı. Wu Ruo'yu sekizinci seviye rekabete sokmasını söylemişti. Ama neden altıncı seviye yarışmasındaydı?
Wu Ruo'yu ilk etapta sekizinci seviye rekabete sokmasının nedeni, Wu Ruo'nun sihirli silahlarının gelen saldırılara karşı savunmak için yeterince güçlü olma şansının olmamasıydı. Ama Wu Ruo'yu dokuzuncu seviye yarışmasına sokarsa, Wu Chenzi kendi ailesini halkın gözü önünde kurtarmazsa zor bir durumda kalacaktı. Bu nedenle, Wu Ruo'yu sekizinci seviye rekabete sokmak istedi. Ama artık kavga sırasında sihirli silahları yasaklama kuralının herkes tarafından onaylanması sorun değildi. Wu Ruo altıncı seviye rekabette olsa bile, hiçbir ruhsal gücü olmadığı için altıncı seviye gelişimcilerin saldırısından sağ çıkamazdı.
Şef suçlu gibi yaptı ve dedi ki, "Gördüğünüz gibi, Devlet Ustası bile adını ve rekabet seviyesini düzeltemedi, diğerlerinden bahsetmiyorum bile. Keşke bir değişiklik yapabilseydim, öyle olsa bile diğer şefler aynı fikirde olmazdı. Wu Ruo arenaya çıkmak istemezse cezayı kabul edecektir. Ama cezanın çok ağır olduğunu bilmelisiniz. Manevi gücü olmadığı için cezadan sağ çıkamayacak.”
"Yarışmayı atlamanın başka bir yolu var mı?" dedi Wu Xi endişeyle.
Wu Ruo, Wu Xi'nin omzunu okşadı, "Yarışmaya katılacağım. Kuzenim Wu Yu'nun beni koruyacağına inanıyorum. Değil mi kuzen?"
Wu Yu'ya baktı.
Wu Yu ani talebi beklemiyordu ama yine de halkın gözleri önünde başını salladı.
Wu Shunren ona baktı ve bir şey söylemek üzereyken başka biri kızgınlıkla homurdandı, "Wu Ruo, oğlum yarışmayı kazanmayı hedefliyor. Neden seni korumak için zaferini feda etmesi gerekiyor?”
Herkes baktı. Ruan Lanru öfkeyle Wu Ruo'ya şöyle dedi, "Başarısızlığını kabul edersen cezayı kabul etmelisin. Oğlumu geride tutma."
Wu Ruo ona üzgün görünerek konuştu, "Yenge, duygularımı incittin. Kuzenim beni ilk on beş dakika koruduğu sürece arenadan güvenle çıkabilirim. Ve arta kalan süre boyunca o, savaşmaya devam edebilir. Kuzenim benim için bu küçük iyiliği yapamaz mı? Cezadan ölmemi izleyecek kadar soğuk kalpli misin? Çok zalimsin. Benim ölümüm sana hiç fayda sağlamaz.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Comeback of the Abandoned Wife [BL Novel]
FantasyTAMAMLANDI ✓ Kaybeden Eşin Geri Dönüşü Tür:Antik Çin, Fantastik,Romantik, İntikam, Akıl Oyunları, Gizem, Komedi Bölüm Sayısı:372 Wu Ruo öldükten sonra, en işe yaramaz ve en şişman olduğu, en nefret ettiği o karanlık günlerde yeniden doğdu. Ve yeni h...